• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista

Aloittaja Tarja, 28.06.07 - klo:00:36

« edellinen - seuraava »

hamsut

#345
okei! Kiitos tiedosta
:sydan

mio

#346
Lainaus käyttäjältä: "Josssu."mitä mieltä ootte Monikerroksisista häkeistä hamstereille ?  :grin

mun mielestä ihan ookoo, kunhan katsoo ettei kovin korkeaa häkkiä hanki jottei pudotessaan loukkaa itseään. kyllä mä kuitenkin hankkisin mielummin leveyssuunnassa tilavan kuin korkean häkin.
[size=80]syyrialaistyttö Venla ja roborovskineiti Miisa[/size]

lunni

#347




Ovatko nämä asumukset mielestänne ok? Ylemmässä kuvassa on tyttöhamsu vähän sotkenut yläkertaa ruuallaan. Laitoin kuviin asumusten kokoa havainnollistamaan nuo wc-paperirullat. Tuo häkki on 3-kerroksinen. Onko näissä esim. sisustuksessa jotain ongelmaa? Tuo juurakko ja kivet vähän epäilyttävät terraariossa..?

edit. Siis kyseessä ovat syrkkejen asunnot  :mrgreen:
"Apinan rumuutta lisää, että se on kovasti ihmisen näköinen."

Nilla

#348
^ Kivan muotoinen tuo alimmainen terra  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

GaneshaX

#349
Kauheen kiva terra :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Mefery

#350
Olen nähnyt jossain sellaisia juoksupyöriä, joissa pinnojen välissä ei ole mitään pahvia tms. ettei jalka luiskahda välistä. On melko hurjan näköistä, kun hamsu juoksee siinä kovaa vauhtia ja välillä jalka menee läpi. Tuo ei ole kovin turvallista, vai mitä? :|

GaneshaX

#351
Mä olen jättänyt nuo pinnalliset melkein kokonaan pois. Koska jos pujottelen sen paperin/pahvin siihen, niin parin päivän päästä siihen on syöty reikä. Ei oikein enää inspaa.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

e??a

#352
Lainaus käyttäjältä: "lunni"//http://i29.tinypic.com/vpg2h2.jpg
Millä toi juoksupyörä on päällystetty? :D Näyttää ihan ilmastointiteipiltä! xD
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Juuli

#353
Lunnin alempi terraario!  :shock: Aivan upea, siis oikeasti tosi kivan mallinen! Mistä tuollaisen olet hankkinut, tuollainen voisi olla aika hyvä syyrialaisella.
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

lunni

#354
Lainaus käyttäjältä: "e??a"
Lainaus käyttäjältä: "lunni"//http://i29.tinypic.com/vpg2h2.jpg
Millä toi juoksupyörä on päällystetty? :D Näyttää ihan ilmastointiteipiltä! xD
Se on jotain myrkytöntä juttua, jota isä siihen laittoi. Ilmastointiteipin tuntuista, mutta sileää ja tarratonta. Kiinni akvaariosilikonilla.

Hankin tuon terran eräältä akvaristilta, jolla oli kiire päästä eroon vuotavasta akvaariostaan. Pyysi vaihdossa kalanruokaa  :mrgreen:  No vein hänelle kaikki ylimääräiset kalojen ruuat ja hän oli iloinen, sillä oli odottanut paria pikkupurkkia  :)
"Apinan rumuutta lisää, että se on kovasti ihmisen näköinen."

marihippi

#355
Tosi ihania! (siis noi asunnot) Mäkii haluun hipille dunan! Ne näyttää jotenkin niin isoilta ja kivoilta! Mutten en saa :kieli  No nyt Hipillä on tollanen omatekonen häkki, ihan hyvän kokoinen sekin mutta, dunat NÄYTTÄÄ pikkasen isommalta :shock:  Kuinka isoja dunat on? mitoiltaan? :D

GaneshaX

#356
Meillä on 2 kpl 70x45cm ja 2 kpl 95x50, tai siis gabbereita...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

NeNNi

#357
Ihan uutena täällä foorumilla heitän heti ilmaan kysymyksen; onko 60x30x35 cm terra sopiva talvikolle? En yhtään osaa hahmottaa kun ei sitä palleroa vielä ole. :oops:

Lellu

#358
On se sopiva talvikolle ^
[size=85]Jos poika sut jättää,niin älä ala parkuu,lyö turpiin ja juokse karkuun.[/size]

GaneshaX

#359
Se on ihan hyvä.

edit: lellu ehti ensin :oops:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki