• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaset 5 vrk, äiti karkasi

Aloittaja VieKas, 21.09.10 - klo:23:51

« edellinen - seuraava »

VieKas

Moi!

Onko poikasilla mitään mahdollisuuksia selvitä?
Löysin tänään aamupäivällä poikaset yksin häkistään. Äiti oli karannut yön aikana (klo 02 jälkeen). Olen nyt pitänyt poikaset lämpiminä (hyviä vinkkejä vastaanotetaan!), juottanut ruiskulla äidinmaidonkorviketta (huomenna haen NurtiPlussa -geeliä eläinkaupasta tai apteekista) ja pissattanut/kakattanut poikueen aina syöttökerran yhteydessä. Kahden-kolmen tunnin välein ruokkiminen.

Kaveri on saanut aikanaan pidettyä 12 päisen rottapoikueen näin hengissä. Näettekö mulla mitään mahdollisuuksia? Hullun hommaahan tämä on, mutta jos yhtään annatte toivoa olen valmis mihin tahansa.

Minski

#1
Kannattaa virittää emolle ämpäriansa, jotta sen saisi kiinni ja poikastensa luo mahdollisimman pian.

Entä olisiko mitään mahdollisuutta löytää sijaiesmoa poikasille ?

Tuossa on vähän saman tyylinen ketju, jossa 7 vrk ikäisten poikasten emo oli kuollut, valitettavasti poikaset eivät selvinneet kahden viikon ikää pitemmälle.

Toivottavasti saat emon kiinni ja hoitamaan pienokaisiaan.
Hamsteriton tätä nykyä

VieKas

#2
Kiitos hyvästä linkistä! Emolle olen ruoka-apajat pystyttänyt joka huoneeseen, mutta ruoat pysyvät koskemattomina.. Täytyy kokeilla ämpäriansoja. Akvaarion takia meidän taloudesta löytyy kyllä useampia ämpäreitä! :)

Sijaisemosta pieni toivonpilkahdus - Facebookin kautta mahdollisesti löytyy. Tarkemmin tiedän huomenna.

Puokinta-aika! :)

Cindu

#3
Emo saattaa löytyä myös koloista mihin on pujahdellut.
Toivottavasti olet jo löytänyt sen/löydät sen :)
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

VieKas

#4
Ei ole mammaa löytynyt. Mä sijaistan 2-3 tunnin välein. NutriPlussaa syövät toisinaan jopa ihan ahneestikin. Yksi porukasta kovin pieni ja laiha. Yksi selkeästi kaikista parhaimmassa "lihassa".

joppi

#5
Mites pienet voi? Toivottasti selviävät !
Syyrialaiset:

? Bijou Argenté, pkr hopeaminkki
? Picus Sienna Shawanna, pks hopeasuklaa
? Helia Hawaii, pk hopeasoopeli
? Yam Yam's Eyespy Ethello, pkr hopeanharmaa
? Kuneitra, lkr suklaa
? Wonderland's Langueur Tranquille, pk hopeasamppanja
? Morrison, lk ps creme laikukas

lpj

#6
Jos vielä sijaisemoa tarvitset, minulta löytyisi 8kk ikäinen creme pk naaras Espoosta. Ikävä tapaus sulle käynyt. Toivottavasti kaikki menee parempaan suuntaan :D
[size=85][colorHamstraavat hamsterit<3=#FF0000][/color][/size]

Mustikkamaan

#7
Eiköhän tää aihe oo jo mennyt ohi.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]