Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Möfö

Eilen meille tupsahti tämmönen talvikko-neiti Valma  :lov On kyllä niiin kauhian nopea, ainakin verrattuna Vilhoon ja sen takia kuvakin on vähän mitä nyt on...  :roll:

saa nähä miten mä sitten joskus sen kynnet saan leikattua..
Tuo Taikahamsun mökki on aivan ihana  :sydan Ja muutenkin hieno terra!
^Heh, kuulostaa ihan multa muutama vuosi sitten  xD

Mutta itsehän sain kovan kinuamisen, valittelun ja unelmoimisen jälkeen ensimmäisen syrkkini Väinön. Kun Väinö sitten kuoli ei ollutkaan enää mitään vaikeuksia saada Vilho tyhjäksi käyneeseen terraan. Ja nyt tähän tulevaan uuteen tulokkaaseen piti vähän käyttää aikaa (perustella miksi pitäs toinen saada  :roll: ) mutta paljon helpommin se kävi mitä Väinön kanssa oli..
Vilho oli kolme viikkoa hoidossa (itse olin Englannissa kielimatkalla) yhden tytön luona. Nyt siitä on jo muutama päivä kun kävin hakemassa sen takaisin ja tuntuu että koko hamsteri on ihan eri! Ennen Vilho tuli ihan itsestään kädelle ja yritti kiivetä olkapäälle ym, nyt tuntuu ettei uskalla edes pähkinää ottaa kädestä. Kysyin sitten tytöltä, että onko hän ollenkaan käsitelly, johon sitte vastas että "en uskaltanu ku pelkäsin et puree." Nice. Nyt pitänee sitte alottaa ton "kesytys" uudestaa...

Ja nyt kun vielä etsinnöissä ois vielä se talvikkokin ja sitten alkaa sen kesytys :P
Sain kaverilta ilmatteeksi 70x35x40cm kokosen terran ja kauhea hamsukuume jyllää! Mutta ku tuntuu että tuo on aivan väärän kokoinen; liian iso talvikolle ja liian pieni syrkille.  :teipit Aloin kyllä muitakin lajeja miettimään mutta ei ne oikein jaksa innostaa samalla tavalla ku hamsterit...
Pilttiä ja parsakaalta.
Syyrialainen Vilho (lk normaali vn) täytti tässä vähän aikaa sitten 1 vuoden. Hyvissä voimissa on :)
Voi miten sais tommoseen pieneen huoneeseen mahtumaan toisen ison hamsuterran? Tuo metrin pitunen terra vie jo niin paljon ja sen alustaki on niin iso että ei mun huoneeseen yksinkertasesti saa toista hamsua.. :/ Ja kauhia mikä hamsukuume jyllää päällä.

Vilhoki on nyt yhden kokonaisen vuoden täyttänyt viime maanantaina. :) Ois vaan niin mukava saada toinenki, vois aina ruuatki tehä samantien kahdelle eikä vaan yhden ruokia miettiä. Mitä muita tekosyitä vielä keksis? :P
Pitkästä aikaa tännekki taas eksyin
Kuivaruokaa, joku puinen tasohökötys ja pajusilta.
Mun pitäs joku vessalaatikko hankkia kun oon huomannu että tuohan tekee siististi aina samaan nurkkaan pissit. Vois vähän helpottua siivous, ja ei haise niin nopeasti pahalle  :)

Saatiin digivaaka toimimaan ja kauhukseni huomasin että poika painaa todella vähän, vain 130g. Otin juoksupyörän pois kun juoksee siinä niin kamalan paljon ja muutenkin nyt viime päivinä saanu vähän runsaampia ja "raskaampia" ruokia. Ja juoksupyörän tilalle tein semmosesta pahvihökkyrästä virikkeen mihin pistelin maapähkinöitä.
 Ei Vilho kyllä ikinä kädellä tuntunut mitenkään liian laihalta, ehkä se vaan on niin pieni kokoinen  :teipit

Seuraava saa laittaa kuvan sellaisesta "busted" tilanteesta :)
Whoa, nyt on tehty suursiivous tuon Vilhon terran kanssa :) Raahattiin veljen kaa se oikeen kylpyhuoneeseen ja hinkkasin sitä siellä sitte lähemmäs puoli tuntia. Pesin myös kaikki virikkeet. Mutta pohjaan jäi silti sitä kalkkia, tai mitä onkaan  :kieli Kaks tuntia meni. Järkkäsin ja pyyhin myös hyllyn missä säilytän kaikkia tavaroita. Ja tuohan on vain yksi hamsu, en ymmärrä miten sitten joku jaksaa kun on päälle 10 hamsteria  :taju:
^Tässä topicissa on nimiehdotuksia. Ja onnea hamsterista  :)
Minskillä tosi hienoja häkkejä ja terroja!  :)
Miten täällä kirppiksiltä ei ikinä löydä mitään? Ihmiset aina hehkuttaa miten löysivät terran muutamalla eurolla mutta en taida ikinä olla edes mitään jyrsijän tavaraa nähnyt.. o.O

Siivosin äsken tossa pojan terran ja nyt ei näköjään tuo malta nukkumaan mennä  xD Raahaa noita papereita terran päästä toiseen ja yrittää jotain pesänpaikkaa päättä. Kukkaruukku vai tason alle?