Hamsterinäyttely, 26.4.2015 Helsinki (SHY ry)

Aloittaja Vevve, 07.01.15 - klo:22:28

Tinjau

Mä teen harjoitusarvostelun syrkkinaaraille :)

gimlixx

Ja minä teen koearvostelun lemmikkisyrkeille. Jäi vähän auki, että kummille, uroksille vai naaraille.

Susanna

Tulossa, talvikkokasvattejanikin todennäköisesti tulee näytille :mhappy:
Say -talvikot / http://say.hamsterit.net/

Ana

Tulipa radikaali päätös me ei lähetä tänne :(

emmesyys

Jee, päästään lähtemään reissuun, kun hetken oli vähän epävarmaa tullaanko vaiko eikö. Minut (Iines Neittamo) voi laittaa Katriinalle (lemmikkisyyrialaiset naaraat) sihteeriksi, ja assariksi samaan luokkaan voi laittaa Jenna Tuppuraisen.  :mhappy:
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"

Vevve

Martina Munther varmistettu tuomariksi lasten lemmikkiluokalle ja lemmikkikääpiöhamstereille  :peukku:

jensku

Dodiiin! nyt oma pääsynikin tänne on täysin 100% varmaa!  :yes: Selasen 5-6 voimin tullaan tälläkertaan. Matka alkaakin täältä lpr:stä jälleen kerran päivää ennen näyttelyy junalla, lahteen ja sit  sunnuntaina  lahdesta junalla kotiin.

Tää näyttely onkin sitten meijän tän kevään viimoinen näytsi,  :itqvinq: meitä kuvioissa näkee sit seuraavankerran syksyllä. Vaikka hinkua ois juhlikseen mut pakko jättää se väliiin.  :c8:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Vevve

City4Pets Lemmikkikaupunki eläinkauppa Helsingin Itäkeskuksesta sponsoroi palkintoja näyttelyyn! Liike palvelee lemmikinomistajia Itäkeskuksen K-Citymarketin ja Hansasillan välissä, valikoimista löytyvät niin koirien, kissojen, jyrsijöiden, matelijoiden, kalojen, lintujen tarvikkeet kuin eläimetkin.

Anchali

Mä (Iina Lehtiniemi) voisin olla sihteerinä Martinalle eli lemmikkikääpiöt ja lasten lemmikit. :icon_smile:
Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/

Vevve

Huomautus näyttelyyn ilmoittautujille: laatikaa ilmoittautumisenne huolellisesti ja tarkistakaa ne ennen lähetystä! Tarkistakaa myös sähköpostiin tuleva vahvistusviesti, ja ilmoittakaa näyttelykutsussa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen jos eläinten tiedoissa on virheitä. Virheiden korjaileminen aiheuttaa näyttelyn järjestäjille turhaa vaivaa ja työtä, kun näyttelyä edeltävien päivien aikataulu on muutoinkin kiireellinen.

Virheellisiä ilmoittautumisia ei oteta vastaan. Ne poistetaan, ja omistajaa pyydetään sähköpostitse lähettämään hamsterin ilmoittautuminen uudelleen.

Kiittäen, SHY:n hallitus :)

Mileia

Hamsu ilmoitettu ja tulossa näyttelyyn 7,5 vuoden tauon jälkeen!  :hyper: Paitsi että olisiko sen vahvistusviestin pitänyt tulla heti sähköpostiin? Päivällä ilmoitettu eikä ole kyllä vieläkään tullut viestiä. Kyllä se ilmoittautuminen silti meni mielestäni loppuun asti ja siinä luki että lähetetty. Maksoinkin heti.

jensku

^ Voipiolla että se vahvistusviesti on hypännyt roskapostin puoleen?  :icon_smile: Sitä ainakin itselläni on tupannu käymään.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/

gimlixx

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 08.03.15 - klo:19:28

Todennäköisesti nyt sitten uroksille, että josko se lisättäisiin kanssa listaan. :)

Mileia

Lainaus käyttäjältä: jensku - 12.04.15 - klo:20:53

Ei, ei löytynyt roskapostistakaan. Mielestäni sähköpostiosoite oli ihan oikein, kun tarkastin tiedot ennen lähettämistä. Voisikohan joku tarkastaa, tuliko se ilmoittautuminen ollenkaan perille?

Niin, tai siis tuleeko tuosta sähköisestä ilmoittautumisesta siis jokin automaattiviesti perille tulosta, vai tarkoitetaanko vahvistusviestillä myöhemmin manuaalisesti lähetettävää viestiä, jolloin sen ei olisi pitänytkään tulla vielä?

Lainaus käyttäjältä: Mileia - 13.04.15 - klo:08:28
Lainaus käyttäjältä: jensku - 12.04.15 - klo:20:53

Sieltä tulee automaattivahvistus heti.

Lähetä tieto vahvistuksen puuttumisesta (ja sinun sekä hamsterien nimet) hamsterinayttelyyn@gmail.com niin tarkistamme sen.