• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

« edellinen - seuraava »

EmmaTi

#990
^Aijaa, eikä silti poikasia  :c8  
No ehkä sitä sitte kannattais kokeilla eri uroksella. Ei kai oikein muita kikkoja oo... Jotain E-vitamiinia.... sitä ainakin lehmille annetaan hedelmällisyyden varmistamiseen  :D

wiidii

#991
Meikäläinen on niin vainoharhainen tällä hetkellä, että yritän "astuttaa" (=tarkistaa onko sillä kiima uroksen avulla) Femman kaksi kertaa illassa.  :D  No en nyt ihan, mutta pääsääntöisesti joka päivä.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

#992
Meillähän Lindalla tuli sen toisen astutuskerran jälkeen kiima yhdeksäntenä päivänä astutuksesta. Silloin tosissaan luulin, että se olis ollut tiineenä, mutta ei, ykdeksäntenä iltana hirveet kiimapiippailut päällä

Mimmi

#993
meillä on kiimasta nyt 3pv, niin onkos se niin että kiimaa ei pitäis tulla enään jos on paksuna?

wiidii

#994
Meillä on ollut hamsulla "kiima" 4-5 päivää ennen synnytystä. Astutin vielä oikein uroksellakin kun olin ihan masiksessa että perhana kun ei tule poikasia.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

#995
Pakko hehkuttaa, että meijän vauvat on niin ihania :lov  Mä lähmin ne tänään ihan nihkeiks mun hikisillä käsillä xD  Aika kyllä menny niin nopeesti! Tulevana perjantaina täytyy jo pojat erottaa ja justhan ne vasta synty jestas sentään! Toivottavasti noista kasvaa oikein kivoja pikku kavereita :oops:
Vitsit ku tuossa porukassa on yhdet "kaksoset"; tyttö ja poika ja ne on niin samannäköset, että en erota niitä ku haaroväliin kurkkaamalla xD Sitten kolmas norre tyttö on melkein kaksosten näkönen mutta aavistuksen vaaleampi naama ja vaaleammat merkit. Sitte ku ne kaikki pomppii siinä, niin menee ihan sekasin :P