• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Littoinen 26.3. (SHY)

Aloittaja Vevve, 12.02.11 - klo:21:44

« edellinen - seuraava »

Ninde

#45
^Arvostelevat englanniksi jos ei saada ruotsinkielentaitoisia sihteereitä. Kaavaketta varmaan rukataan jonkin verran ensi näyttelyä varten ja saa siitä nopeasti käännettyä ne tarvittavat kohdatkin.

Maiju*

#46
Mä voin olla Peten sihteeri!
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Eevi

#47
Onko ketään menossa Helsingistä päin tonne Littoisiin? Jos kyydissä pääsis kun faija onki laskettelemassa työporukalla tona viikonloppuna.  :roll: Junallakin toki vois tulla jos joku viittis hakea Turun juna-asemalta.  :D
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Sirpa

#48
No hyvä, minä voin lupautua jonkun tuomarin sihteeriksi sitten. Sinänsä ei väliä onko Lotta vai Helena.
Ja voisin harkita tulevani autolla eli esimerkiksi Eevi pääsisi mukaan, jos viitsisi tulla aamulla aikaisin esimerkiksi Vantaankosken rautatieasemalle, voisin siitä helposti napata kyytiin.

wiidii

#49
Ja jos tulee PK-seudulta niin jos jää Kupittaan asemalta pois niin bussilla pääsee n. 300 metrin päähän näyttelypaikasta!  :)  Eli sen autokyydin ei sinänsä pitäisi olla ongelma.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Eevi

#50
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"No hyvä, minä voin lupautua jonkun tuomarin sihteeriksi sitten. Sinänsä ei väliä onko Lotta vai Helena.
Ja voisin harkita tulevani autolla eli esimerkiksi Eevi pääsisi mukaan, jos viitsisi tulla aamulla aikaisin esimerkiksi Vantaankosken rautatieasemalle, voisin siitä helposti napata kyytiin.

Oi olis tosi kiva jos pystyisit tulemaan! :) Täytyy nyt katsella.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Sirpa

#51
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"No hyvä, minä voin lupautua jonkun tuomarin sihteeriksi sitten. Sinänsä ei väliä onko Lotta vai Helena.
Ja voisin harkita tulevani autolla eli esimerkiksi Eevi pääsisi mukaan, jos viitsisi tulla aamulla aikaisin esimerkiksi Vantaankosken rautatieasemalle, voisin siitä helposti napata kyytiin.

Oi olis tosi kiva jos pystyisit tulemaan! :) Täytyy nyt katsella.

No juu, eiköhän se onnistu, Vevvekin varasi jo itselleen kyytipaikan. Niin että jos mitään yllättävää ei tapahdu, lauantaiaamuna sitten lähtö aikaisin Vantaankoskelta. Sovitaan yksäreillä tai ehkä mieluummin maililla (mailto:stahkamo@gmail.com">stahkamo@gmail.com) tarkemmin aikatauluista sun muusta, sitten kun asia on ajankohtaisempi.

Ninde

#52
Laitoin Sirpan Lotalle sihteeriksi. :)

wiidii

#53
Olinpas ahkera, ilmoitin kolme hamsua näyttelyyn ja maksoin näyttelymaksunkin pois! :D  Harvemmin tulee "jopa" viikkoa etuajassa tällaista tehtyä.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

#54
Jahas joudun kyl rahatilanteen takia perua tuonne lähtemisen :(

Vevve

#55
Mäkin ilmoittelin just. Tykkään ilmoittaa ajoissa  :)
Meiltä lähtee kuusi osallistujaa tällä kertaa: roboja, talvikoita ja syrkki.

Henni

#56
Täällä on kanssa jo ilmoitettu hamsterit. Oli tosi kätevä tuo netti-ilmoittautuminen. Varmistelen nyt vielä että riittääkö se että maksaa sen ennen näyttelyä vai täytyykö se maksaa ennen vikaa ilmopäivää? :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Vevve

#57
^ Pitää maksaa ennen näyttelypäivää.

Henni

#58
^Ok. Kiitos. Noin muistelinkin, mutta nyt olen käynyt Pinan näyttelyissä pariin otteeseen ja siellä piti maksaa ennen vikaa ilmopäivää niin piti kysäistä.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Nilla

#59
No kai tänne nyt on tultava, kun on suht lähelläkin!

Ja laitoin itseni talvikoiden assariksi  :grin
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!