Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Janzu

^Mä nyt yöpyisin missä vaan läävässä mieluummin ku ajaisin edestakasen matkan vuorokauden sisään, mut ongelmana kun on se että mulla on töitä edellisenä ja seuraavana yönä..... :D vaan ei se pitkä ajomatka muuten, mut mulla otti jo Jyväskylään ja takas ajaessa (215km/suunta) kaasujalan polveen aika paljon, ja Limingan reissun (530/suunta) aamu menis aika tiukille jo ilman isompia pysähdyksiäkin...
(Vois toisaalta koittaa kysellä että olisko kenenkään työkaverin mahis tehä mun vuoroa. Luulis ylimääräsen sunnuntaipalkan jollekin kelpaavan  :icon_e_wink:)
^Minnes meiän näyttelypopula on kadonnut?

Onneksi sentään ulkkissyrkkejä on ihan mukavasti tulossa. Meiltä lähtee kolme, yhden kanssa mietin pitkään olisinko jättänyt sen astuttamis-ikuisuusprojektin hetkeksi rauhaan ja ilmonnut mukaan myös, mut hän päättikin jakaantua viimein eilispäivän aikana. Onneksi jäi ilmoamatta :peukku:
Onko tänne lähdössä etelästä ketään jonka kyytiin mahtuis jakamaan bensoja? Täältä ei meinaan oikein julkisilla pääse ja tuskin saan autoa lainaan noin pitkälle reissulle. Huvittais kyllä lähteä...
Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 23.02.15 - klo:14:09
Lainaus käyttäjältä: Hajime - 23.02.15 - klo:11:00
Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 22.02.15 - klo:23:16
Oli vain pakko sanoa kun ei ollut kukaan vahtimassa, niin kassalla olis voinu käydä joku, ei sitä koskaan tiedä.

Se on totta, kassa olisi pitänyt hoitaa pois. Onneksi oli luotettavaa porukkaa.  :icon_e_wink:

Buffaan voisi laittaa myös aukioloajat, jos tietää etukäteen olevansa poissa. Ei sen koko ajan tarvitse auki olla. Tosin tässäkin tapauksessa aikataulu olisi mennyt pieleen, sillä printattua VV-lappusta etsittiin kolmen ihmisen voimin. Lopulta luin ne myöhässä padiltani...
Mahtava idea! Mäkin kun viime vuonna olin buffassa, niin jos halus muutakin tehdä, piti etsiä siihen joku. Nyt ei tarvis niin montaa katsomaan sen perään kun buffan pitäjä saa omat tauot.

"Palaan pian" -lappu vois kyllä hoitaa asiansa myös. Se on totta että infossa olisi hyvä olla ainakin suurimman osan ajasta joku, mut mun mielestä on jo aika hassua jos porukka tosissaan vetää herneet nenään siitä että buffetin pitäjä joutuu välillä poistumaan pöydän takaa muihin hommiin. Joku osasi ratkaistakin ongelman kahvinhimoissaan sillä että täytti kuppinsa vaikkei ketään ollut vahtimassa ja tuli nätisti maksamaan kun kassanhaltija oli jälleen näkösällä. Mun mielestä näin on ihan ok tehdä jos ei millään jaksa odottaa.
Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 22.02.15 - klo:12:00
Suosittelen että jos on jotain tekemistä, hakee jonkun siihen sillä välin, ettei porukka vaan ihmettele siinä sitten.

Lainaus käyttäjältä: Janzu - 22.02.15 - klo:09:06

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 22.02.15 - klo:08:36
Jos jonkun asian nostan ylös, niin sen että buffassa oli hetkiä kun kukaan ei pitänyt huolta siitä. Ihmiset jonotteli ja maksua otti vastaan ihmiset jotka sattu olee paikalla (eivät olleet siis hallituslaisia). Myös monet joutu syömään ilman lautasta kun ei missään näkynyt.

