• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

20.3.2010 Ulkomuoto- ja lemmikkiluokat hamstereille, OULU

Aloittaja Aya, 07.01.10 - klo:17:06

« edellinen - seuraava »

Ninde

#30
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Kysyin vielä varmuuden vuoksi, ja näyttelyssä on kaikille samat maksut, niin vetskuille kuin koe-ja ei-standardeille. Eli ei oo ilmaisia ilmoja tai alennuksia millekään.
Ei-standuilla tulisi kyllä olla alemmat ilmohinnat kuin muissa luokissa, ihan jo senkin takia että siellä ei kilpailla serteistä.

Aya

#31
Tänään on sitten viimeinen ilmopäivä! Nyt siis kaikki kipin kapin kirjoittelemaan niitä sähköposteja :D Tokihan lemmikkiluokkiin voi ilmottautua myös sitten paikan päälläkin.

Sintturainen

#32
^Ja Aija sit laskee heti huomenna ilmot ja ilmoittaa tänne paljonko on hamsuja tulossa  :haha

Pähkinä

#33
Minä olen miettinyt että tuleeko ollenkaan, kun ei ole kuin yksi nuori hamsu. Tulee sitten seuraavaan näyttelyyn, kun on enemmän tuotavaakin. Paitsi että ulkomuotoluokkiin voi olla sitten taas pitkä aika.  :)

Aya

#34
ehdottomasti kannattaa tuoda se yksikin ;)

Aya

#35
Missä kaikki pohjoisen kääpiöhamsterit on!  :D  tässä siis eläinmääriä:

ulkomuotoluokat
-lyhytkarvaiset 15
-pitkäkarvaiset 25
-koe-standardi 1
-ei-standardi 2

-talvikot 5
-campbellit
   -standardi 1
   -koe-standardi 1

lemmikkiluokat
Syrkit 39
Kääpiöhamsterit 12
Gerbiilit 49
Kanit 42
Marsut 15
Degut 2
Hiiret 5
Rotat 7

Saana

#36
Hurja määrä lemmikkisyrkkejä! Mutta ei ainuttakaan roboa tahi kiinaria... Ja talvikoita ja kämpsyjäkin noin vähän. Olis vissiin pitäny ilmottaa parit tänne. :)

Möfö

#37
Ai nytkö se menikin se viimenen ilmotuspäivä? No höh, meni päivät liian nopeasti. Pitää sitten paikan päällä ilmottaa.
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho  
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

wiidii

#38
Meilläpäin on aina tosi paljon lemmikkiluokassa syyrialaisia hamsuja, mikä on ihan mahtijuttu. Kivasti on ulkomuodossakin porukkaa syrkeissä. :)
Kääpiöhamsujen määrä on aina ollut valitettavan vähäinen, kun täälläpäin ei kukaan niitä kasvata.  :S
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Aya

#39
Joo, mulla kyllä riittää arvosteltavaa... Ja kun tietää, että niitä jälkkäreitä tulee aina! Mut enköhän mä selviä...  :)

Pertti

#40
Mä en oo kyl iha varma omasta jaksamisestani!
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Sintturainen

#41
^Ethän sä Pertti arvostele kaneja  :angel ? Meiltä puuttuis vielä toinen kanituomari  :D

Aya

#42
^no helpostihan se Pete nyt muutaman kaninkin arvostelee  XD

Pertti

#43
Itsehän olen kani  :lov

mutta en mä niitä silti arvostele :D
Kyllä aina yhen voi ottaa!

EmilyZ

#44
Minä tulen sinne näyttelyyn hamsterini kanssa:)

Ja kaverini tulee myös ja ottaa kaninsa ja hamsterinsa mukaan:)