• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

eta

#285
Onnea minunkin puolesta näyttelyyn kaikille, olisi ollut itsekin kiva päästä sinne mutta nyt vie nuo mopsit voiton ja suuntaamme mopsien kesäpäiville Kiikoisiin.

Sohvi

#286
Mä lähden kanssa kohta laittamaan bokseja kuntoon. Huone on ihan sekaisin. pitäisi siivota. Saa nähdä miten aamulla unenpöppörössä kompastelen vaatteisiin ja tavaroihin  :D
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

maarit

#287
Mä jätän väliin tän näytsin.Muutenkin niin paljon menoja nyt elokuussa ja ne menot tietää myös sitä että kukkaron nyörit paukkuu eikä mulla ole nyt fiilistä lähtee ja en jaksa sielä kökkiä kuitenkaan kun terveyski on tällä hetkellä mitä on.
Tällä hetkellä hamsteriton

ammie

#288
Moneltas paikalle kannattaisi tulla, että on hyvissä ajoin? Täytyis ehtiä tekemään kaupat ennen arvostelujen alkamista.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

GaneshaX

#289
Yhdeksän aikaan on hyvä  :)  Siinä kerkee sitten vielä tekeen kaupat.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Juulia

#290
Olisi ollut kiva päästä, mutta liian täyteen menisi seuraava viikko... Mutta onnea joka tapauksessa kaikille! :)

Ensi näyttelyyn sitten meidän poppookin lähtee.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Nilla

#291
Iik, tä on jo huomenna. Nyt kieltämättä hiukan jo jännittää  :lol:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Sohvi

#292
Ruoaksi aijon laittaa porkkanaa ja parsakaalia. onko se liian vähän ? Laitan kyllä reilut palat ! Ja sitten: Pitääkö parsakaali keittää ? Laitatteko itse raakana vai keitettynä. Sama porkkanan kanssa?
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Minski

#293
^ Raakana ja kyllä nuo riittää nesteenlähteeksi :)
Hamsteriton tätä nykyä

Sohvi

#294
Lainaus käyttäjältä: "Minski"^ Raakana ja kyllä nuo riittää nesteenlähteeksi :)

Okei, kiitos  :)
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Mustikkamaan

#295
Olenpas valmistautunut näyttelyyn nyt, valkannut kuteet ja laittanut myytäviin tavaroihin hintalaput. Mitähän muuta keksisin :P Miten sitä nyt näin innostuikaan näyttelystä  :oops:
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Niina-03

#296
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Olenpas valmistautunut näyttelyyn nyt, valkannut kuteet ja laittanut myytäviin tavaroihin hintalaput. Mitähän muuta keksisin :P
Ota siideri ennen arvostelua ja pidä aurinkolaseja?  :D
Varsin moni kirjoittajista on tuomassa "ei-niin-parhaimmillaan-olevia-hamsuja-joille-olisi-kiva-saada-kuitenkin-paljon-sertejä"  :haha Hamsukansa on aika vaativaa. :angel
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Minski

#297
^ xD

Mä en oo valmistautunu viä yhtään mitenkä. Boksit on kaikki viä laittamatta enkä tiä millä ryysyillä oon sinne tulossa, mutta onhan täs viä tätä iltaa :)
Hamsteriton tätä nykyä

Nilla

#298
Mulla on boksit jo valmiina ja vaatteet oon kattonu.  :)  Vielä Ikean kassi pitäis hakea varastosta ja tyhjentää se kaikesta krääsästä.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Niina-03

#299
:oops:  Mua alkoi jo nolottaa että joku ihminen joka ei tunne meitä uskoo vielä hölmöä huumoriamme, että tuomari olisi jotenkin ympäripuhuttavissa tai muuta...
Oikeasti tuomari työskentelee pitkän rasittavan päivän tosissaan ja laittaa eläimiä tiukasti paremmuusjärjestykseen :yes:  
Näyttelyonnea kaikille, toivottavasti palkintoja on paljon jaossa :aplodit:
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]