• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely Hyvinkää 12.2.2011 (SHY)

Aloittaja Mustikkamaan, 22.12.10 - klo:10:18

« edellinen - seuraava »

tiiahei-

#90
Muutes, kun lähetin tuossa viime viikolla nuo meidän ilmoittautumiset, mutta haluasiinkin vielä ilmoittaa yhen hamsterin mukaan, niin kun kirjoitan ne omistaja tiedot uudelleen, jne. Niin merkkaanko uudelleen sen olen jäsen ja otan sen näyttelyluettelon? etten seiiten joudu kahta luetteloa maksamaan?

jennu

#91
Hitsi, ilmoittautuessani meni ihan ohi nuo jäsenyys ja luettelon tilaamis kohdat. Se ei nyt niin haittaa, vaikka menisikin ei-jäsenten hinnoilla, mutta luettelo olisi kiva saada.
Eli miten sen saisi tilattua, vai voiko vain täyttää tiedot uudestaan (paitsi hamsterien) ja tilata luettelo siten, vai aiheuttaako se hämmennystä ilmojen vastaanottajalle (tai jollekkin vastaavalle)?
Anteeksi tälläinen sählinki, vaikka yritinkin kuinka tarkistaa että kaikki oli täytetty oikein, niin meni ihan ohi  :S
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Mustikkamaan

#92
Lähetä mulle siitä sähköpostia, kerro koko nimesi ja asiat, mikkä meni pieleen.

heidimarialehikoinen(at)gmail.com
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Hessuinen

#93
Nöyh, näyttelyn viimeinen ilmopäivä lähestyy eikä vieläkään ole tietoa kyydistä joten pahalta näyttää tänne saapuminen. :(
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Mustikkamaan

#94
Standardikomitea kokoontui, jonka myötä värejä siirtyi luokasta toiseen. Lue siis tämä tiedote: viewtopic.php?f=11&t=8464&p=144102#p144102

Mikäli olet jo ilmoittanut jonkin hamsterin, joka värinsä/kuvionsa vuoksi vaihtaa luokkaa, ei hätää, se siirtyy automaattisesti luokasta toiseen! Tämä kannattaa ottaa huomioon vain siksi, että näyttelyn ilmoittautumismaksu saattaa sen myötä muuttua. Tottakai mainitsen näistä asioista myös sitten näyttelyvahvistuskirjeessä, jonka laitan kaikille ilmoittautuneille mahdollisimman pian viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Kerron sitten täällä, kun kirje on lähtenyt matkaan.

Huomioittehan myös ei-standardivärien uudet nimet. Muutan "vanhassa muodossa" ilmoitetut nimet automaattisesti, eli ei tarvitse ilmoittaa tästäkään asiasta mihinkään :)

Mikäli sinulla on jotakin epävarmuutta tai haluat muuten lisätietoja, niin ota yhteys sähköpostilla: heidimarialehikoinen (at) gmail.com
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Hamsu_86

#95
Millainen tuo parikilpailu on, missä hamsteri on sen ajan? :)

Ninde

#96
Lainaus käyttäjältä: "tiiahei-"Muutes, kun lähetin tuossa viime viikolla nuo meidän ilmoittautumiset, mutta haluasiinkin vielä ilmoittaa yhen hamsterin mukaan, niin kun kirjoitan ne omistaja tiedot uudelleen, jne. Niin merkkaanko uudelleen sen olen jäsen ja otan sen näyttelyluettelon? etten seiiten joudu kahta luetteloa maksamaan?
Merkkaat oletko jäsen, mutta luetteloa ei tarvitse/kannata enää ruksia kun olet sen kerran jo tilannut.

Anonymous

#97
Vielä tarttee funtsia ketä ilmottaa ettei tuu ilmottua vääriä hamsuttimia  :D Montaa ei kyl lähe meiltä ku on sellasta rupusakkia osa.

tiiahei-

#98
Kiitos Ninde :)

Marla

#99
Neljä hamsteria tuli nyt ilmoitettua tuonne. :) Enpä ainakaan enempää ilmoittele, kun nuokin maksoivat jo liikaa...

Sabat

#100
Mä en nyt kans tiiä ton suhteen mitä teen kun tekis mieli laittaa sekä pettii et standuihi mut en sit tiiä..

Mustikkamaan

#101
Laita molempiin jos vaan rahat riittää :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sabat

#102
Nii-i. Sit vaan pitäis rahat riittää neljän hiiren osallistumiseen.:D

Maiju*

#103
^ Voidaan mielellään vaihtaa osia, maksa sä mun 5 hamsteria ja väh. 10 hiirtä, ni mä maksan mielelläni noi sun.  :mrgreen:

Ei vaan, vitsi vitsinä.  ;)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

jensku

#104
Eilen tuli ilmot lähetettyy. Täältä tullaan kahden voimin. :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks