9.3.2008 Tampere

Aloittaja Minnaw, 30.01.08 - klo:16:53

Pertti

Näyttely on nyt mun osalta ohi, mulle tuli aika äkillinen lähtö nekä valitettavasti voinut jäädä siivoomaan ja juttelemaan ihmisten kanssa enempää, mutta viikonloput tuntuvat olevan täynnä ohjelmaa ja välillä pitää olla kotonakin.

Joka tapauksessa, arvostelin lasten lemmikkiluokan ja syyrialasten lemmikkiluokan. Lasten lemmikkiluokassa taso oli melko vaihteleva, mutta kokonaisuutena reilun kymmenen hamsterin luokka oli hyvä. Sijoitetut hamsterit erottuivat edukseen ja niiden keskinäinen järjestäminen olikin hankalaa. Kaikki hamsterit oli selvästi omistajilleen rakkaita ja huolella hoidettuja :)

Syyrialaisten lemmikkiluokka yllätti minut positiivisesti laadullaan - taisin jakaa vain pari hyvää ja tyydyttävää, muut saivat laatumaininnan erinomainen tai erittäin hyvä. Tässä vaiheessa haluan muistuttaa, että myös erittäin hyvä on hieno tulos, eikä mitenkään väheksyttävä! Yhden hamsterin jouduin valitettavasti hylkäämään. Pääsääntöisesti eläimet olivat hyvässä massassa, lihaskunto oli kunnossa, turkit olivat eloisia ja hyväkuntoisia, sekä käsiteltävyys oli huippuluokkaa. Hienosti tehty näytteilleasettajat!

Kiitokset yhdistykselle kutsusta tulla tuomariksi (oli kivaa pitkästä aikaa!), Lorelle hyvästä ruoasta ja muutenkin päävastuuun vetämisestä näyttelystä, sekä kaikille muillekin mukavasta näyttelypäivästä!
Kyllä aina yhen voi ottaa!

excitant

Kiitos mahtavista näyttelyistä, oli tosi mukavaa! Odotan innolla seuraavaa :)

Minski

Kiitos täältäkin :) Hyvin järkätty oli näyttely, ei mitään valittamista mistään :)

Meillä meni hienosti :) Ulkomuotoluokkaan vein vain 2 hamsua ja molemmat korjasivat potin; Unnaliina Unelmanalle** sai toisen sertinsä ollen lyhytkarvaisten S1 sekä vielä BIS1 :sydan Veljensä SHY VL Nathaniel Nallekarhu ei jäänyt huonommaksi vaan oli koestandardiluokassa KS1, Tuomarin suosikki ja sai kuman turkista :sydan
Hamsteriton tätä nykyä

Tiituz

Oli tosi kivat näyttelyt  :D
Yllätyksenä tuli että Indiä ei hylätty kummassakaan luokassa  :huh
Mutta oli todella mukavaa ja kiitos kaikille !
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Ninde

^No kuten sanottu, hirmu vaikea 100% varmasti sitä hybridiksi on arvioida, varsinkaan kun ei tiedä arvostellessa mistä eläimestä on kyse. Tosin ei tainnut minulta saada kovin korkeaa arvosanaa, turkki varsinkin oli kovin epätyypillisen laatuinen ja väri melko outo.

Kiitos minun puolestani kaikille mukavasta päivästä. Pieniä kommelluksia sattui, mutta niistäkin selvittiin. Erityisesti kiitokset jälleen kerran Jane_O:lle hyvästä sihteeröinnistä ja Tiinalle assaroinnista.  :aplodit:  Omia hamsuja mulla ei tällä kertaa ollutkaan mukana (mennessä), mutta takaisinpäin tullessa oli kaksi cämpsytyttöstä kassissa. Kiitos Pete ja Jane!

Voisin huomenissa kirjoitella vielä muutaman sanasen arvostelustani.

Tansku

Kiitoksia vaan kaikille todella kivasta päivästä :)

Oma kasvattini We Just Need More oli ES-2.
Suuri yllätys oli Tanskalainen Casper, joka sijoittui upeasti ollen ES-3, tuomarin suosikki, paras veteraani, kunniamaininnan kera <3

Ninde

Ai niin sit piti viel kiittää Tanskua kyydistä ja matkaseurasta takaisin tullessa!  :sydan

Heli

Meijän hampsuilla meni oikein nätisti.  :pileet:
Krtek oli standurobojen ykkönen sertin kera ja Spongebob ei-standujen ykkönen. Myyrän bissisijoitusta en nyt tähän hätään muista, mutta Sponge oli BIS2.

