Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

Dakku

hihii aivan mahtava kuva, tunnen itseni prinsessaksi :oops:

Mun puolesta saa laittaa kuvia musta, ja muista (puhuu itserakaspaska)

Sunnuntain kuviaaa!! :cry:
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Minnaw

Olisi kiva nähdä lisääkin noita sunnuntain kuvia!?  :angel

Dakku niin rinsessana  :lov

Minnaw

Juhalla hienoinen taipumus sarkasmiin  xD

Ninde

Tollanen kuva-angstailu on kyl niin tyhmää. Kanduu pysyä poissa julkisista tilaisuuksista jos pelottaa et voi joutua kuvattavaksi!  :kieli  :D (sitäpaitsi kaikista jotka valittaa on aina ollu vaan tosi hyviä kuvia, sillonku niitä on esillä ollut)

Ninde

Laita vaan. xD

Tuosta vielä, että varmasti niitä epäonnistuneitakin (tai muuten vaan epäilyttäviä  :teipit ) kuvia tulee räpsittyä, mutta kyllä mä nyt ainakin luotan siihen että ne hirveimmät ilmeet jätetään postaamatta mihinkään julkiselle palstalle. Joillain ihmisillä ny vaan näkyy olevan tapana valittaa heti kun kuvassa näkyy vähän omaa hihaa, että "hyi ku mä näytän kamalalta"!  :haha

Heli

No ainakaan sillä talvikot.netin omistajalla ei ole ollut tapana valittaa siitä että hiha tai ilmeet tm. on niin kamalia että heti pitää kuvat poistaa.  ;)

Mutta siis kyllä joo aika monet on sellaisia, että vaikka näkyis takaraivo jossain kuvan taustalla niin kiljutaan että iik näytän kauheelta, heti pois.  :D Mutta on se musta kohteliasta kuitenkin, et jos joku ei kuvaansa nettiin syystä tai toisesta halua ja pyytää sen poistamaan niin se poistetaan.

Mä en tykkää katsella itseäni kuvista, mutta ei mua niin hirveästi ole haitannut että niitä kuvia on netissä näkynyt. Mutta jos jostain syystä joskus jonkun kuvan haluaisin pois näkyvistä, niin olis se musta aika ikävää jos en sitä pyyntöä saisi esittää.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Heli

Lainaus käyttäjältä: "Juha"(Lisätään nyt vielä, että ihan väleissä ollaan. En vain jaksa, että kaikki syy kaadetaan aina mun niskaan, vaikka näin pikkuasia onkin)
Mut siis näiden tekstien perusteella kylläkin kaikki syyt kaadettiin jonkun ihan muun kuin sun niskaan.  :D
Olihan siellä näemmä paljon hienoja kuvia joiden näytille asettamista tuskin kukaan kieltää.  :)

Noist Tiksun kuvista tuli mieleen, et vitsi kun maailmaa näyttääkin kivalta kuvien välityksellä kun kaikki värit on niin ihanan kirkkaita ja raikkaita. Sit oikeesti kaikki on niin harmaata. Kivempi kattella maailmaa kuvista.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Minnaw

Lainaus käyttäjältä: "Heli"Noist Tiksun kuvista tuli mieleen, et vitsi kun maailmaa näyttääkin kivalta kuvien välityksellä kun kaikki värit on niin ihanan kirkkaita ja raikkaita.
Molen niin värikäs persoona  :D

Miten mulle oli jotenkin muodostunut sellainen käsitys, että kuvaajalla on oikeus omiin kuviinsa?
Ja varsinkin kun tietää, että ei Juha laittaisi mitään sellaista kuvaa koskaan esille, joka loukkaisi kenenkään tunteita (näitäkin immeisiä siis löytyy  :P ), joten ainakin ite nyt (suhteellisen) rauhallisella mielin olen ollut noihin Juhan julkaisuihin. Kaikkea sitä on kuitenkin sattunut matkan varrelle  xD

Mustikkamaan

Voi hitsinvitsit - kuvat on niinku just mun lempiasia näyttelyiden jälkeen, sit vasta tulee itse tulokset :D Siis oikeesti, must on aivan törkeen ihanaa et niit kuvii tulee. Vaik mä näytänki hoopolta välillä, mut oikeesti ei niinkö haittaa ei sit yhtään! Ne hölmöt ilmeet on just parhaita! En niinkö tajunnu koko keskustelun ideaa, ku on tullu nii ihme tekstii - voi olla et noi mun kolmiolääkkeet vaikuttaa siihen ymmärtämisen ongelmaan, mut siis emmä tajuu et miks valokuvat ei sais olla netissä. "Hitsi mä näytän tyhmältä" - voi itku ja parku...  :roll:
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

anna

Nuo "mä näytän tyhmältä" - syyt on ihan oma (omituinen) juttunsa ( xD ), mutta on ihmisiä jotka eivät joko jossain tietyissä yhteyksissä tai kenties yleensäkään halua kuviansa esiin nettiin. Syyt voivat olla esim. ammattiin liittyviä tms. Tällöin toki on asiallista esim. näyttelyissä etukäteen ilmoittaa, että ei halua kuvaansa näkyville - tämänhän voi sanoa kuvaajalle jos tietty henkilö yleensä kuvaa tapahtumissa, tai ilmoittaa esim. näin palstalla toivomuksena etukäteen (ajattelen tässä esim. tuomareita, assareita ja muuta järjestävää porukkaa, yleisöotokset tietysti oma juttunsa). Mutta siis oikeasti voi olla hyviä syitä miksi ei kuvaansa halua nettiin tunnistettavaksi; silloin kyllä tosiaan kannattaa se etukäteen selvästi ilmaista.

Somnium

Nättejä kuvia. Onneksi minä en sattunut juuri tuolloin Juhan kameran eteen, vaikka no.. noin hyvän kameran edessä olisi varmasti tullut edustaviakin kuvia  :hyper

Somnium

Eilisestä Jyväskylän kääpiöhamsterinäyttelystä kuvia ;)

Palkintoja

Ja kaikilla on hauskaa :)

Mister Mysterious Under The Cap  :mrgreen:

Ja pitää olla pikkasen..

Best In Show'hun

mirilii

Löin mä yhdessä kuvassa Petee kyl lättyyn!

Somnium

No onpas siinä taas päästy kuviin ja oikein yksityisiin  :lol:  Ja Mirwan kans ihan. Vähän ku joku ois vakoillu  :haha
Hienoja kuvia kyllä :)

TiBe