Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

arctican

Monille varmaan tuttua tavaraa, mut laitetaan ny meidänki tilat tänne.

Nilla

Minnawin kerrostalo on hieno  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Satu-

Tuo Minnaw:n kerrostalo on kyllä upea. :)

Miten te ripustatte nuo ruusukkeet seinälle? Meillä on kaikenalista yritetty, mutta mitän toimivaa ratkaisua ei ole vielä tullut vastaan.

Varjoyrtin

Lainaus käyttäjältä: "Pilvi"Varjoyrtin kaksi hyllykköä ovat tosi kivan näköiset. :) Mistähän tommosia saa ja mitkä ovat mitat? Monissa hyllyköissä syvyys ei meinaa riittää, mutta noihin näyttää mahtuvan enemmänkin tavaraa.

Voi siitä on niin kauan kun nuo ostettiin! Kun muutin pois kotoa nappasin ne mukaani veljeni huoneesta eläinhuonettani varten.  :twisted:
Muistaakseni hyllyköt on ostettu ikeasta, olivat edullisia ja mukavan kevyitä. Niitä jaksaa yksinkin siirrellä, ei tarvita miesvoimaa !   ;)

Juulia

Ihanat tilat varsinkin Heidillä ja Sinillä :D (Myös muillakin on tosi kivoja). Mikä on siistin hamsuhuoneen resepti?  xD Teillä nuo hyllyt ja dunat on niin nätisti hyllyillä, toisin kuin eräillä...

No kun alkuun päästiin niin voisihan sitä samalla sanoa meidän "hamsulan" järjestelyn, vaikkei olekaan kuin neljä hamsutinta. Meillä hamsut asuvat meidän omissa huoneissa, pahvilaatikoiden ja muiden korokkeiden päällä, sekä hyllyissä. Erillisestä hamsuhuoneessa on nykyään tietokone, telkkarit ja joku sohva-pöytä-tuoli viritelmä..hamsut muuttivat "turvaan" muihin huoneisiin joka on nyt näin jälkikäteen ajateltuna ihan hyväkin :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Ninde

Tässä kuvia meidän ei-niin-siististä hamsulasta. Ei ne hamsulat oikeesti aina siistinä muillakaan oo, ne yrittää vaa esittää ja on siivonneet just ennen kuvausta!  XD

Hyllyt on kaikki joskus pahimpaan aikaa olleet kaikki hamsubokseja täynnä, ihan ylimpiä hyllyjä myöten (ja niilläkin vielä monta flättiä päällekäin), jotta vähän on eläinmäärä vähentynyt...

Ruusukkeet meillä on naruissa hamsulan verhotangoissa (verhoklipseillä narut kiinni) tähän tapaan

Kuvassa vain BIS-, VV- ja valioruusukkeet, osa on Saran ruusukkeita (oikeanpuolimmaiset kaikki paitsi kolme alinta), muut olen palauttanut tai heittänyt pois. Vanhimmat valioruusukkeet (kymmenisen kappaletta) puuttuu.

Pokaalit on hyllyillä

Vilma

^ Ihanat tilat Nindellä! :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Tiare

En viitsi aloittaa uutta aihetta joten ajattelin, että tämä liittyy kasvattajien tiloihin ja tarvikkeisiin.

Eli kasvattaja(virallinen kuin epävirallinenkin) paljonko sinulla on asumuksia tyhjinä varalla? Entä montako ylimääräistä juomapulloa löytyy talosta? Entä montako kuljetusboksia löytyy verrattuna eläinten määrään? (Jokaiselle oma?)
Elämä on tanssimista, joskus tanssi vaan ei luista.

Anonymous

meillä on neljä hamsteria omana ja nyt yksi tapakasvatuksessa. kaksi ylimääräistä väliaikaishäkkiä, jotka hamsterin pitää ja yksi kuljetusboxi ylimääräisenä. pulloja on aina muutama ihan vaan siks että jos tulee vuotamisia tai jotain..

X-File's/JonnaMilaya

Itselläni on useita kymmeniä pikkuhäkkejä varalla, jos joskus syntyy iso poikue enkä saa kaikkia myytyä. Nämä ovat vain tilapäisratkaisuja. JUomapulloja on todellakin monta, koskaan ei tiedä koska pullo hajoo, eikä aina pääse heti ostamaan uutta
~Solnechnyi Trusha~

Heli

Juomapulloja meillä on yksi laatikko pullollaan. Niiden kanssa en pelaile koskaan siihen tilaan, ettei ylimääräisiä ole. Tyhjiä asumuksia on tällä hetkellä ehkä...kymmenisen kappaletta? Piti vähän tyhjentää varastoa, kun välillä niitä oli ihan liikaa.  :D
Näyttelybokseja on niitäkin varmaan kymmenisen. Ja todellakaan en tarvitse jokaiselle elämelle omaa, koska sellaista tilannetta ei tule että tarvitsisi kaikkia kuljetusboksiin samaan aikaan lykätä.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Yökyöpeli

Mulla on vintti pullollaan tyhjiä asumuksia  :D  Se on kyllä erittäin huono homma koska sitten sortuu myös herkemmin uusiin hamsuihin. Juomapulloja tossa just keräilin varastoitavaksi muovipussillisen. Kuljetusbokseja on varmaan joku parisenkymmentä.
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Maiju*

Meilläkin on tällä hetkellä reilu kymmenisen tyhjää asumusta varastossa, ja suunnilleen saman verran juomapulloja.  :)
Kuljetusbokseja on ihan ok määrä, mutta muutama M-koko pitäisi ostaa lisää.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

mirilii

Meillä on kaikkea aivan liian vähän  xD Tyhjiä asumuksia pitäisi aina olla, mutta meillä on välillä ollut asunnot aivan piukassa, tällä hetkellä tyhjää tilaa muutaman asumuksen verran. Juomapulloja ja kuljetusbokseja on sen verran että pärjää, kuljetusbokseja ehkä kymmenkunta.

Sarantha

Tietäisikö kukaan, mistä saisi kohtuuhintaan sellaisia hyllyjä, joihin mahtuu kolme hamster dunaa päällekkäisille hyllytasoille? Kaikki Anttilan, Ikean, Bilteman, K-Raudan jne. hyllyt tuntuvat olevan korkeintaan 75-senttisiä... Tuntuu että nuo hamster dunat vievät hirveästi tilaa kun jokainen tarvitsee suunnilleen oman pöytänsä, ja kuitenkin tykkään niitä suuremman pinta-alan vuoksi porukassa asuvilla talvikoilla pitää...
Talvikkoharrastusta 2006-2008.
Kotona tällä hetkellä 2 gerbiiliä, 2 maatiaiskissaa & bordercollie.