Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

Joku

Hyh, voin vain kuvitella hajun, pikaisia paranemisia Timpalle!

Meiltä päin kuuluu vain hyvää, Jemma on saatu melkein käsikesyksi, pysyy hetken aikaa kädellä nätisti. Myös irtiollessa saan välillä nostettua, pitää vain ensin saartaa se käsillä ja sitten nostaa. Ja eikä ole kulunut muuta kuin viikko, voi miten fiksun ja oppivaisen likan omistan  :loov:

Ja Toopen suosikkipuuha on tällähetkellä pesänrakennus, kaikki vessapaperit ja hyvät heinät on raijattu pahvilinnaan.
-Vkh talvikko Pekka-Top  ?, tutummin Toope 3.8.2010-21.6-2012
-Syyrialainen Jemma Peteriina ? s9-10.2011
-Maatiaiskissat Eero ?, Vilkas ? ja Noora?  26.7.2011
-Risteytyskani Juuso ? s. joskus talvella vuonna 2003

jonna

Kaikkea sitä voikin sattua.

Eilen löysin yhden syrkkinaaraan joka oli jäänyt varpaistaan kiinni juomapulloon, siihen korkin ja pullon väliseen rakoon. Pullo roikkui rautalanka"kehikossa" ja hamsu oli saanut pujotettua etujalan rautalangan ja pullon väliin ja sieltä sitten vielä sormet siihen pullon rakoon...
Oli melkoinen askartelu saada ötökkäparka irti. Tassu oli aika hurjan turvonnut, kipulääkettä sai ensiavuksi ja nyt vain seuraillaan ja toivotaan parasta.
En tiedä miten oli tempussaan onnistunut kun ripustan nuo pullot niin ylös etteivät saisi sormiaan siihen pullon rakoon (kerran jäi kääpiö kynsistään kiinni samaiseen kohtaan) saati rautalankaan tms. kiinnitysviritelmiin. Noh, kaikkea sitä.

Meven

^ Mulla jäi joskus gerbiili kiinni samalla tavalla. Nykyään käytänkin vain magneetteja, niin ei tarvitse ihan niin paljon pelätä mahdollisia kiipeilyonnettomuuksia. /:

Toivottavasti jalka paranee!

Vevve

Joskus aikoinaan penskana yksi mun ekoista talvikoista kuoli jäätyään jalastaan kiinni tikapuihin roikkumaan  :icon_e_confused: Ne oli semmoset tiheät missä oli sentin raot...

Sirpa

Meidän Loviisa täytti eilen kaksi vuotta! Se tuntuu suurelta asialta, koska tähän mennessä kaikki hamsterit ovat kuolleet alle 2-vuotiaina ja minä jo ajattelin, että onko vika hoidossa, teemmekö me jotain perusteellisella tavalla väärin. Ilmeisesti emme ainakaan ihan kaikkea, koska nyt se hamsteri, joka meille ihan pienenä on tullut, on nyt siis kaksivuotias.

Lakupekka

^ Myöhäiset onnittelut nätille rouvalle!   :icon_smile:

Minä saan ottaa syrkin pitkästä aikaa! Mun rouvaseni kun lähtivät paremmille hamstraus maille 10 ja 11 päivä viime lokakuussa, peräkkäisinä päivinä. Kauhea, siitä on jo puolivuotta! Oon jo ahkerasti ilmoituksia kahlannut läpi, muttei toistaiseksi tarpeeksi  :sydan: -tapausta ole kohdalle osunut. Satiinia mä metsästän, tahdon saada kiiltävän, enkä pelkää ollenkaan..  :icon_cheesygrin:
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Meven

^ Mäkin oon metsästänyt talvikkoja jo jonkin aikaa, ja nyt viimein sellainen on tulossa! En millään malttaisi odottaa.  :loov: Tulee ihan pikkulikka-fiilis, ku oon jo dunankin laittanut valmiiksi ruokineen päivineen  :icon_cheesygrin:

Ja olihan mulla asiaakin. Mitä tarkoittaa tähti (tämä näin: *) hamsun nimen edessä tai perässä? Oon törmänny niihin vähän väliä sukutauluissa ja nyt myös Petsiessä. Liittyykö johonkin näyttelymainintaan tai jotain?

wiidii

Tähti nimen perässä tarkoittaa sertifikaattia. Olen kuitenkin huomannut, että joillakin hamstereilla on virallisen nimen perässä tähti, jota ei ole ansaittu näyttelyssä. Hamsterin virallisen nimen yhteydessä ei saa käyttää erikoismerkkejä (* + _ tms), lukuunottamatta juurikin tuota *-poikkeusta jota saa käyttää vain jos hamsteri on ansainnut sertifikaatin näyttelystä. Kaksi tähteä viittaa kahteen sertifikaattiin ja kolme tähteä *** vielä virallistamattomaan Suomen Muotovalio -arvoon.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Meven

Kiitos, selvensi paljon. :)

Minski

Sirpa: Onnea 2-vuotiaalle Loviisalle !

Meilläkin Timandra ehti täyttää 2 vuotta, mutta pari päivää tuon etapin saavuttamisen jälkeen Timandra nukkui pois, onneksi rauhallisesti nukkuessaan pesäänsä.
Niinpä meillä on nyt sitten enää Viviana jäljellä, joka sekin on jo 1 v 5 kk ikäinen, tosin aktiivinen kuin mikäkin, ei taida ikinä kasvaa aikuiseksi.
Hamsteriton tätä nykyä

mesis

spellcaster

Mitä nuo respectit tuossa oman käyttäjänimen ja avatarin alla ovat? Saako toisille antaa jotain "peukutuksia" hyvästä kommentista vai mitä nuo meinaa? Mullekin on yksi respecti näköjään ilmaantunut, mistä mä tiedän mistä hyvästä se on?  :icon_cheesygrin:

Eve87

Juurikin sitä rispektiä :D Eli voi peukuttaa ylös tai alas tiettyjä kommentteja. Niitä tuskin näkee mistään mistä on tullu plussaa tai miinusta, muutakuin katsomalla omat viestit läpi :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Katitar

Lainaus käyttäjältä: Eve87 - 17.04.12 - klo:20:16

onko vähän loistava toiminto! turhaa, mutta hauskaa.  :xd: