• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 2

Aloittaja laura87, 09.02.09 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

Vevve

#945
Faunatar on hintava.. PetShopissa Criceti 15 on 69€. //http://www.petshop.fi/small_pet_accessories/accommodation/ferplast_criceti_15.html

wiidii

#946
Faunattaressa lisäävät hintaa ihan tajuttoman paljon jos mukana on ylimääräistä krääsää (esim. pelkästä tasosta tulee jo hintaa melkein 20-30 euroa.. Huomattu on.)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Tuoho

#947
o.o Mie en oo Faunattaressa paljoa käyny, ja näyttää siltä etten aio vastaisuudessakaan käydä. x D

Lakupekka

#948
Meidän asumukset näyttävät tältä. ;)

Even asumus;

Ulkokuva:

Sisältä:

( Etsikää Eve yläpuolelta :lol: )

Lakun duna

Ulkokuva:

Sisältä:

Nenu kärsä näkyy omenasta :D
Tälläistä.
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

GaneshaX

#949
^ Ovatko vakituiset asumukset.? Onko tuo duna miniduna? Näyttää pieneltä  :( (Evellä on tooosi pieni pyörä)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#950
Aivan ja toi puutuunneli taitaa olla hiukka pieni syrkille jos on samanlainen kun meillä johon meinasi jopa talvikko jäädä jumiin. Hiukka on pienen näköset asumukset. Taitaa olla juoksupyörä kääppäri koon? :o

Lakupekka

#951
Ihan syrkeille tarkoitettuina kaikki olen ostanut :pihalla:

Voihan olla että kuvassa vain, ' näyttää ' ? Vai ?  :o Ihmetys.
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Anonymous

#952
Paljoko ton juoksarin mitta on 15cm vai 20cm?
Meillä tällanen Syrkillä. Pituutta yli 80cm.

Lakupekka

#953
Mitä muistan niin pitäisi olla jopa yli 20cm :pihalla: ? Tai tasan sen, Eve ei ole kovin kookas hamsteri ainakaan vielä. 15cm juoksupyöräähän ei saa laittaa syyrikselle, sen olen ostaessani tiennyt ja ihan sen mukaan on pyörä yritetty katsoa että olisi hyvä ja turvallinen, jne..

Nätti tuo teidän syrkin asumus :)
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Anonymous

#954
No toi 20 on se minimi ja tuo harmaa juoksari näyttää ihan samallaiselta kun meillä kääppärille tullut (ei käytössä) Kiitos  :D

Lakupekka

#955
Täytyy nyt katsoa että jos ostaa sitten uuden tytölle kun kasvaa vielä itsekin. Ja ainiin, aikaisempaan piti laittaa että on juu jättipahvis jossa juoksentelevat aina välillä, kun emännällä on aikaa katsoa. ^o^
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Marla

#956
Edullisia Imacin häkkejä jos haluaa, niin täältä löytyy kolmea eri mallia. Itse olen tuota Criceti 16 -mallia ostanut 2 kpl ja hakenut tuolta Kruunuhaasta. Tuo 68,50 on halpa hinta verrattuna valtaosaan liikkeistä (kolmas Criceti 16 maksoi 120 e, eli melki tuplaten enemmän - tosin ostin käytettynä viidelläkympillä).
100 litran Mörttikin vain 28 e.


Meillä on Limpulla, joka asustelee vanhemmilla, 16 cm juoksupyörä. Herra on pieni syyrialaiseksi, joten mahtuu juoksemaan kyllä ihan hyvin. Sellaiseksi rääpäleeksi se sitten jäi...

Lakupekka

#957
Marla viestisi piristi minua, tuli jo eilen sellainen olo että hui hirveä millainen eläinten rääkkääjä olen. :| Ja kiitos linkistä, näyttää hyvältä nuo!

Ja tuosta että olisi pienet asumukset, niin mittasin tuosta Even häkistä nuo kaksi sivua ja kummatkin olivat tasan 80cm, niin sehän riittää vai? :roll:
Lakun duna saattaa hieman pieni tosin olla, täytyy alkaa katselemaan häkkejä jos olisi jossain halvalla. Laku on vaikuttanut pirteältä menijältä ja hieman pieneksi on kaveri jäänyt, edellisessä kodissa ei varmaan liha ruokia syöty kovin ahkeraan.. Sain hirveän inspiksen eilen alkaa rakentelemaan itse puusta virikkeitä. Katsotaan mitä saan aikaan :D
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

GaneshaX

#958
Et nyt mikään rääkkääjä varmasti ole  ;)

Mua pisti vaan silmään ja kun olen muillekkin saarnannut että miniduna on liian pieni syrkille vakituiseen asumiseen ja juoksarin tulee olla sen 20cm.

(meillä tosin se 20cm, on sekin liian pieni yhdelle yksilölle  xD  )
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#959
Huuto.netistä löytyy kans halvalla häkkejä jos ei uutena halua ostaa ;)