Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Santsa

Lainaus käyttäjältä: "Annina"^Ei vaan tää oli tää, josta viime yönä laitoin kyselyä tuonne värinmääritystopicciin. Toivottavasti siitä "mandariinista" saa vielä kuvia joskus. Andrew ja Paul miettivät, että se olisi voinut ollut soopeli kk. Tosi erikoisen värinen tapaus. :D Noi 12 pk minkkiä samaan poikueeseen olivat loppupeleissä siis oikeastaan tosi helppoja, kun ei tarvinnu miettiä mitään niistä väreistä. :D

Terveisiä täältä "Mandariinilta". :) Väri on entisellään, mutta yritän kyllä räpsiä säännöllisesti kuvia ja panen tänne näytille!
Minäkin äsken pitkään käsittelin sängyn päällä viikko sitten tullutta Mandaani ja se on kyllä kans uskomattoman kesy, vaikka vasta kuusiviikkoinen onkin  :lov  Ja käsittämätöntä kuinka paljon se on viikossa kasvanut!
^ Andrew (tai joku brittituomari ainakin, en niin tunne) arveli, että tämä olisi creme kilpikonna tai soopeli kilpikonna. :)

Tänne saapui eilen tällainen söpöläinen, Manda, alkuperäisnimeltään Ärinä. :) Eilen painui heti päivällä kotimökkiin nukkumaan, mutta ilta ja yö menikin sitten hieman hysteerisesti riehuessa ja kaikkea ihmetellessä. Tänään on tyttö ollut hyvin sikeässä unessa ja välillä vaan heräillyt nopeasti syömään ja painunut takaisin pehkuihin. Nyt odottelen, että univelat on nukuttu ja päästään toisiimme tutustumaan  :lov
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Oothan sä täälläkin, nyt vasta tajusin! :) Minkäslainen kaveri sulle sit tulee?

Täällä ollaan, et kato vaan ehkä tunnistanut kun kuva on vähän eri kuin Facebookissa ;) Mulle tulee tuolta Saanalta pitkäkarvainen naaras, todennäköisesti se mysteerivärinen kellertävä, jonka väriä täällä foorumillakin on yritetty tunnistaa :)
Mä laitoin just häkin valmiiksi ja sinne muuttaa viikonloppuna asukki häkin oltua tyhjänä viime elokuusta... :lov Kamalan vaikeeta on vaan ollu valita sopivaa kaveria kun niitä tuntuu kaikkialla olevan ja kaikki ois ihana ottaa. Yhden alustavan varauksen peruin, mikä tuntui inhottavalta ja väärältä. Mut nyt on päätös tehty ja tänne tulee Tampereelta tyttönen :)
Montakohan hamsteria mahdan lemmikkimessuilta mukaani napata kun nyt on liikaa ihanuuksia tarjolla... :lov Tänään oivalsin, että olohuoneeseeni kyllä mahtuisi kaksikin asumusta... ;)
Ei tähän taida muuta lääkettä löytyä, joten vähän olen jo kysellytkin joo...:) Toivottavasti yksi suloinen mussukka löytyisi  :sydan
Minäkin kärsin mielettömästä syrkkikuumeesta! Ainokaiseni kuoli jo viime syksynä ja kaikki tavarat ois valmiina, eikä se tähän asti ole aiheuttanut sen suurempia houkutuksia, mutta nyt poikaskuvien katseleminen on saanut jo hakemaan häkin kellarista asunnon puolelle ;)
Asuminen ja tarvikkeet / Juoksupallo
07.10.07 - klo:21:39
Onko hamstereillanne juoksupalloja? Siis sellaisia, joiden sisällä hamsteri voi liikkua lattialla. Vai ovatko sellaiset enää "sallittuja"? Yritän miettiä tapoja tarjota hamsterille muutakin kuin häkissä ja sylissä liikkumista, kun vapaana juoksuttaminen ei valitettavasti ole mahdollista.