Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - tintti

Olen omistanut:

lk normaali
lk ps creme vn
lk normaali umborous vn
lk musta vn laikukas
Nyt on pikkuhamsteri kotona ja sain siitä itse otettua kuvia. Onko tämä nyt siis normaali vn vai normaali umborous vn? Puolikuista ei oikein ota selvää, kun nauha tulee niin eteen.

//http://i44.tinypic.com/9tctxc.jpg
//http://i42.tinypic.com/2v1ntde.jpg
//http://i41.tinypic.com/1115gqq.jpg
Sain eilen tuoreita kuvia tulevasta poikasestani ja mullakin on herännyt epäilys, että se olisi normaali umborous vn. Kasvattaja itse on sitä mieltä, että tuolla ei ole yhtään normaali umborousta, mutta ihan kuin joillain olisi enempikin harmaat puolikuut kuin vaaleat..

http://i39.tinypic.com/3127gxj.jpg Vähän huonon kuvan saa meidän poikasesta, kun se on tuossa alhaalla keskellä.

Onkohan tuo nyt pelkkä normaali vn vai normaali umborous vn? Vai pitäisköhän mun suosiolla odottaa lauantaihin, että saan poikasen itselleni :D
Tänään sain tuoreita kuvia taas poikasesta ja tässä meille tuleva pikkuinen, joka taitaa nyt selvästi olla normaali vn?

Tässä kuvassa on samat poikaset kuin aiemminkin laittamassani:
Keskellä on siis tuo meille tuleva.
En tiedä oikein, minne tämän kysymyksen laittaisin, ni laitan nyt tänne.. Eli mulle on tulossa eräästä poikueesta vaavi tässä kuussa ja olen saanut poikasista kuvia. Poikaset ovat nyt 13 päivää vanhoja ja tässä on tuore kuva valkonauhaisista poikasista http://i43.tinypic.com/121buad.jpg
Tunnistaako joku noiden värit? Etenkin kiinnostaa tuo oikealla olevan väri.
^Kiitos. Ei ole koulutöitä ja kaikkiin olen katsonut mallia kuvasta :)
Mä koitin kovasti löytää uudelle hamsulle Bittu-pyörää, kun toisellakin sellainen on, mutta eipä ottanut löytyäkseen ja mielellään en täysin metallista pyörää olisi halunnut. Oltiin aikaisemmin saatu rottahäkin mukana kivan kokoinen (halkaisija päälle 20cm) metallipyörä ja avomies alkoi sitten siitä rakennella mieluista pyörää.
Tällainen siitä sitten tuli
Eikä kitise, kun pyörä on laakeroitu.
Meiän Bellalta löytyy tällainen nauha :)

Tuossa on meitin Bella ja sen kautta löytyy muutkin elukat :)
Bellakin on jonkin verran muuttunut <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->

Meidän Bella-syrkki asustelee tällaisessa terrassa, jonka mitat ovat 110x55x50 cm:
//http://i97.photobucket.com/albums/l240/tantti/aterra6.jpg