Talvikon astutus

Aloittaja -Tiizu-, 26.04.11 - klo:21:23

-Tiizu-

Eli astutin mun talvikon, minulle on vielä epäselvää että miten pitkää talvikot kantavat pentujaan ja millon talvikoiden maha alkaa pyöristyä ( tiineenä oleva talvikko)

Yadell

Miksi ihmeessä astutit talvikkosi ennen kuin otit edes selvää noista asioista? Nuo kuuluvat juuri niihin asioihin mitkä pitäisi _ennen_ astuttamista selvittää. Ja oletko edes perehtynyt genetiikkaan?
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Vevve

Talvikot kantavat 19-21 päivää, maha ei välttämättä pyöristy ollenkaan ennen synnytystä, yleensä kuitenkin vain pari päivää ennen syntymää.

Olethan valmistautunut ruokkimaan emoa ja poikasia kunnolla joka päivä ja huolehtimaan poikasille myös uudet kodit? Pennut eivät välttämättä löydä heti koteja, joten sinun täytyy varautua asuttamaan myös ne jotka saattavat jäädä käsiin.

Luepas tämä: //http://www.kolumbus.fi/satumetsan/docs/TALVIKKO.poikasten.hoito.html

Ellli

Siis voiko isä ja sen lapset asua samassa häkissä aina jos ne tulee toimeen? Tai voiko Äiti ja sen lapset asua samassa häkissä jos ne tulee toimeen?
Voiko Talvikolla joka on ostettu eläinkaupasta tehdä poikasia?

Kiiitän jos vastaate.
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33