Metelöivätkö hamsterisi yöllä?

Aloittaja Mefery, 07.04.08 - klo:16:52

Zinde

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Meillä taas on pian se tilanne, että sekoo järki ihan täysin. Varsinkin meidän Sonic Boom saa kaameet mölyt aikaiseksi pyörästä kuin pyörästä. Se tempoo sellasia spurtteja, että päässä ratkee pian.

Oliko nimi enne?  :huh

Meillä on syrkillä Faunattaresta ostettu puinen juoksupyörä. On ihan täysin äänetön! Huono puoli vain on se, että se on puinen. Onneksi meillä likka ei siihen pahemmin pissaile, joten ei ole vielä mennyt ihan käyttökelvottomaksi.

jensku

Tää uusin tulokas Viivi touhuilee öisin aika lailla. Joskus vähemmän ja joskus enemmän. Eli puraan kaltereita läpiyön, tai no en tiiä pureeko joka minuutti kun nukun, mutta aina kun oon menossa nukkumaan niin kyllä se nenä pinojen välistä näkyy. Ja edesmenneen Alman tuhotöitä Viivi on jatkanut eli juomapulloaikon puremista. Saas nähä kuin kauaa tuo metallilevy auttaa esteenä tuossa juomapulloaukon kohdalla. :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

GaneshaX

^^ Meiltä löytyy myös puinen pyörä  ;)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Zinde

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"^^ Meiltä löytyy myös puinen pyörä  ;)

Meiltä löytyy tällainen:
Ainakaan tuosta meidän pyörästä ei kuulu pihaustakaan ja piti oikein ensimmäisinä yönä herätä tarkistamaan, että käyttääkö syrkki juoksupyöräänsä ollenkaan kun mitään ei kuulu. mutta kyllä se vain siinä spurttaili.

lakritsihamsteri

Muuten täällä ei metelöidä, mutta pyörästä kuuluu välillä harmittavan kova ääni D:
[size=85]syrkit Pyry ja Laku ?[/size]

nalli

Ei, kun Rokilla ei juuri nyt ole juoksupyörää, eikä se pääse enää järsimään kattoverkkoa... :--)
Muut kaksi ovat hiljaa.
Syrkki Roudan Rock Me Baby "Roki" s. 29.7.2009-17.6.2011
Syrkki Jubilee Jääprinssi "Jubi" s. 27.4.2010-30.10.2011
Vkh talvikko Am I Dreaming "Luna" s. 4.11.2009-25.5.2012

Gina

Normaalisti ei, mut viimeyö! Noilla kahella oli varmaan joku suunnitelma (koira ja hamsteri)  mun ärsyttämiseks ! Yleensä ei minkäänlaista ääntä tuu, mut nyt viimeyönä heräsin hirveeseen meteliin, koira raapii ovea ja hamsteri jyrsii dunan kattokaltereita ( mitä ei yleensä koskaan tee) avasin koiralle oven, että se pääsee toiseen huoneeseen, ja hätyytin hamsun pois ritilän luota.

Ja eikun sama homma taas n. tunnin päästä ! Ja tätä jatkui koko yön !  :shock:

NecotineL

Meillä syrkkipoika alkoi lähes heti pureskella häkkiä ja pitää järkyttävää meteliä kun muutti meille, vaikka häkki oli iso ja virikkeitä paljon. Ehkä se oli jotain muuttostressiä. Ajattelin, että olisin laittanut juoksulautasen häkkiin vasta myöhemmin, mutta päätin tuon metelöinnin takia antaa sen heti, siinä toivossa että häkin kaltereiden jyrsiminen lakkaisi. Tuo jyrsiminen loppui samantien, lautanen kiinnosti enemmän :peukku: Pelkäsin lautasesta tulevan addiktio, mutta onneksi Taco keksii muutakin tekemistä hereillä ollessaan :) Joka tapauksessa - ihanan hiljaisia nuo lautaset!

MortimerRiddle

Suffeli rullailee vähän väliä pyörässään, mutta ei siitä mitään räminää kuuluu. Välillä kuuluu suloista heinien rapinaa, mutta muuten on kyllä vilkkaudestaan huolimatta aika hiljainen tyttö.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13