Kiitoksia Pialle  :sydan  taas meidän otusten näytille rahtaamisesta.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Minnaw

Kiitos kaikille mukavasta näyttelypäivästä. Onnistunut tapahtuma kaikin puolin!
Meidän syyrialaisemme pääsi loistamaan lemmikkiluokassa ollen Paras Nuori ja sijoittuen S3:ksi.
Ulkomuotoluokan arvostelutkin osuivat mielestäni nappiin. EH (L1) ja H olivat oikein mieleiset.  ;)

Lisäksi aivan erityisen paljon onnea omalle kasvatilleni Black Magicille, joka sijoittui S3:ksi saaden esimmäisen sertinsä! Hienoa!  :sydan
Oxalis - talvikkokasvatus

soundlovers

Kiitoksia myös omasta puolestani kivasta näyttelypvästä niin toimihenkilöille kuin muillekin.
Omista hamstereistani vasta kolmikuinen lk cinnamon vkkk Soundlover's Besame Mucho oli S2+SERT ja paras nuori.
Päivän kruunasivat lemmikkiluokkassa kisanneet kasvattini Soundlover's Bonanza "Chili" (Om. Minna Vainio) joka oli PLH3 ja paras nuori, sekä Soundlover's Arielle (Om. Johanna Kotilainen) joka sijoittui upeasti PLH1:ksi ollen lemmikkien BIS1! Onnittelut ja kiitokset molemmille omistajille kasvattieni hyvästä hoidosta! Sekä vielä erityiskiitos Kotilaisen perheelle kyydistä.

Marla

Joo, ihan kivasti meni minunkin osaltani :)
Molemmat syrkkini saivat Hyvän, mikä oli ihan mukavaa. Nuorempi taisi olla ulkomuotoluokan nuorin (2kk 4pv) ja hieman kesken vielä kaikin puolin.
Vanhempi ottikin rennosti koko reissun, ja hautautui purujen alle nukkumaan. Eipä sitä hereillä juuri näkynyt xD .

Olin hieman pihalla siitä systeemistä, kun oli ensimmäinen näyttelyni, mutta onneksi paikalla oli minua viisaampia ihmisiä.
Mukaan tuli tosiaan syrkki ja kiinankääpiö, vanhempi hamsukka jäi puolestaan  sille reissulle joksikin aikaa ;) .

Maikkis

Oli kiva näyttelypäivä kaikesta kiireistäni huolimatta :) Oli kiva olla sihteerinä, siinä oppii aina kaikenlaista.

Pösö (SHY VL Susa-Erma's Ronald) oli S3 ja sai SERTin. Pösön poika, eli kasvattini Eino (Eukleides*, om. Jenni Mykrä) oli S4 SERTillä. Eino oli myös paras pk satiini. Kaikki hamsuni saivat L1:n.

Lemmikkiluokassa Pösö ja Manta (Anemone's Mango Milkyway) saivat erikoispalkinnot, samoin kasvattini Eino ja Subbe (Arkhimedes, om. Kaisa Paala). Eino sijoittui myös PLH 4 -sijalle.

Eli ihan hieno päivä meillä :)

marlena

Onnea Pösölle Sertistä  :sydan  Onnea myös muille hamsuillesi.
En eilen huomannut onnitella :)
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435

Dakku

Meil meni tosi hyvi.

IhQ oli ulkkiksessa tuomarin suosikki ja sai kuman tyypistä. Sitte BIS kehässä, ihQ oli sit ykköne<3 ERI tuli ulkkiksessa.

Lohis sai sertin jaaa.. Oli lemmikkiluokan toinen<3 Sai sitte ERI:n kummassaki luokassa kans.

Mahtava päivä, oli taas niin paljon ihmisiä jotka jakso kuunnella/kattoo mua  XD
Pyörin aika vähän buffassa, mutta onneks siellä oli auttavia käsiä. Mut onneks piirakka meni kuumille kiville..  :mrgreen:

Kiitos Tanskulle ateriasta ja mahtavasta seurasta, kun sunnistettiin.. :sydan
Minnaw kans oli mahtava, ku otti mut kyytiin!! Turhiksen ja Minnawin pölinäitä kuunnellessa oli hyvä torkahtaa.. :lol:

öö.. Jotai oli viel kiitettävää yms. mut nyt ei tuu mieleen :roll:
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Elliska