Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - tintsku

Meille muutti sunnuntaina foorumin helmiltä tällainen pikkuneiti nimeltään Bayakoa, lempinimi on vielä mietinnässä :)  :sydan

Tänään ostin siemenseosta ja kuivattuja banaanilastuja :)
^ ja ^^En olis huomannukkaan, jos ette olis maininnu :D

Kattelin sen silmiä ja en osaa kyllä yhtään sanoa onko ne ruskeat vai tosi tummanpunaset. Ruskeilta näyttäis ehkä vähän enemmän. Toisella kyyhkis vkkk:lla on myös tummat silmät, samanväriset, kuin tuolla poikasella :pihalla:  Kolmella muulla poikasella on kirkkaan punaset silmät. Ei kai nyt kyyhkis vkkk:lla voi olla, kuin punaset silmät?
Epäilen kyllä ettei tuo creme ole, kun sille on tullu tikkausta enemmän korvien väliin (onko se hilkka nimeltään?). Mikähän ihme värisekotus tuo sitten vois olla?

Edit/ Voiskohan tuo kyyhkis vkkk ollakkin samppanja vkkk? Kun näyttäis, että sillä on ruskeat silmät.
Ninde: Vanhemmat on ky-hu vn ja kyyhkis vkkk. Poikanen on naaras. Voi olla ihan hyvin ruskeat silmät, kun en ole niitä tarkemmin katsot. Suvussa on isän puolella jokunen ruskea silmäinen.

Sukua:
ii. kyyhkis vn
iii. ky-hu umb. vn
iiii. ky-hu vn
iiie. kyyhkis vkkk
iiiei. rs muke umb. (eli keltainen suklaa?)
iiiee. musta vkkk
iie. kyyhkis vkkk
iiei. kyyhkis
iiee. keltainen vn
iieei. keltainen
iieee. kyyhkis vkkk
ie. hopeasuklaa vkkk
iei. hopeasuklaa
ieii. hopeanharmaa umb.
ieie. hopeakyyhkynharmaa
ieiii. hopeanharmaa umb
ieiie. hopeanharmaa
ieiei. ps. hopeanharmaa umb.
ieiee. ruoste

eeiee. soopeli
eee. normaali vkkk
eeei. normaali umb.

Ilmeisesti ei ainakaan creme voi olla, kun ei sitä suvussakaan ole, kuin noi kaksi kaukana?
Minkä värin mie nyt sitten laitan papereihin, kun aattelin tänään ne tehdä?
Hmm.. mie en oikeen tiiä onko tuo creme vai huono ky-hu, kun sillä näyttäisi olevan vähän tummempaa sävyä korvien välissä. Huomenna aattelin tehdä paperit poikasille ja laitan varmaan sen ky-hun siihen, kun en oo varma väristä:S Jos se poikanen myöhemmässä vaiheessa paljastuu, että se on varmasti creme niin pystyykö sitä väriä vaihtamaan mitenkään rekisteripapereihin?
Mulla on jo vähän aikaa mietityttäny, että oliskohan tämä poikanen sittenkin creme, kun se on paljon vaaleampi, kun kaksi muuta kyyhkynharmaa-hunajaa.
Mitä mieltä te viisaammat olette?

Meiltä jokunen kuva :)

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Tintsku, sä alat oleen jo liian pohjosessa.  :)  Keski- ja pohjoispohjanmaalta mulle ainakin tulee ylivoimasesti eniten kyselyitä, kun suurin osa tietää että ramppaan Turku-Tampere-Oulu -väliä junalla aina sillon tällön.  :D

Niin kai se sitten on, mutta mie oon kyllä ilmoihin laittanu, että Oulun alueelle onnistuu kuljetus. Kai ihmiset sitten ajattelee, että Rovaniemi on silti liian kaukana vaikka kuljetuskin voisi onnistuis :roll:
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Täällä pohjoisessa on TOSI kova kysyntä kääppäreistä, ja kukaan ei kasvata niitä.. Noi tuunatut laatikot menis kyllä aika pieneen tilaan  :oops:  Niitähän mahtuis esim. gerbuterraarion alle vaikka kuinka monta...  :c8

Musta tuntuu, että syrkeistä on tosi huono kysyntä pohjoisessa. Huomenna Berryn poikaset jo 4 viikkoa, eikä yhtään varattu :roll: Oon laittanu ilmoitusta ties kuinka moneen paikkaan, mutta eipä vaan ole löytynyt ostajia.
Mie haluaisin roboja, talvikoita ja kinkin, harmi vaan, että kukaan ei niitä kasvata pohjoisessa :|
Berryn poikaset 3 viikkoa:

Kaikki vielä vapaana paitsi toinen kyyhkis vkkk, joka jää kotia! :)
Meillä poikaset tänään kolme viikkoa :)  Vois illalla laittaa kuvia poikasketjuun.
Mie tässä mietin, että miten tuo rekisteröinti nyt tapahtuu eli mie täytän yhden poikuerekisterikaavakkeen ja jokaiselle poikaselle oman kaavakkeen, saanko takas sieltä rekisteröijältä kaikki kaavakkeet rekisterinumerolla ja leimalla varustettuna vai pelkästään poikasten omat kaavakkeet ja tuo poikuerekisterikaava jää sinne vai häh?
Kauankohan tuossa rekisteröinnissä yleensä menee? Poikaset kun on nyt kolme viikkoa ja en voi vielä lähettää kaavakkeita menemään, kun en tiiä vielä turkinpituuksia.
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Meillä vasta ihania ollaankin eikä kukaan halua niitä  :kieli  :sydan  :D

Eipä taida kukaan haluta noita meänkään poikasia, yhtään ei ole vielä varattu vaikka kyselyitä on tullu paljon, muttako kyyti on vaikea järjestää eteläänpäin :|

Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"Mun sydämen on ainakin lyhkikset vieny täysin. Ja jos joskus sais musta/kyyhkis/suklaa vkkk:n niin: :taju:

Meillä olis kyyhkis vkkk vapaana vielä ;)
^Mie en tiennykkään tollasesta :D
Ei ole enään poikasilla nenät veressä, vähän kuivunutta on reunoissa, mutta onneksi ei mitään pahempaa.
Pitää varmaan sitten seuraaville poikueille kokeilla laittaa mörtti röpöä kuivikkeeksi.
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Siel on kaikilla veret nenissä. Olisko jonkin asteista puruallergiaa tai onkse jo mennyt ohi?

En kyllä yhtään tiiä mistä se johtuu. Se veri on kuivunutta, ei ole mitään haavoja nenässä tms. Voiko tuo johtua sitten puruallergiasta, mutta miksi ihmeessä sillon verta tulis nenästä? :pihalla:
Pitääpä tänään vielä kattoa niitten nenuja onko vieläkin veressä.
Berryn poikaset, kuvat otettu eilen eli poikaset on 2vk 1vrk :)

Tämä jää luultavasti kotiin :lov