Hamsterinäyttely Hyvinkää 12.2.2011 (SHY)

Aloittaja Mustikkamaan, 22.12.10 - klo:10:18

Saana

Mä tuun varmaan stalkkaa Saijan tuomarointia ihan likeltä, jos vaikka oppisinki jotain. Elukoista en tiiä yhtään ketä tuon. Varmaan pari syrkkiä tai jtn.

Anonymous

Tarttis varmaan pikku hiljaa päättään ketä otan mukaan ja saada ilmot meneen.

Nape

Sainpas ilmot laitettua; meiltä lähtee 4. Ihana kyllä tuo kaavake; helppo ja kätevä eikä tartte ees itte laskea mitä tulee maksaan :lov

Mustikkamaan

Nyt siellä on tietty vähän virheellisyyttä sen osalta, että standardiin siirrettyjä värejä/kuvioita ei ole korjattu sinne. Eli mun täytyy niistä jotenkin osata tiedottaa oikein kattavasti...

Satu ja Saana tsekkasivat tuon standukomiteankokouksen pöytiksen, joten uskalsin nyt laittaa sen tuonne hallitus tiedottaa -palstalle. Kannattaa lukea läpi :) Ne koskevat siis syyrianhamstereita sekä roborovskeja, muita lajeja ei käsitelty lainkaan. Ja ylipäänsähän nää koskee niitä, jotka ilmoittaa oman syyriksen ulkkiksiin - on syytä lukea lajimääritelmä sekä väri/kuviomääritelmä oman värin/kuvion osalta. Roborovskin uusia kuvioita vain nimettiin, standuihin ei koskettu.
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Veda

Äsken sain ilmotettua 6 hamsua  :) mitens muuten nuo tämän vuoden jäsenmaksut, tuleeko niistä erikseen maksukuittia vai maksetaanko suoraan tilille vaan?

Mustikkamaan

Tulee maksukuitit, joissa on henkilökohtainen viitenumero.

Ken_G

Nyt on ötiäiset ilmoitettu. Olipas kätevä tuo lomake  :)

Veda

^^Ok  :)

Anonymous

Todella yksinkertainen oli kyllä tuo ilmottautuminen uudella systeemillä kun juuri laittelin ne meneen xD

Mustikkamaan

Muistutan kaikkia, että viimeinen ilmoittautumispäivä on siis maanantaina 31.1.! :)

Ettei vaan keltään mee ohi :D Enkä suosittele jättämään ihan viimeisille minuuteille, koska tuo ohjelman kello voi olla snadisti eri ajassa kuin omasi ja kun se sulkeutuu, niin se on sitten siinä  :)

Tatu

Jee, sain kun sainkin lauantaivapaan eli tänne tullaan! Ilman elikoita kylläkin :)

PiiaL

Meiltä tulee sitten muidenkin ilman elikoita tulevien puolesta hamsuja, ilmosin nimittäin yhdeksän. :P En vaan osannu päättää ketä noista jättäisin pois.

Nappi98

Tulossa ollaan ja Nappikin on ehkä tulosssa ekaan näyttelyynsä :D

Heli

Uteloitsen tässä että onko ketään Jyväskylän suunnalta menossa ko. näyttelyyn? Mun tarttis yksi uuteen kotiin lähtevä nappula saada tuonne ja toinen sieltä tähän suuntaan.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Hessuinen

Nyt on ilmot lähteneet täältäkin menemään, joskin vain kaksi hamsua ilmoin tuonne kroonisen rahatilanteen vuoksi. :)
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava