• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#105
mie oon noiden jalasten alle rautalangalla kiinnittänyt pahvin palat jalustaksi, eikä ne kyllä rämise yhtään..

zanakurre

#106
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Meillä ei ole kyllä tuon pyörän kanssa hiljaisuudesta tietoakaan. Hamsun juostessa pyörää heiluu ylösalas ja saa koko gabberin rämisemään.
miellä taas nuo ovat kovin hiljaisia. Bellis saa vaan pyörän jotenkin liikkeelle, että jos sitä ei siivousten välillä siirrä kertaakaan, pyörä liikkuu hitaasti johonkin suuntaan, olen varma siitä :D

Maikkis

#107
Lainaus käyttäjältä: "marjo89"mie oon noiden jalasten alle rautalangalla kiinnittänyt pahvin palat jalustaksi, eikä ne kyllä rämise yhtään..
Niin minäkin noihin olen laittanut, mutta Bittu-pyörät rämisee niitä pyörän omia sivutankoja vasten, ainakin meillä. Tosin kuten edellä mainitsin, meillä on myös erittäin hiljaisia Bittu-pyöriä, eli niissäkin on eroja vaikka sama malli.

GaneshaX

#108
Olen yrittänyt myös sitä pahvi+rautalanka hommaa. Ei auta, kun pyörä ei lähde liikkeelle, hyppii ja pomppii vaan. Kyllä siinä silti ihan apinan raivolla juostaan...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

e??a

#109
^Meillä kyllä toi rautalanka-viritys onneks toimii. :D
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Kikoro

#110
Minkähänlainen minun pk syrkkipojalle juoksupyörä olisi hyvä? Pitääkö poikaselle ja isolle (kunhan kasvaa) olla erikokoinen pyörä?
Pk Tyttösyrkki Kerttu<3
Kolme koiraa<3
Kolme akvaariota<3
Kaksi leijonaluppaa<3

Lellu

#111
Lainaus käyttäjältä: "Kikoro"Minkähänlainen minun pk syrkkipojalle juoksupyörä olisi hyvä? Pitääkö poikaselle ja isolle (kunhan kasvaa) olla erikokoinen pyörä?

Jos minun hamsterini olisi pk ja omistaisi ihanan pitkän laahuksen en laittaisi juoksupyörää ollenkaan.
[size=85]Jos poika sut jättää,niin älä ala parkuu,lyö turpiin ja juokse karkuun.[/size]

Maikkis

#112
Lainaus käyttäjältä: "Kikoro"Minkähänlainen minun pk syrkkipojalle juoksupyörä olisi hyvä? Pitääkö poikaselle ja isolle (kunhan kasvaa) olla erikokoinen pyörä?
Ei tarvitse olla erikokoista pyörää. Minimi halkaisija 20cm. Kyllä pk syrkillä voi olla pyörä, mutta se kannattaa olla sellainen missä ei ole keskellä akselia, jotta karvat ei jää väliin.

Vilma

#113
Lainaus käyttäjältä: "Kikoro"Pitääkö poikaselle ja isolle (kunhan kasvaa) olla erikokoinen pyörä?

En ole koskaan ostanut poikaselle ja aikuiselle hamsterille oman kokoisia pyöriään. Poikanen pystyy kyllä juosta aikuisen pyörässäkin. Se on silkkaa rahan tuhlausta, jos ostaa joka ikävaiheelle oman pyörän ;)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Shiipa

#114
Jee, sain Rasselle eilen 20cm halkaisijaltaan olevan juoksupyörän... Tätä mallia, mutta pujottelin kaltereiden välistä paperin niin on turvallinen ja tukeva  :)

Ensimmäinen yö juoksupyörän kanssa... Olin tulla hulluksi! Kamala vikinä, tuntui että viereisen akvaarion gerbiilitkin sadattelivat vikinää  :mrgreen: No yöksi pyörä sitten pois notta saisin nukutuksi.

Tänään laitoin rypsiöljyä niihin sivuakselihommiin. Ei vingu yhtään, kuuluu vain tassujen "tutum tutum tutum" ääni ja ehkä pientä "ryyrryyr" ääntä  :P  :sydan

Ainakin Rasmus tykkää kovasti...!

GaneshaX

#115
Ei ole kyllä toivoo että meidän porukka nukkuisi samassa huoneessa kuin syrkit :mrgreen:
Rottien kanssa pystyy jo nukkumaankin :shock:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Kikoro

#116
Minulle tulikin tyttösyrkki :D Äitini osti vahingossa jouksupyörän joka ei ole umpinaine. Kerttu on kovin sporttinen hamsu, ja TODELLAKIN tykkää juosta juoksupyörässä, vaikka jalat joskus luiskahtavatkin juoksupyörän välikköihin. Voisikohan itse tehdä jonkun "suojan" tuohon juoksupyörään?
Pk Tyttösyrkki Kerttu<3
Kolme koiraa<3
Kolme akvaariota<3
Kaksi leijonaluppaa<3

GaneshaX

#117
Pujottele siitä paperi. Hamsu voi oikeasti loukata jalkansa.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Kikoro

#118
Käykö vaikka ihan tavan vessapaperi ?
Pk Tyttösyrkki Kerttu<3
Kolme koiraa<3
Kolme akvaariota<3
Kaksi leijonaluppaa<3

GaneshaX

#119
Ei, kun ihan kunnon paperia, vaikka tulostin paperia. Tai vaikka kaupan pakastepitsan kartonkia.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki