• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

#150
Lainaus käyttäjältä: "Sohvi"Hmm.. Onko arvostelujärjestyksessä mitään tiettyä järjestystä? Onko se niin, että kun on lähettänyt ilmot, niin se lisätään toisen perään arvostelujärjestysessä? äääh.. En osaa selittää... Eli, jos lähetän 'viimeisenä' näytskäilmot, niin onko hamsterini viimeisenä arvosteltavana? Aina, kun on näyttely niin hamsterini ovat jostain syystä viimeisenä arvostelulistalla.. Johtuukohan se siitä, että lähetän ilmot aina viime tipassa  :oops:..

Eläimet järkätään luokkiin iän ja sukupuolen mukaan: nuoret urokset, nuoret naaraat, avoin urokset, avoin naaraat, veteraani urokset, veteraani naaraat. Vanhimmat ovat siis viimeisinä. Ilmojen saapumisajankohdalla ei siis ole merkitystä.

On kyllä ihan uskomatonta tuo järkkärin touhu. Minusta olisi pitänyt pysyttäytyä siinä jo aiemmin tehdyssä päätöksessä, että ei järkätä messunäyttelyitä juurikin työntekijäpulan vuoksi. Maksaakohan tuolla messuilla pöydät ja tuolit jotain, vai järkkääköhän se järkkäri ne ilmatteeks yhdistyksille...
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#151
^ Mä kans tossa vähän mietiskelin, että mites tää nyt kuiteskin menikin niin, että on messut ja hamsunäyttely samassa. Hommahan voi toki toimia tosi hyvinkin, onhan porukka varmaan oppinut noista aiempien messunäyttelyiden palautteista, mutta siltikin mietin, että ehkä SHY olis voinut olla jollain muulla tapaa tuossa tapahtumassa mukana esim. esittelemässä eri hamsulajeja ja jakamassa suullista ja kirjallista infoa, harvoin noissa messunäyttelyissä kukaan ehtii sitä yleisöä palvella ja oikeasti esitellä niitä eri hamsulajeja, kun työntekijäpulaa on itse näyttelynkin assaroinneissa ja sihteeröinneissä, joten saako yleisö oikein mitään irti lajista nimeltä hamsteri noissa messunäyttelyissä, välttämättä itse näyttelyn seuraaminen ei kiinnosta yleisöä, onhan se oikeastaan perin yksitoikkoista katsottavaa :)

Jos mä tänne tapahtumaan pääsen niin voin puoliksi jonkun kanssa assaroida jotain, mutta haluaisin siis mielelläni nähdä sitä messuelämääkin, joten siksi vain tuo puolikas assarointilupaus :) Varmaan ensi viikon aikana saan tietää pääsenkö tänne, tai oikeastaan pakkokin saada tietää, kun ilmoaika loppuu :)

Mua mietityttää, että eiköhän tuo tapahtuman järjestäjä ole hoksannut vai eikö ole halunnut järkätä tätä tapahtumaa yhdessä eri lajien yhdistysten kanssa; tai ainakin jos ite järkkäisin jotain eläintapahtumaa niin ottaisin yhteyttä eri yhdistyksiin kysellen halukkuutta yhteistyöhön ennemmin kuin jossain foorumeilla yrittäisin metsästää yksittäisiä ihmisiä esittelemään lemmikkejään sinne ja yhdistysten kanssa yhteistuumin järkättynä saisi mainostustakin tapahtumalle yhdistysten sivuilla, muutenkin laittelisin aika hitosti mainoksia joka puolelle, en uskaltaisi luottaa siihen, että ihmisiä tulisi ilman mainostusta ja saamatta mitään informaatiota tapahtumasta paikalle. Esmes viime vuotisesta Vip lemmikki-tapahtumasta en ollut kuullutkaan, samoin kuin nytkin vasta Ninden jostain viestistä pari viikkoa sitten kuulin, että tämän näyttelyn yhteydessä on jotkut messutkin. Mutta ilmeisesti, kun tapahtuma jo toisen kerran järkätään on porukkaa sinne viime vuonnakin siis riittävästi tullut, ehkä heillä on jotkut omat kanavansa saada tapahtumasta tietoa.
Hamsteriton tätä nykyä

hamsuli98

#152
MÄ JA MUN KAMU TULLAAN! (Jos ehditään...) :teipit

TiBe

#153
Tänään lähti ilmot Hyvinkään näytskään, 11 hamsua lähtee näillänäkymin matkaan ja jostain on revittävä 46€ :P
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

LuMa

#154
Jee! :pileet: Ootan tätä Hyvinkään näyttelyy paljon :D Oon innoissani siitä ja myös jännittää ku ekaa ketaa meen jyrsiä näyttelyyn.

