• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Pikkujoulu-Petshow, 27.11.2010 Lempäälä

Aloittaja Marla, 29.09.10 - klo:16:45

« edellinen - seuraava »

Marla

LainaaPirkanmaan Nakertajat ry järjestää

PIKKUJOULU-PETSHOW'N

Lempäälän Manttaalitalolla
(Manttaalitie 1, Lempäälä) lauantaina 27.11.2010

Näyttelyssä järjestetään lemmikkiluokat kaikille jyrsijöille ja kaneille. Osallistujamäärä kanien ja marsujen osalta on rajattu. Mukaan mahtuu vain max 60 kania ja max 60 marsua. Ilmoittaudu ajoissa ja varaa näin paikkasi näyttelystä. Varmista mukaan pääsysi ennen ilmoittautumismaksujen maksamista. Muiden eläinten lukumäärää ei ole rajoitettu.


Tuomarit:

Lemmikkiluokat:

Kanit: Elina Lemberg
Chinchillat: Laura Nieminen
Hamsterit: tulossa
Marsut: Katriina Hautala
Hiiret ja rotat: Jenni Kaipainen

Ilmoittautumismaksut lemmikkiluokissa:
Saman omistajan ensimmäinen ja toinen eläin 6 €/kpl, kolmas, jne. 3 €/kpl

Pirkanmaan Nakertajat ry:n jäsenet saavat em. hinnoista alennusta 1 €/eläin, mikäli ilmoittautumisten mukana on jäsennumero tai kuitti maksetusta jäsenmaksusta.

Jyrsijöiden veteraani-ikäiset eläimet kilpailevat ilmaiseksi.
Hiiret ilmoitetaan tuttuun tapaan vasta paikanpäällä.

Maksut suoritetaan yhdistyksen tilille Nordea 224318-14400
viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä. Käytä viitettä 3557.

Ilmoittautumiset tulee lähettää 17.11.2010 mennessä osoitteeseen Johanna Revonniemi, Kuninkaankatu 5 H 203, 33210 Tampere, tai sähköpostitse osoitteeseen johanna.revonniemi at gmail.com

Näyttelyluettelot etukäteen maksettuina 1 €/kpl, paikanpäällä myytävät 2 €/kpl.

Näyttelyssä EI ole jälki-ilmoittautumismahdollisuutta!

Arvostelun on määrä alkaa n. klo. 10:00
Näyttely on avoinna yleisölle klo. 10:00-17:00, jona aikana eläinten tulee olla paikalla.

Lisätietoa näyttelystä sekä sihteeriksi/assistentiksi ilmoittautumiset varapuheenjohtaja
Johanna Revonniemelle (044-068 0872 tai johanna.revonniemi at gmail.com). Talkoolaiset saavat vaivanpalkaksi välipalan sekä talkookortin, joka käy tulevissa näyttelyissä vaikkapa yhdestä ilmaisesta ilmoittautumisesta.

Pääsyliput: Lapset 1 €/kpl, aikuiset 2 €/kpl.

PiNa:n näyttelyihin ei saa tuoda koiria, joten jätäthän koirakaverisi ystävällisesti kotiin.

TERVETULOA!


Tähän onpi vielä pari kuukautta aikaa, mutta laitetaanpas nyt tänne. :)
Tulijoita? Itse lähes varmasti oon tulossa tuonne, kun on kerran lähelläkin.

Minski

#1
Täytyypä pistää tuo harkintaan, jos vaikka olis jo sitä kauan kateissa ollutta näyttelyinnostusta tuolloin taas. Yks Pinan talkookortti mulla olis käyttämättä kesäkuun näyttelystä, mutta ei kai niiden käytöllä ollut mitään aikarajaa, jos en tuonne saa lähdettyä ?
Hamsteriton tätä nykyä

Sirpa

#2
Kiinnostaisi kyllä kovasti tulla, ei sen puoleen. Jos sitä onnistuisi tunkemaan itsensä vaikka sihteeriksi Niinalle  :D Parhaassa tapauksessa saattaa olla auto käytössä tuolloin, se jää nähtäväksi. Junia ei Lempäälään mene la-aamuna mitenkään järkevästi, mutta kai sinne pääsee bussillakin. Näyttelypaikka ei nähtävästi ollut kaukana juna-asemasta ja kai linja-autoasemakin siinä jossain lähellä olisi. Täytyy nyt katsoa. Olisi kai minullakin jossain talkookortti vielä tähteellä, niin ei menisi näyttelymaksujakaan.

Saana

#3
Tulossa ollaan! :) Talkookortin käytöllä ei ole aikarajaa.

jjenna

#4
Mä tuun ukkokultasen kans ihan ehottomasti tuolla pyörähtämään, mikäli vaan yhtään jalat kantaa enää  XD Mä niin tykkään et on muitaki ku hamsuja, jos näkis rottaloisia ja kaniloisia ja chinchillaloisia taas  :lov
Hamsterikasvatus jäädytettynä

ammie

#5
Eiköhän meiltäkin tänne könytä, kun matka on näin olematon. Kaverin syntymäpäivät on kyllä ikävästi samana päivänä, mutta josko se juhlisi niitä joku muu päivä tai vasta illalla.

Mä voisin kaipaille tänne kyytiä Tampereelta, jollei tuo ko. ystäväiseni ole lähdössä kaneineen mukaan. Voin taas reissata TKL:n busseilla johonkin, mistä mut on helppo poimia kyytiin, jos vaan kyytiä ois tarjota.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Nape

#6
No tekis kyllä mieli lähtee tuonne, mut en osaa sanoa vielä mitään varmaa.

GaneshaX

#7
Onneks on pikkujoulut samana päivänä, niin ei tartte edes miettiä  XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#8
Ei oo mahista lähtee tänne ;)

Saana

#9
Kyytiin mahtuu vielä. 1 paikka on viety. Minski epävarmailee nyt näyttelyiden kanssa niin paljon, etten pidä paikkaa ellei äkkiä ilmota. :D

windy

#10
^ Minä voisin tulla kyydissä jos sopii kun pari ajattelin tännekin ilmoittaa. Ja onkos sun kyydissä sinne Ouluun vielä tilaa kun  voisin sinnekin lähteä  :)

ammie

#11
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Kyytiin mahtuu vielä. 1 paikka on viety. Minski epävarmailee nyt näyttelyiden kanssa niin paljon, etten pidä paikkaa ellei äkkiä ilmota. :D
Pääsenkös mä tähän kyytiin? Ei toi toinen kyyti ilmeisesti oo tulossa koko näyttelyyn ja kävellä en jaksais.  xD

Minskille on iskenyt joku ihme vaihe päälle.  :jeps: Hyi sua, Minski. Ei saa jättää näyttelyitä välistä varsinkaan sillon, kun ne on näin lähellä. Voihan sinne tulla ilman hamsujakin näkemään meitä kivoja ihmisiä, jos ei hamsterit halua tulla mukaan.  :D
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

NormaJeane

#12
Pittää se tännekkin rottalaiset mukana roudata, en vielä tiedä montako tyttöä otan mukaan mutta näillä näkymin 2-5 rottaa.
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

iidaer

#13
^ OT:Onko sulle tullut lisää rottia? Oliko niitä alkuun vain kaksi :)?

Mä tuun tänne jos en mene Messariin  :) .Tosin tännekin vain marsujen kanssa.

Janika S.

#14
Olen tännekkin tulossa hamsujen, hiirten ja gerbiileiden kanssa. Loppuvuodeksi onkin vielä 3-4 näyttelyä tiedossa, hui :D
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.