Tää asia kun hoituisi ihan vaan sillä että olisi enemmän vapaaehtoisia tekijöitä, mutta kun ei ole. Minä ja Marika yritettiin buffettia pitää pystyssä siinä sivussa kun piti myös satayksi muuta asiaa päivän aikana hoitaa, joten buffetti jäi välillä loppujen lopuksia aika pieniksi hetkiksi tyhjäksi. Jos tää häiritsee, niin voi olla hyvä ja tarjoutua itse apuun kun huomaa muilla toimihenkilöillä olevan kiire.
Lautasia oli tarpeeksi ja löytyivät buffettikassista. Vastaavanlainen puutekin korjaantuu nopeasti vaikka sanomalla siitä jollekin.
Meillä on salin yläkerrassa sijaitsevat nuorisokeskuksen tilat, joista on ikkunayhteys saliin, käytössä peleineen ja sohvineen myös!  :peukku: Nuorisokeskuksen vintti on kengätön alue, joten jos varpaita helposti paleltaa niin sisäkengät kannattaa napsasta mukaan.

Jännättää kyllä. Huomenna menossa tarkastamaan pöytätilannetta ja hakemaan avain, sit ei autakaan ku odotella lauantaita.  :icon_e_biggrin:

Varatkaapa buffettia varten käteistä mukaan, näillä näkymin myyntiin on tulossa reippaiden leipurien ansiosta ainakin porkkanakakkua, marjapiirakkaa ja laskiaispullia! Ensin mainituista en sen enempää tiedä, mut pullat tulee ainakin laktoosittomina.
(Jos joku vielä innostuu viimetinkaan leipaisemaan jotain niin suolaisille herkuille olisi tarvetta ainakin ;) )
Tänään juttelin tapahtumapaikan henkilökunnan kanssa mahdollisuudesta että jos pitkänmatkalaisia kiinnostaa niin tapahtumapaikan yhteydessä olevan nuorisokeskuksen majoitustiloja voisi mahdollisesti vuokrata yöpymiskäyttöön joko yhdeksi yöksi tai vaikka koko viikonlopuksi. Voin kysellä nuorisokeskuksen henkilökunnalta lisää majoitusmahdollisuudesta ja hinnoista (luultavasti tulee olemaan edullinen). Pyydän siis ottamaan muhun yhteyttä asap jos yhtään kiinnostuata löytyy. :)
Lk syrkkien määrä surettaa, näyttää olevan niiden suosio uhkaavassa laskussa.  :icon_sad: Mut peukut talvikoille  :peukku:
^Luojan kiitos sain Arjalta jalostusikäiset  lk luonnonsinisen tytön ja iki-ihanan pk norreuroksen jotka sain muuten yhdistettyäkin tänään.  :enkeli: Ja jos nyt tavoitteet tarpeeksi alas; josko näistä edes yhden keskivertonorren saisi ulos.
Jotta huono onni ei edellisiin poikueisiin jäänyt niin Valkyrien (lk rs luonnonsininen) pesästä ei löytynyt yhtään elävää nakkia, nyt viimein kun sain sen lähes vuoden iässä tiineeksi.  :icon_confused:
Jos poikuesuunnitelmat toteutuu niin meiltä ei luultavasti lähde näytille kuin pari nuorta näistä viimeisimmistä poikueista jos vaan kehittyvät oikeaan suuntaan. Harrastuksen osalta hiljaisen alkuvuoden jälkeen Humppilan käynti nostatti nyt innon harrastukseen ja näyttelykuumeen taas ihan uudelle tasolle, saa nähdä miten gaalaa jaksaa odottaa :icon_e_biggrin:
Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 01.10.14 - klo:18:50
Eli ei campbelleiden uml?

"Ulkomuotoluokat: Lk, ei-st syyrialaiset, vkh cb; Lemmikkiluokat"
Lk+es-syrkit, cämpsyt ja lemmikkiluokat