Hamsterinäyttely Hyvinkää 12.2.2011 (SHY)

Aloittaja Mustikkamaan, 22.12.10 - klo:10:18

Anonymous

Juna-asemalta on todella helppo kulkea näyttelypaikalle ja matkaan ei kyllä mene kovinkaan kauaa. Uskoisin että osaavia ihmisiä voi tulla opastaan jos tarve vaatii.

MirkkuH

Nyt on hamsut ilmoitettu...karskin karsinnan tuloksena "vain" 17 hamsua ilmoitin :teipit  :haha

...mut kyllä on eri hyvä tuo netti-ilmoittaminen :yes:  ...yhden euron laski väärin, tarkistin paluupostista; olin ilmoittanut ei-standut ihan oikein, huomio niistä kaksi, vaikka oli kolme.

Mustikkamaan

^Joo toi laittaa jostain syystä laikkurobot standardeiks. Juha ei jouda korjata sitä vikaa nyt, kuten ei niitä standardeihin siirtyneitä värejäkään - mun täytyy laittaa vaan näyttelyvahvistuskirjeessä sit kaikille siitä infoa. Onneks noi hinnat & standardiin siirtyneet värit on kyllä ilmoitettu näyttelykutsussa.

Vika ilmopäivä tänään! :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

delfi76

Jos joku on tulossa junalla ja hiukan myöhästymässä, niin minä starttaan noin  klo.10.00 autoni  Hyvinkään juna aseman kupeesta ja kyytiini mahtuu 3hlö ja hamstereita ( mulla on iiiiisooo auto) näyttely paikalla ois tarkoitus olla viimeistään klo.10.30. Ottakee yhteyttä jos kyydille ois tarvis :)

karov

Mulla ei oo mitään kyytiä tänne.... En ole vielä ilmottanut tämän takia. Taitaa jäädä tulematta :( Tosi harmi. Juliuksella ois upea turkin kunto nyt.
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

wiidii

Koulu puskee pahasti päälle niin en pääse.  :S  Ensi näyttelyyn sitten. Olisi ehkä jotain esiteltävääkin. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Mustikkamaan

Eläinmäärät ovat seuraavat:

Ulkomuotoluokka
- lyhkikset 46
- pitkikset 55
- es-syrkit 9
- campbellit 8
- ks-campbellit 3
- talvikot 39
- robot 19
- es-robot 4
- kiinarit 12

Lemmikkiluokka
- syyrikset 85 (niinpä)
- kääpiöt 23
- lasten lemmikki 10
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

MirkkuH

^no ei oo hirveesti...paitsi noita niinpä-hamsuja xD

Vevve

Mun ois varmaan pitänyt kanssa ilmottaa muutama robo — noistahan vaan muutama on jonkun muun ko Mirkun!  :D

^emmä ilmoittanut kuin 13 roboo...eli onhan siinä 10 muitten xD

Vevve

Niin joo ne sun kaikki 17 ei ookkaa roboja. Hyvä minä.  :kieli

Nape

^ :D

^^ja roboista on 2 sun kasvattia :kieli

Sabat

Äääh ybohdin kokonaa ilmoittautuu. Miten se jälki-ilmo tapahtuu???!

Ninde

Jälki-ilmoittautumiset tapahtuu paikan päällä näyttelyaamuna. Todennäköisesti ulkomuotoluokkaan ei oteta jälki-ilmoja - tämä tarkentuu lähipäivänä (kunhan saadaan vastaukset tuomareilta).

Ja itseasiassa pieni varaus sillekin, että lemmikkisyrkkejäkään ei oteta enää lisää, riippuu nyt siitä miten saadaan tuomariasia järkättyä. Nämä hommat on työn alla ja niistä tiedotetaan heti kun asiat on selvillä!