Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

Minski

^ Okei :) Ja sori nää kauheet kyselyt, mulla selvästi tää kesätauko näyttelyiden välillä on liian pitkä ja oon liian täpinöissäni :P

Anonymous

Eipä mitään. Kun saan lisää tietoa niin tosiaan inffoon teitä.

Hyvät naiset ja herrat!

Olen saanut nyt paljon ilmoittautumisia ihan väärissä muodoissa. Pienet virheet korjaan itse, mutta jos ilmot ovat kokonaisuudessaan pielessä, niin palautan ilmot ja joudutte korjata itse.

Tässä ohjeita:
http://www.hamsteriyhdistys.net/nayttel ... aminen.php

Olkaa siis tarkkoja ja ilmoittakaa joko ihan oikeassa muodossa tai tulostakaa virallinen kaavake ja lähettäkää etanapostilla! Käyttäkää tarvittaessa ikälaskuria :)

Heidi Harju, ilmoittautumisten vastaanottaja

[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

nennu

Pitäähän sitä minunkin ilmoittaa 2-3 hamsuani nyt ekaa kertaa näyttelyyn:)..niin että kun näkyy yksi kävelevän mitämissämilloinka-näköisenä, se olen 100% minä omassa persoonassani :D

Minski

^ Mä oon aina sen näkönen vaikka oon käyny jo kymmenissä näyttelyissä, joten tervetuloa joukkoon :)

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"P.S. Olis pirun siistiä saada joku nettikaavake, joka laittas noi ilmot automaagisesti oikeaan muotoon ja lähetä-nappia painamalla ne menis ilmoittautumisten vastaanottajan sähköpostiin. Näin ne tulis aina oikein eikä tää olis ikuisuuskysymys tää niiden korjailu.
Tollanen olis kyllä tosi kätevä. Tosin onhan siinä se miinuspuoli, mitä ite vastustan eli se opettais taas ihmisiä entistä avuttomammiks, kun ei ite tarvi ajatella mitään, mutta se on tätä nykyaikaa, jolle ei mitään voi. Kyllä sellasen kaavakkeen varmaan pystyis tekeenkin joku viisas ? Ainoo vaan, että kun ilmottautumisten vastaanottaja vaihtuu eri näyttelyissä niin olishan siinä sitte tietty se homma, että se kaavake saatas meneen aina kulloisellekin ilmojen vastaanottajalle. Ellei sitten ilmojen vastaanottajalla -oli se sit kuka tahansa- olis aina sama yhdistyksen antama sähköpostiossa, johon olis sit salasanat niillä, jotka ilmoja vastaanottaa ?

X-File's/JonnaMilaya

Eikö se kävis kätevemmin niin, että yhdistyksen sivulla ois ladattava kaavake, joka siis ladattais koneelle ja siihen kirjoitettais ja lähetettäis liitetiedostona sähköpostitse?
~Solnechnyi Trusha~

Vevve

^ Ois kyllä suht helppo lähettäjälle, mutta ilmoitusten vastaanottajan olisi vaikea saada ne kopioitua siitä kaavakkeessa oikeassa muodossa.

karov

Noniin! Ilmoitin 3 kotona olevaa ja yhden viim. näyttelyistä kotiutuvan näyttelyyn :) !

Onko muuten assarit tai sihteerit jo kaikki koossa?
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

Saana

Sitä listaa vois kehitellä tänne jo. Jos porukkaa on tulossa enempi niin voisi hyvin esimerkiksi jakaa assaroinnit ja sihteeröinnit, että kaikki halukkaat pääsisivät myös tutustumaan muuhun häppeninkiin. Eli jokaisella tuomarilla 2 sihteeriä ja 2 assaria.

Koska Ammie on ihan mahtava sihteeri niin olis ihan hirmu kivaa saada se itelle! :lov Ja Marla ja Minski vois esim jakaa yhden assaroinnin, eiks? :) Ja kaikki ne uudet harrastajat; assaroida voi ihan aloittelija, jopa ihan ensikertalainenkin! Lemmikkiluokkien sihteereiksi voipi myös vasta-alkajat ryhtyä. Sekä minä että Martina varmasti opastetaan hommaan! :) Että rohkeesti vaan ilmottamaan halukkuudesta auttaa joko tähän topiciin tai Viirulle!

