• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 29.11 Oulussa

Aloittaja Syyris, 12.09.08 - klo:08:22

« edellinen - seuraava »

Syyris

#60
Jes, pääsin assistentiksi tonne. :D
Siis kun olen syrkkien assarina, niin olenko lemmikki -ja ulkomuotoluokassa vai jommassa kummassa?

Syyris

#61
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"TUOMARIMUUTOKSIA! Ulkomuotoluokan hamsterit (kaikki lajit) arvostelee Lisa Andersson Ruotsista. Lemmikkiluokan syrkkituomari vaihtuu myös, uusi ilmoitetaan mahdollisimman pian.

Osaako Lisa puhua suomea tai ainakin englantia? Kun olen assarina ja mun pitäis varmaan osata jutella sen kaa.

Aya

#62
Jos olet ilmottautunut assariksi osjh:n kautta niin kannattaa sieltä varmistaa kumpaa luokkaa sut on laitettu assaroimaan. Ei haittaa vaikka et ymmärtäisikään Lisaa, jos tulee ongelmia voit selvittää ne sihteerin kanssa ja sihteeri puhuu ainakin suomea :)

Syyris

#63
^^ Juu.

Aya

#64
Tänään olisi sitten viimeinen ilmopäivä, eli laittakaahan viimeisetkin ilmottautumiset tulemaan!

Lisätään tähän vielä kaikille kyselijöille, että hinnat kaikkiin luokkiin ovat samat, eli ei- ja koe-standardeihin on samat hinnat kun standardiluokkiinkin.

Enkeli89

#65
nyt minäkin mattimyöhäisenä vielä pet ilmot laitoin, ulkkikset meni kyllä hyvissä ajoin :) Meidän karvalauma kasvaa huisisti tuon näyttelyn jälkeen  XD  Meille kun kotiutuu yökyöpelin ja Tanskun yhteistuotos poikueesta talvikko neito, sitten kotiutuu yksi isäntä kosiomatkalta, sekä hänen tyttärensä ja vielä uusi ihana karvapupu  :oops:
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Ninde

#66
Lainaus käyttäjältä: "Syyris"Osaako Lisa puhua suomea tai ainakin englantia? Kun olen assarina ja mun pitäis varmaan osata jutella sen kaa.
Lisa puhuu ruotsia ja englantia. Assarin ei yleensä hirveästi tarvitse jutella tuomarin kanssa, varsinkin jos on ulkomaalaisia tuomareita niin kommunikointi hoidetaan yleensä sihteerin kautta, mikäli tarvetta. :)

viiru

#67
Ai saakeli et tulee kallis reissu! Mut eihän me tietty turhaan Ouluun lähetä, tietenkin pitää olla koko lauma mukana...

Meillä on miehen kanssa kätevästi vuosipäiväkin siinä, niin tulee samalla juhlittua & lomailtua. =) Hotellihuoneen varasin just, sitten lähempänä matkaa käyn etukäteen ostamassa skumpat ja muut alkoholit juhlistamista varten! Tulee kivaa!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Aya

#68
Eläinmäärät ulkomuotoluokkien osalta

- standardiluokan lyhytkarvaiset: 15
- standardiluokan pitkäkarvaiset: 33
- koestandardiluokan syyrialaiset: 1
- ei-standardiluokan syyrialaiset: 3
- standardiluokan vkh talvikot: 17
- standardiluokan vkh campbellit: 3
- koestandardiluokan vkh campbellit: 1
- standardiluokan vkh roborovskit: 10
- ei-standardiluokan vkh roborovskit: 2
- standardiluokan kiinankääpiöhamsterit: 3

Titiuu

#69
Ajattelin nyt tulla näin viisaaammilta kyselemään kun olen ekaa kertaa menossa näyttelyyn....  :oops:
Kun ilmoittauduin näyttelyyn tuleeko sieltä joku vahvistus tms takas??
Siis s-postiin...  Taidan olla ainut tämmönen untuvikko    :D
Katotaan nyt miten käy....  :haha    :lol:
Jos elämä heittää sinua sitruunalla tee siitä mehua!

Mianna

#70
Kuinka paljon on eläimiä ilmotettu ennakkoon pet-luokkaan? ;)

Elisabet

#71
Lainaus käyttäjältä: "Titiuu"Ajattelin nyt tulla näin viisaaammilta kyselemään kun olen ekaa kertaa menossa näyttelyyn....  :oops:
Kun ilmoittauduin näyttelyyn tuleeko sieltä joku vahvistus tms takas??
Siis s-postiin...  Taidan olla ainut tämmönen untuvikko    :D
Katotaan nyt miten käy....  :haha    :lol:

Tulee.
Hiiriä ja hamstereita
..pienimuotoista kasvatusta..
Kurkkaa uudet kotisivut!

Titiuu

#72
Sitä viellä että monenko päivän kuluessa se ns. vastaus tulee ku mun ilmoittautumisesta on vähän aikaa.... :)
Jos elämä heittää sinua sitruunalla tee siitä mehua!

Tierra

#73
Ilmoitin mein robot mukaan viralliseen. Toisesta en ole niinkään huolissani, mutta tuo toinen.. :S Suostuuko tuomari arvostelemaan vaikka boksin päälle laittaisi tekstin "erittäin vilkas"? :D Pysyy todennäköisesti lapasessa, mutta ehkä ei...

(ja ennen kuin joku tulee kysymään miksi tuon niin villin elukan näyttelyihin, on siinä että haluan siitä yhden arvostelun virallisesta ja täälläpäin harvoin on virallisia hamsuille :))
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -

Heli

#74
No mitä hyötyä siitä lapusta on? Tuomari ei varmaan itse huomaa että eläin on erittäin vilkas?  xD

Robon kuitenkin kuuluu olla vilkas niin tuskin sen vuoksi jätetään arvostelematta. Laita kuitenkin tuomarin työtä helpottaaksesi eläin mahdollisimman suureen boksiin (vaikka siis syrkkikokoiseen).
Jos erläin ei käyttäydy aggressiivisesti ja boksi on tarpeeksi suuri niin kyllä sen voi arvostella vilkkaudesta huolimatta.  :)
Destiny's hamsterit 2001-2009