• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poskipussi-infoa ja keskustelua!

Aloittaja Vevve, 25.11.11 - klo:00:49

« edellinen - seuraava »

Vevve

4/11 Poskipussi myöhästyy toimituksesta riippumattomista syistä jonkin verran, mutta tulee kyllä ennen joulua.  :) Luvassa on muhkeasti tietoa syyrialaisten genetiikasta, talvikoiden sekä roborovskien laumaelämästä ja paljon muuta.

Nyt kun vuosi 2011 lähenee loppuaan ja käännetään jälleen uusi lehti yhdistyksen hallituksessa uuden porukan turvin, olisi kiva kuulla myös jäsenten mielipiteitä lehdestä. Minkä arvosanan antaisitte tämän vuoden jäsenlehdille, mikä on ollut hyvää ja mitä toivoisitte jatkossa?

1/12 lehden tekoon kaivattaisiin apujoukkoja:
- Kuvia, kuvia, kuvia! Erityisesti syyrialaisista ja campbelleista, mielellään isoja ja suuriresoluutioisia, ei tartte olla muokattuja mitenkään.
- Campbellipalstan jutulle kirjoittajaa
- Niksipalstalle jotain kivaa
- Kasvattajahaastattelu nimelliseltä syyrialaiskasvattajalta

Deadline: 15.1.2012
Viestit osoitteeseen veera.kujansuu(a)gmail.com

t. Päätoimittaja ja taittaja Vevve  :)

pekuli

#1
Mie haluaisin, että ne kuvat, mitä Poskipussissa on olis värillisiä. Muuten lehti on kyll ;) ä tosi hyvä.

Vevve

#2
^ Kokonaan värillisen lehden tekeminen on varsin tyyristä, joten siihen yhdistyksellä ei ole valitettavasti rahaa. Ennen lehti oli vieläpä kokonaan mustavalkoinen  ;)

Sirpa

#3
Minun kaikki hamsukuvat ovat edelleen käytettävissä, niitä löytyy mm. Flickristä ja Hamsteriblogista, mutta niissä täytyy olla tarkkana, Karrin kuvat on merkitty merkinnällä © KH, mutta sitten on Karrin itse kirjoittamia tekstejä, joissa on hänen kuvia eikä niitä ole merkitty mitenkään. Ja originaaleja löytyy myös, jos on mennyt kuvat muokkauksessa liian pieniksi tai epäselviksi.

Tämän vuoden lehdet saavat minulta arvosanan "hyvä", värillinen kansi on ihan pirteä ja muutenkin on ollut mielenkiintoisia juttuja lehdessä. Tiukkaa asiaa, mutta myös hauskempia juttuja. Nuo kaikki väri- ja genetiikkajutut ovat aina kivoja, mutta toki myös ruokinta kiinnostaa. Parasta kaikesta on ehkä niksipalsta, harmi ettei itsellä ole oikein mitään kivoja niksejä sinne lähettää.

Pitäisiköhän minun nyt viimein saada aikaiseksi se "Mitä sihteeri tekee" tai "Miten selviät hengissä ulkomaalaisen tuomarin sihteerinä" - juttu, mikä on ollut suunnitelmissa ainakin vuoden...

Eve87

#4
^ tee ihmeessä juttu siitä miten selvitään hengissä ulkomaalaisen tuomarin kanssa :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Maiju*

#5
Minä lupauduin tekemään kiinaripalstalle jutun. :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Vevve

#6
Tee Sirpa ihmeessä ulkomaisen tuomarin sihteeröinnistä, sulla on siitä paljon kokemusta ja sua kehuttiin taas ruotsalaisten tuomarien toimesta viikonloppuna  :)

HamsterSailor

#7
Multa sais syrkki- ja cämpsykuvia :) Mihin osotteeseen vois laittaa ja millon viimestään pitäis olla lähetettynä?

Vevve

#8
^ Muokkasin aloitusviestiin lehden deadlinen ja osoitteen.

Vevve

#9
Mun aivoniksahduksen vuoksi ilmoitin väärän deadlinen. Se on 15.1 eikä 15.2.

Sintturainen

#10
Onko jossain jotkut valmiit kysymykset kasvattajahaastatteluun. Oon joskus 90-luvun lopulla varmaan vastannut johonkin, mutta vois kai sitä vastata uudelleenkin jos kelpaa  :D

Vevve

#11
^ Lähetän ne sulle yksityisviestillä :)

spellcaster

#12
Onko uusimmalle Poskarille löydetty vielä postittajaa? Vai missä tilanteessa uusimman numeron kanssa ollaan tällä hetkellä?
Elämäni ei mene pilalle jos lehti myöhästyy, kunhan uteliaisuuttani kyselen  :)

HamsterSailor

#13
Lähetin eilen ne kuvat :)

Markka

#14
Tota, mulle ei oo tullu vieläkään poskipussia..?
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12