• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#795
^Jes, hyvä! Toivotaan parasta!  :)

edit//Kirjoitusvirhe

Saana

#796
Ihanaa, kun sain vihdoin Pokerin takaisin. Olen tainnu pussailla ja halia sen ihan klähmäseksi. Lainatakseni hieman v.1993 koulupenaaliani: "Poker Face is the best". :D

Marla

#797
^ Se onkin ihana söpöläinen. :sydan

Ihanaa.. dunia siellä, dunia täällä. :D Tässä edellispäivänä laitoin pojat erikseen, ja nyt tuntuu, että noita asumuksia on ihan joka puolella... Keittiön pöytä on tyhjänä, kun siihen paistaa päivällä suoraan aurinko, ja pidän tuota ikkunaa auki, mutta muuten on kyllä joka paikassa, jonne suinkin mahtuu - ja loput lojuvat lattialla. Onneksi huomenna lähtee yksi poika kohti uutta kotia.
Onhan se tavallaan ihanaa, kun on hamstereita kämppä täynnä.

Louna

#798
Mä löysin tänään kirpparilta minidunan kympillä  :pileet: Pikkusen vaan oli luukun kiinnityskohdasta nurkka lohjennut ja hieman naarmuinen yleisilme, mutta aattelin yhdistää sen jollain putkiviritelmällä hamsteridunaan. Mulla asuu uusi syrkki edelleen siinä hamsteridunassa ja talvikko isossa terrassa, pitäs saada aikaiseksi vaihtaa asumukset toisinpäin. Mulla on kuivumassa ja seuraavia työvaiheita odottamassa siihen hamsteridunaan talvikolle sopivia sisustus/virikejuttuja, ja pitäs vielä rakentaa uudet kamat tuolle syrkillekin siihen terraan, kun mieltymykset ja kokovaatimukset on noilla vähän erilaiset  :D
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)

Skywalker

#799
Mä näin eilen kirppiksellä 30e ison ferplastin vaaleensinipohjasen dunan kaikkine tarvikkeineen ja paketissa oli myös ruokaa, purupussi yms, mutta en raaskinut ostaa kun rahatilanne on aika heikko ja nyt vähän jäi kaduttaan... Hämeenlinnan suurkirpputorilla oli, lisäks siellä oli muutama muukin häkkiviritelmä tosi edullisesti, mutta niissä pohjan pinta-alat oli tosi pienet, mutta korkeutta oli ihan älyttömästi.
talvikkolauma ja vahtikoira

Lakupekka

#800
Aikun pääsisi kirpputorille tekemään löytöjä! Ostin joskus Malvan dunan kirppikselta 60E, sain päälle vielä ruokakupin, juoma pullon ja pesämökin. Myöhemmin on vähän alkanut kaduttaa, kun halvemmalla on näkyillyt parempia tarjouksia.
Sormet syyhyää myös eläin liikkeisiin päin, tässä ihan lähellä ei harmi vain ole mitään erikoisia.
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Möfö

#801
Miten täällä kirppiksiltä ei ikinä löydä mitään? Ihmiset aina hehkuttaa miten löysivät terran muutamalla eurolla mutta en taida ikinä olla edes mitään jyrsijän tavaraa nähnyt.. o.O

Siivosin äsken tossa pojan terran ja nyt ei näköjään tuo malta nukkumaan mennä  xD Raahaa noita papereita terran päästä toiseen ja yrittää jotain pesänpaikkaa päättä. Kukkaruukku vai tason alle?
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho  
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

Marla

#802
Pääseekin nyt siivoilemaan noita asumuksia, kun kävin Ideaparkin Faunattaresta ostamassa tuota leppähaketta - mä en enää pitkiksillä suostukaan muuta käyttämään, ja oli loppunut 100 litran säkeissä Tampereen Faunattarista.
Ihana raahata tuo säkki raput ylös, kun ei ole hissiä. :<

Nyt tässä sit olisikin viisi asumusta siivottavana, mutta ei se mitään - heti kun aloittaa, on nopeammin ohitse.


