• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kääpiöhamsunäyttely Jyväskylä 14.6.

Aloittaja Ninde, 06.05.08 - klo:13:24

« edellinen - seuraava »

Ninde

//http://hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=18&t=2028

Ketäs on tulossa?

Tuomaritiedot saattaa molemmat tässä vielä matkan varrella muuttua, mutta mä ilmoittelen heti kun saan varmistukset (selviää kyllä hyvissä ajoin ennen vikaa ilmopäivää).

Mä olen siis lähdössä, kun tulee tää cämpsyjen "uusi sukupolvi" just sopivasti näyttelyikään! :)

Heli

#1
Siis NYT. Nyt VIHDOINKIN minä, siis MINÄ aion ihan henkilökohtaisesti itse olla paikalla eläimineni!  :D Johan siitä melkein vuosi onkin, kun olen itse ollut näyttelyssä.
Saapi nyt sitten suht helposti kesken päivän vietyä tytönkin kotiin jos alkaa näyttelypäivä tuntua liian raskaalta pikku-neitoselle.

Tosi kiva kyllä että yhdistys päätti tämän näyttelyn ottaa kalenteriinsa.  :)
Destiny's hamsterit 2001-2009

BooBoo

#2
Tullaan!!  :D  Onkohan tällä foorulla sama sääntö kun pupujen puolella, että näyttelyyn tulevien eläinten nimiä ei saa mainita?
En siis kerro, että kenen kanssa...  :angel

Ninde

#3
^On sama sääntö, kun täälläkin liikkuu tuomareita. :yes:

Peikko

#4
Minä luultavasti saavun kahden cämpsy pojan kanssa paikalle  :)
Hamsterit <3

Somnium

#5
Minäkin tulen lapsien kera! ^^ Kunhan saisin vielä suostuteltua äippää lainaa sitä pirun autoa sinne asti! (on se pirkule kumma kun isä antaa ajaa järvenpäästä helsinkiin ja ees taas mutta äippä ei anna edes jyväskylään ajaa  :rant:)

Ja mantsikan koitan houkutella mukaani  :sydan
"MADNESS"hamsters
Every night they visit you, Every night they come,
And bit by bit, They steal your brain, And feed it to their MUM.

saija

#6
Kyl täytyy lähtee jos vaan saan työvuoron vaihdettuu.. Jää tuo Tre väliin niin kesäinen jyväskylän reissu ois kiva..

Anonymous

#7
me ollaan tulossa mieheni ja hänen tyttärensä kanssa :) pari roboa ja cämpsy poika lähteepi meidän mukana kera yhden pupusen kanssa jyväskylään ajelemaan. Jäädäänkin sitten kaupunkiin yökis ja ajellaan vasta seuraavana päivänä kotia takasin.

Jyväskylässä en olekkaan käynyt näyttiksessä kuin sen kerran kun paviljongissa oli messut.

Mustikkamaan

#8
Ma tulen, joskaan en tuo elukoita mut muutoin.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Tansku

#9
Tulossa ollaan, joitain norsuja matkaanikin otan :)

Elämäni ensimmäinen reissu Jyväskylässä :D

Nilla

#10
Iskä sanoi, että olemme tulossa, muttaa kun kysyin tästä viellä, niin hän sanoi sen olleen vitsi. En siis ole tulossa, matkakin kestäisi noin 4-5 tuntia.  :|
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Elliska

#11
Jaksaisko kukaan alkaa vaik järkkää jotain yhteiskyytiä tuonne täältä pk-seudulta? :angel

Olisi kiva päästä :|

Maiju*

#12
Lainaus käyttäjältä: "Ellipsi"Jaksaisko kukaan alkaa vaik järkkää jotain yhteiskyytiä tuonne täältä pk-seudulta? :angel
Jos saan vapaapäiväksi tämän, niin mun kyytiin pääsee osallistumaan bensakustannuksiin. :) Pääset näppärästi, kun tuut junalla tohon Mäntsälän juna-asemalle, ei oo ees pitkä matka.
Mutta ilmoittelen kun tiedän varmaksi!
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Tierra

#13
OSJH järjestää bussinkyydin niin pääsen!! Kääppäri tietty, gerbat kanssa. (huh, yhteensä ilmomaksuja 50€... Ja ei ymmärrä miksi vanhemmat kattoo kieroon... xD)
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -

Ninde

#14
Muistuttelen tässä jo kun alatte laittamaan ilmoja:

Ohje sähköposti-ilmoittautumiseen

Ikälaskuri