Hamsterinäyttely 27.10.2013, Lahti (SHY)

Aloittaja viiru, 06.08.13 - klo:11:28

Crodino

Olisko Lahteen tarvetta lahjoituspalkinnoille tmv? Mä täällä kuivurilla kuivailen erilaisia hedelmiä, vihanneksia ja marjoja.
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Lainaus käyttäjältä: Crodino - 24.09.13 - klo:14:38
Aina on tarvetta! Kuulostaa ihanalta. :)

Viivi

Minäkin voin väsätä lahjoituspalkintoja  :peukku:

weetikki

Täällä vielä vähän pohditaan,  lähdetäänkö ollenkaan kun taitaa tulla tieto työvuoroista vasta ilmoittautumisten loputtua  :anksti: Toisaalta voishan sitä kai muutaman ilmota sillä pienellä ehkällä ja sit nakata ne kaverin kyytiin.. Vielä en tiedä, että onko mulla edes ketään näyttelykuntoista eläintä, mutta ehkäpä tämä tästä selvinnee!  :yes:

viiru

Ihanaa, että löytyy aktiivisia lahjoituspalkintojen antajia!

Lemmikkisyyrialaisurosten tuomari on vahvistettu, Marjut Kaakinen tulee tuomariksi, ellei hänelle satu työvuoroa meidän kiusaksemme tälle ajankohdalle.

viiru

Päivitin myös toimihenkilölistan aloitusviestiin. Ilmoittautukaapa pesteihin mielenkiintonne mukaisesti!

Toimihenkilöt saavat näyttelypaikalla ilmaisen lämpimän lounaan sekä virvokkeita.

Koearvostelijan sihteeri kirjoittaa muistiin ainoastaan suppeammat kommentit tuomarin omiksi muistiinpanoiksi tämän arvostellessa, eli jos haluaa sisään näyttelymaailmaan vähemmällä kirjoitustyöllä, on tämä hyvä vaihtoehto.

Lainaus käyttäjältä: viiru - 06.08.13 - klo:11:28
Toimihenkilöt

Janzu

Mäpä uhraudun Tuijalle sihteeriksi (ja lisäilinkin itteni jo aloitusviestiin).  :icon_smile:

Alkemistin

Hei, minä Martinalle sihteeriksi ja meidän Eevi assaroi! :icon_razz:  Käykö? Autan tyttöä tietty ja sai hän vähän aloitella jo Lempäälässä. Tuon luomu-kana-maissi-koirannappuloita palkinnoksi. *lahjoo*  :icon_cheesygrin:

Oikeasti voi kyllä sanoa eikin, varsinkin jos on paljon tuomaroitavaa. :icon_e_wink:

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 26.09.13 - klo:21:54
Hei, minä Martinalle sihteeriksi ja meidän Eevi assaroi! :icon_razz:
Käy ihan erinomaisesti! Ja jos eläinmäärä tuntuu kauhealta ja käsi väsyy, niin keksimme sitten tuuraajan näyttelypaikalla! Teen lemmikkiarvosteluiden lisäksi tai ohella myös koearvosteluni, mutta näiden muistiinpanojen tekemiseen en välttämättä tarvitse omaa sihteeriä, saan muistiinpanot itsekin arvosteluiden ohella kirjoitettua (koearvostelen ainoastaan kaksi lajia).

Ana

Vapaapäivä ja peruuttamaton hotelli varattu. Cumulus taas :D Vois varmaan alkaa ilmottautumaan.

Mihin hotelliit muut menee?

Alkemistin

^Näköjään samaan. :icon_smile:  Sinne saa ainakin tuoda elukoita. Ja hamsut.  :mgrin:

Ana

Voiko kivaa :) joo niin saa ja kätevästi 10e yö/ huone. eikä oo niinkö se yks hotelli jonka kans viime vuonnatappelin.  Kun ois pitäny maksaa 15e eläin. Ja max 2 hamsteria sais olla huoneesa :D

Tinjau

Mä voisin olla Marjutille lemmikkisyyrialaisuroksissa sihteerinä, täähän alkaa olee jo tapana mullekki..

Vevve

Hmm, ilmoitin vaan viisi hamsua: 2 kiinaria ja 3 roboa.

Lautsi

Ei tullut rekattua uusia vauvoja vielä täytyy koittaa lähiaikoina jaksaa niin mukaan vaan 2 syrkkiä ja 1 robo. Jos sit seuraaviin jo noita omia kasvatteja pari, ne olis ollu nyt kivoja ulkonäöltään mut en vaan ehtiny ja ilmot piti laittaa ettei unohdu :)
-Fluffy's syyrialaiset-