• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Ninde

#180
Mä mietin et jos tuun niin voisin olla Tuijan sihteerinä, mut hommat on vielä vähän auki, mun tulo varmistuu tässä viikon sisään.

Mitäs muut hallituslaiset ku viiru (joka on tuomarina) sit meinaa täällä tehdä kun toimihenkilöpaikat on jo liki täytetty muilla? Meinaan vaan kun viimeksikin tuli sanomista...

wiidii

#181
Minä en voi olla sihteerinä, kun on ollut ranneongelmaa käden kanssa viime aikoina. Ihan lääkärissä siis käyty ja ei todellakaan ole mitenkään kiva juttu, etenkin kun tykkään sihteeröinnistä.

Itse kyllä aion ihan infossa olla opastamassa Maukun kanssa kun kerta on messut (tosin hyvin epämääräiset sellaiset) kyseessä ja paikkailla assarina (tai vähän sihteerinäkin), jos on tarpeen.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Anonymous

#182
Mä voin toimia toki assarina jos joku haluaa pitää tauon ja koita myös pitää väliaika kilpailun sekä tuon pehmoleluluokan jos tulijoita on. Olen myös aamulla aikasin hoitamassa paikkaa kuntoon sekä jäämässä purkuhommiin joten uskon että mä teen tämän näyttelyn eteen ihan tarpeeksi.

Mustikkamaan

#183
Pitäiskö tota pehmoleluluokkaa sit vaikka mainostaa näyttelyvahvistuksessa & tietty täällä foorumilla vielä? Olikse niin että siihen oli oikein palkinnotkin joku kyhäny?

Paikkojen pystyttäminen ja purkaminen on kaikkien hommia, ei kuulu yksin Taikahatulle. Mä ainakin pyrin tulemaan tosi aikaste, niin oon siellä pystytysapuna!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

#184
Kyllä on tulossa palkinnot ja saa laittaa julkisestikkin tiedotusta asiasta.

Please:Olen Taikahamsu en Taikahattu voisitko käyttää oikea nimimerkkiäni.!

Mustikkamaan

#185
Onko luokka maksullinen vai ilmainen? Laitatko vaikka sähköpostilla kilpailun sääntöjä, niin en keksi omiani sinne mainokseen? :)

Voi mullekin on annettu ties mitä lempinimiä, ne täytyy vaan kestää! :D Ei saa ottaa vakavasti!  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Kirppu

#186
Onko joku Turun seudulta menossa tuonne Hyvinkäälle? Yritän epätoivoisesti kyytiä etsiskellä, jos joku voisi Kaarinasta kyytiin ottaa yhden ihmisen kahden hamsun kera... :D

Nape

#187
Multa pyydettiin, että jos mä keitän ja tuon tuomarien kahavit sinne paikan päälle, niin onkohan jossain jollakin pumpputermaria, tai vastaavaa millä mä saisin ne kahvit tuotua sit paikan päälle? Meillä ei oo ko sellanen pikkutermari, joten siitä ei oo mitään hyötyä.

Mä oon lupautunut tulla autteleen Taikahamsua sit aamulla järjesteleen paikkoja, mut mä joudun ottaan tuo meidän kohta 10kk Viljon mukaan, joten munkin työpanos on sitten rajallinen näyttelyn aikana.

(Just tuossa oikeen katoin bussiaikatauluja, ja just mun tuuria, että en pääsekkään bussilla kaupunkiin, koska eka bussi lähtee klo 12 :x  Joten periaatteessa mä olen kyytiä vailla aamulla aikaisin kahden hamsun kanssa + ruuat ja kahavit, niin ja mies ei lasten kans mua ja Viljoo pysty sinne tuua, ko meil on toistaseks liian pieni auto meidän koko perheelle.)

windy

#188
Olen kanssa tulossa kun vaan osaisi päättää ketä ilmoittaisi... Mutta onkos tänne joku mun lisäksi tulossa junalla Tampereelta? Ja mäkin voisin liittyä asemalta kävelevien porukkaan jos haluatte minuakin odottaa, koska yhdeksän aikaan olisin tulossa ja koska muuten luultavasti eksyn...  :)

Sirpa

#189
Lainaus käyttäjältä: "windy"Olen kanssa tulossa kun vaan osaisi päättää ketä ilmoittaisi... Mutta onkos tänne joku mun lisäksi tulossa junalla Tampereelta? Ja mäkin voisin liittyä asemalta kävelevien porukkaan jos haluatte minuakin odottaa, koska yhdeksän aikaan olisin tulossa ja koska muuten luultavasti eksyn...  :)

Minä olen ainakin menossa Tampereelta junalla. Alustavasti olen katsonut sellaista junaa, joka lähtee klo 7.32 Tampereelta Helsingin suuntaan. Se on lähijuna R tai henkilöjuna tai millä nimityksellä se nyt kulkee Riihimäkeen asti. Se on tasan klo 9 Hyvinkäällä eikä tarvitse vaihtaa junaa Riihimäessä. Minski on varmaan tulossa samalla junalla, joten onhan tässä jo porukkaa. Ja minä ainakin kuvittelen osaavani kävellä Hyvinkään asemalta näyttelypaikalle  xD Tervetuloa mukaan vain!

Nape

#190
Joo ja nythän mä en muuten pysty olla junalla sit vastassa ja kävelemässä näyttelypaikalle, kun ei kuljekkaan bussi kaupunkiin, että täytyy yrittää hommata joku kyyti suoraa näyttelypaikalle sitten.
Niin ja kyytiä vailla olen siis minä, Viljo turvakaukalossa, 2 hamsua + rattaat + rompetta, joten täytyy ehkä ottaa taksi :D

Saana

#191
Mä ajattelin kanssa junailla paikalle, mutta menen varmaan jo lauantaina ja yövyn kaverilla. Olis kiva mennä takasin Tampereelle sitten porukalla! Tai jos meen yksin niin kaveri saa heittää Riihimäelle, koska en selviä vaihdosta yksin kahden koiran ja hamsukassien kanssa. :D

Anonymous

#192
Termari ongelmakin on nyt hoidettu. (saan isäpuolen metsästys seuralta 2kpl pumppupulloa lainaan).

Minski

#193
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Minä olen ainakin menossa Tampereelta junalla. Alustavasti olen katsonut sellaista junaa, joka lähtee klo 7.32 Tampereelta Helsingin suuntaan. Se on lähijuna R tai henkilöjuna tai millä nimityksellä se nyt kulkee Riihimäkeen asti. Se on tasan klo 9 Hyvinkäällä eikä tarvitse vaihtaa junaa Riihimäessä. Minski on varmaan tulossa samalla junalla, joten onhan tässä jo porukkaa. Ja minä ainakin kuvittelen osaavani kävellä Hyvinkään asemalta näyttelypaikalle  xD Tervetuloa mukaan vain!
Joo sillä mä varmaan tulen, eipä ole paljoa vaihtoehtojakaan :) Ja Sirpan suuntavaistoon luotamme :)
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#194
Kuka haluaa toimia leikkimielisen pehmoleluluokan tuomarina???