Meillä oli eilen yksi poikasista karkuteillä - illalla ruokkiessa huomasin, että eihän siellä olekaan ketään, oli luultavasti edeltävänä iltana livahtanut. Herra jäi kiinni, kun raollaan olevasta vaatehuoneesta kuului rapinaa, kun tämä järsi yhtä pahvilaatikkoa. xD
Kunhan noita ei viikonloppuna karkailisi, kun on koira kylässä - vaikka eipä pitäisi, kun dunien juomapullonaukot on tilkitty, ja kunhan katson tarkkaan kannet kiinni.

Sara

#803
Äh, sain tänään taas harmaita hiuksia, kun yhdessä eläinkaupassa, mun vakipaikassa myytiin roboja talvikkoina. En muutenkaan tykkää näiden yhdestä myyjästä, joka tuntuu olevan siellä koko ajan töissä ja tämäkään ei silminnähden tykännyt, että kävin kertomassa tosta mokasta. Taidetaan vaihtaa eläinkauppa toiseen... Harmi vaan, kun on vähän pidemmällä, mut siellä on paljon kivempaa porukkaa töissä jne. Ei innosta asioida kaupassa, jossa myyjä katsoo aina nenänvartta pitkin ja tiuskii.
vhk roborovskit

Vevve

#804
Meidän Kukka ja Unto täyttivät kumpikin tällä viikolla vuoden. Onnea heille!  :D

Anonymous

#805
Ääh, näin juuri videon youtubessa, joka ei ollut niin mukava video. siinä videossa semmoinen lapsi perhe menee eläin kauppaan ostamaan hamsterin, ja sitten autoon. Ja ne ajaa jonnekkin kaupunkiin jossa ne laittaa sen hamsterin hihnaan ja taluttaa sitä (toisin sanoen se poika välillä raahaa sitä hamsteria) ja sitten oikein kameran takaa ne muut nauraa ja videon taustalle laitettu oikein musiikki soimaan. Just joo, sanon mä!  :S

edit// joo. ja nyt täällä on sitten videoita uivista hamstereista, ja lihavista hamstereista. Että mua ärsyttää tälläiset. Joku varmaan alkaa valittaa että miksi katon mutta mun tarkoitus oli etsiä suloisia videoita, eikä voi olla örmäämättä näihin inhottaviin...  :x

Mustikkamaan

#806
Mä joudun koht ostaa tohon mun syyrishäkkiin täytettä jos kukaan ei osta sitä :D Tosin onneks mul ei oo pariin kuukauteen varaa ostaa hamstereita(kaan). Mut silti!

On tullu ihan KAUHEE syrkkikuume ku on nähny mitä ihanuuksia kaikilla on kaupan. Tarvii vaan pitää järki päässä tässäki asiassa.

Leikkasin tänään vähän purutakkuja mein lokakuussa 2 v täyttäneeltä syrkkipojalta, kun se päätti tyypillisesti vanhoilla päivillään kasvattaa kunnon turkin. Vielä hyvävoipanen vaikutti olevan :) Yökyöpelin Kuningasmustikka.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#807
Aarrgh, mulla on ihan seniili olo. Menin mummolleni opettamaan niille tietokoneen käyttöä ja pian sain puhelun..
Soittaja: "Moi, oon täällä teiän oven takana ja kukaan ei avaa ovea"
Minä: "Ai häh?"
S: "Oisin sitä hamsterii tullu hakemaan..."
M: "Ainii voi hitsi"
S: "..."
M: "Eiks ne avaa ovee, no mä soitan niille ja käsken avaa ja sorisori unohdin jajaja..."

Äitee sen hamsterin sitten niille möi, mutta mua vähän hävettää  :mrgreen:

Santsa

#808
Minäkin kärsin mielettömästä syrkkikuumeesta! Ainokaiseni kuoli jo viime syksynä ja kaikki tavarat ois valmiina, eikä se tähän asti ole aiheuttanut sen suurempia houkutuksia, mutta nyt poikaskuvien katseleminen on saanut jo hakemaan häkin kellarista asunnon puolelle ;)

Saana

#809
^Sitten ei muuta ku yhteydenottoa kasvattajiin! ;) Pet Expoon taitaa useampikin sellainen tulla jolla on poikasia. Siellä ei kuitenkaan tällä kertaa ole myyntipöytää ilmeisesti niin kannattaa etukäteen kysellä. :)