• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poskipussi-infoa ja keskustelua!

Aloittaja Vevve, 25.11.11 - klo:00:49

« edellinen - seuraava »

Vevve

#15
^4/11 poskari on myöhässä, aiheesta on tiedote Hallitus tiedottaa-palstalla.

X-File's/JonnaMilaya

#16
On siellä joo tiedotus,mutta eipä sitäkän ole vähään aikaan päivitetty.Eli missä mennään?
~Solnechnyi Trusha~

Vevve

#17
Lehti on tulossa kyllä, mutta jäsenrekisterin ja laskujen kanssa on ilmeisesti jotain takkuilua.

spellcaster

#18
Jee lehti putkahti äsken luukusta sisään!  :pileet:

Eve87

#19
Niin mä kuulin et osalle on jo tullut, ja minulle ei vielä, nyyyh. Jospa se huomenna tullee :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Minnaw

#20
Posti kolahti eilen luukusta.
Lukemista riitti kivasti ja vaikka lehti (huomattavan!) myöhässä tulikin. Yllättävää oli, ettei lehdessä ollut ollenkaan "jouluisia" juttuja, vaikka lehti ajankohtaisesti olisikin ennen joulua pitänyt ilmestyä!
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Eve87

#21
Tuli tänään, oli kiva lukea se genetiikka artikkeli, vaikka sinäänsä siinä ei mitään uutta tullutkaan.

Kiva lehti kaikenkaikkiaan  :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Sintturainen

#22
Tuleeko Poskari 1/12 kuitenkin normaalisti nyt alkuvuodesta?

Vevve

#23
^ Sekin saattaa hiukan myöhästyä, mutta tulee kyllä.

anskuxxx

#24
Eipä ole minulle lehti tullut...Hoitopussi sensijaan tullut jo 2 kertaa...  :pihalla:
~Syyrialainen, Pertti, LK satiini creme,24.06.2011~                                                                                                            ~Koiruus, Spu Aufgeweckt Wolf, 07.02.2007~

Ninde

#25
Tämä tuomari kaipaisi edelleenkin sitä Tietopussin uutta versiota missä on syrkkien uusitut standardit! Sellainen on luvattu lähettää, kun en näyttelyissä ole nyt käynyt, osoitetiedot löytyy jäsenrekisteristä. Tuomareille voisi kyllä olla ihan oma versiokin, missä olisi pelkät standardit ilman muita artikkeleita jne.

Ja muuten aika heikosti oli tiedotettu sekin, että ulkomuototuomarit on nykyään asiantuntijajäseniä eli jäsäriä ei tartte maksee. Ei taida kaikki tuomarit tätä tietää vieläkään, itsekin vahingossa huomasin asian täältä foorumilta.

TiBe

#26
Lainaus käyttäjältä: "anskuxxx"Eipä ole minulle lehti tullut...Hoitopussi sensijaan tullut jo 2 kertaa...  :pihalla:

Laitteles anskuxxx mulle viestiä niin katsotaan onko mulle tullut joku moka lehteä postittaessa mailto:T.Bergman@luukku.com">T.Bergman@luukku.com
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Henni

#27
Mullekaan ei lehti ole vielä tullut. Pistin kanssa sähköpostia asiasta. Toivottavasti lehti tännekin löytäisi, tovi kun sitä on odoteltu :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

tammenterho

#28
Mulle tuli lehti ajoissa. Pikkasen Vevven juttu roboista oli hyvä :D