Mustikkamaan

Onks tuolla ny sit tilanne keittiön suhteen mikä? Saako siellä käyttää keittiötä, vai onko tapahtuman järjestäjällä joku puffetti siellä keittiössä että sitä ei saa käyttää? Mietin tota ku meitsin pitäis ne safkat tehä (tuloni siis vahvistuu tuossa perjantain jälkeen), et teeksmä jotain kylmää vai voiksiellä lämmittää safkaa? Yhdistys ei varmaan sit pidä ainakaan puffaa siellä, eli tarvitaan lähinnä infohenkilökuntaa + sihteerit + assarit.

Toivis sihteeröinnit ja assaroinnit ei ny mee pieleen siksi että kaikki haluavat kiertää messuilla (sikäil mikäli ne nyt ylipäänsä ovat kovin isot messut, ottaen huomioon että edes niiden järjestäjä ei ole tapahtumaa markkinoinut nettisivuilla tms.).

Jos mä tuun niin voisin olla Saijan sihteerinä, mikäli pestiä ei ole viety.

Anonymous

Mulla jos on auto käytössä niin voi meijän kämppää lainata ruan lämmittämiseen kun matka ei ole pitkä. En usko että ne varsinaisesti mitkään isot messut on.

karov

Mä voin olla lemmikkisyrkkien assari ja vaikka koko päivän, kun muuten tulee aika pitkäksi :)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

Mustikkamaan

Okei, mä laitan sit Taikahatun mukaan ruoat lämmitettäviksi, teen semmosta mitä on kätevä lämmittää.

Mun piti leipoa pullaakin, mut turha nyt on kummempia leipoa kun kert ei oo puffaakaan. Et puffavastaava varmaan hankkii jotain makeeta työväelle  :P

Saanki isomman liksan ku luulin (ku tulee lomarahoja vielä) ni kyl mä pääsen ihan varmasti tulee! Maksan näyttelyilmoni jo nyt perjantaina, ku loppukuusta onnistun kuiteski olee aika rahaton :D

Öö mitäs mun piti vielä sanoa... Niin no, SHY varmaan laittaa mulle sähköpostilla tietoja sit mahdollisista sisäänpääsymaksuista, messujen ohjelmasta ym. tarpeellisesta, että saan laitettua näyttelyvahvistukseen.

Marla

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Koska Ammie on ihan mahtava sihteeri niin olis ihan hirmu kivaa saada se itelle! :lov
Ammie ei vissiin oo tulossa tuonne... Tai ainakin sellaista puhui, ennenkö lähti lomareissuun.

Mä en oikein uskalla lupailla mitään mistään pestistä, kun oon tuonne tulossa koiran kera, ja tarkoitus olisi ainakin niihin mätsäreihin osallistua...

Täytynee tässä kohtapuoliin viskata ilmot menemään. :) Sääli, kun tuo sunnuntaina tuleva nuori tyttö on muutaman päivän liian nuori tänne...

Toivottavasti Dollyn mammailut sujuvat miten pitäis, niin pääsen tuomaan tuonne syrkkinakeroita myytäväksi.

//Minski, sun kyyti näyttää kyllä aika lupaavalta sen suhteen, että ammie tosiaan puhui, ettei olis tulossa, mutta pitää nyt vielä varmistaa, ettei tylysti potkaise toista pois kyydistä.

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Marla ja Minski vois esim jakaa yhden assaroinnin, eiks? :)
Noo kattoo nyt, en voi lupailla mitään ennenkun tiedän oonko pääsemässä tähän näyttelyyn; kulkupolitiikka on ihan auki.

Ja sit jos porukka on koiria ottamassa niin tuskin pystyvät assaroimaan/haluavat assaroida koiran kanssa.

Mutta kyllä varmaan sitä työntekijälistaa vois laitella jo tähän ketjuun, aina parempi olla ajoissa liikkeellä :)