Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Tiiina

Onko robot samanlaisia yöeläimiä kun syrkit vai onko ne päivällä enemmän hereillä? Kävin kattomassa yhessä eläinkaupassa ja siellä ne viipotti mennä ihan normaaliin tapaan. Tottakai se on eri asia kaupassa, mutta ihmettelin kuitenkin :D
Hessu on ruvennu syömään todella vähän. Yleensä tuoreruoasta menee kaikki, mutta kuivaruokakippoon jää jäljelle moneksi päiväksi, vaikka muutama kuukausi sitten se söi melkein kaikki kerralla. Ulkoilessaan se kyllä kipittää kovaa ja on muuten oma itsensä. Mutta tuo syöminen huolestuttaa. Voisiko se johtua vanhuudesta vai tästä "pimeästä" vuodenajasta?
Meillä tällänen. Sisustus on kyllä vähän muuttunu. Juomapulloki puuttuu, ja juoksupyörä otettu pois, koska tuliki vähän isompi kaveri mitä ensin piti :D

Tällä hetkellä on ihan normaali puinen mökki, ja pari pajusiltaa minkä alla vois ihan hyvin nukkua ja tehä pesän, mutta eihän toi tietenkää sitä älyä :D
Mä tuun ainaki kattoo, joko ilman hamsteri tai hamsterin kanssa. Marsut ainaki tulee!
^Onkos tolla Onnen Lemmikit kaupalla nettisivuja?
Mitenkä te valmistaudutte hamsuinenne näyttelyihin?
18.07.07 - klo:19:22
^Ihanan paljon virikkeitä, ja sain paljon hyviä ideoita! :)
En vielä, mutta tarkotus olis kunhan saan vaan aikaseks :D
18.07.07 - klo:09:07
No se on sellanen aika paksua muovia oleva "puunrunko", omaan käteen ainaki tuntu sellaselta, että ei pikkunen talvikko sitä voi kaataa. Testasin sitä myös meidän tuhooja marsuilla, eikä nekää saanu kovinkaa hyvin hampaan jälkiä siihe. Emmä oikein osaa selittää, niin voin jossain vaiheessa napata kuvan siitä. Pitää ainaki kokeilla, että miten se säilyy tuolla terrassa hamsun kynsissä.
17.07.07 - klo:23:16
Mä aattelin laittaa tulevalle talvikolle, sellasen muovisen akvaario koristeen. Mutta sitte tuliki mieleen, että entä jos se jyrsii sitä? Onko teillä muovisia mökkejä tms.?
Silloin kun vielä omistin hamsterin, niin meni kyllä tosi vähä rahaa kuukaudessa. Hyvä jos ees kymppiä :grin