Vevve

#155
Lainaus käyttäjältä: "Sohvi"Hmm.. Onko arvostelujärjestyksessä mitään tiettyä järjestystä? Onko se niin, että kun on lähettänyt ilmot, niin se lisätään toisen perään arvostelujärjestysessä? äääh.. En osaa selittää... Eli, jos lähetän 'viimeisenä' näytskäilmot, niin onko hamsterini viimeisenä arvosteltavana? Aina, kun on näyttely niin hamsterini ovat jostain syystä viimeisenä arvostelulistalla.. Johtuukohan se siitä, että lähetän ilmot aina viime tipassa  :oops:..

Eläimet arvostellaan ikäjärjestyksessä, nuorimmat ensin ja vanhimmat viimeisenä.


Edit. Tuossa juuri tämän sivun ekassa viestissä Mustikkamaan jo vastasikin tuohon Sohvin kysymykseen :) Mutta kertaushan on opintojen äiti :)
-Minski-[/color]

sarilau

#156
NYt on ilmottautuminen meiltäkin tehty, toiv. oikein :)
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

Anonymous

#157
Meiltä lähti kans ilmot jo joku päivä sitten  :D

MirkkuH

#158
Mä en ole vielä ilmoittanut, kun odotteleen edelleen Ruotsista Periltä kolmen hamsun papruja...pyysin, että kertoisi nimet, vanhemma & syntymäajat, kun olen niitä ilmoittamassa näytille, eipä vielä kuulunut. Jos ei kuulukaan, niin tarttee sitten itse keksiä nimet...ettäs ottaa moinen käytös nuppiin :kieli

Marla

#159
^ Harmillista kyllä tollainen! :< Itselle ei ole noin käynyt muuta kuin joskus hiirien kanssa, etten koskaan saanut niiden sukutietoja tai mitään, enkä edes tiennyt kasvattajaa, kun näyttelyissä aika nopsaan joutui tuon ostamisen tekemään ja annoin vaan yhteystietoni...


Mä oon ollut ilmojen kanssa jo ajat sitten liikkeellä - no en nyt niiin kauan sitten, mutta on siitä tovi jo kumminkin.

Minski

#160
^^ Mä varmaan ilmottasin hamsut ite antamillani nimillä, jos ei kasvattajalta ala mitään tietoja kuulua.


Mulla selvis koiran hoitopolitiikkakin tänään eli koiralle on hoitopaikka ja pääsen siis tähän näyttelyyn :) Nyt pitäisi sitten jossain vaiheessa katsella tota rupusakkia sillä silmällä, että keitä kehtaa ilmoittaa :)
Hamsteriton tätä nykyä

jensku

#161
Tänään täytyy laittaa ilmot tulemaan. Viellä on tosin hieman auki ketä tulee ja mihin luokkiin.  :)

Itseänikin alkaa pikkuhiljaa olee jännitystä ilmassa. :haha Ja on pakko tunustaa että en ole koskaan käynyt Hyvinkäällä. Toivottavasti emme eksy näyttely aamulla. XD
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

MirkkuH

#162
^^niin kai se on tehtävä; ei kuulu mitään lupauksista huolimati :kieli

kinkki on Daniel-San
robo-tyttö Victoria-Lillemar
robo-poika Örjan-Hampus xD

...ja eikun ilmoja tekemään.

Sara

#163
Meiltäkin lähti tänään kolmen hamsterin ilmoittautumiset näytskään: kaikki kolme osallistuvat ulkkikseen ja yksi sen lisäksi vielä lemmikkiin. :)
vhk roborovskit

Anonymous

#164
Alustava aikataulu saapui (voi muuttua vielä):

VIP Lemmikit 10 aikataulut:
Pe 27.08.2010
klo 12.00 -22.00  Tapahtuman pystytys
La 28.08.2010
klo 9.00-10.30 Lääkärintarkastukset eläimille
Klo 11.00  Tilaisuus aukeaa yleisölle
                   Kotikissojen arvostelu alkaa
                   Kanien arvostelu alkaa
                   Ilmoittautuminen koirien kiihdytyskilpailuun alkaa,
                   ennakkoilmoittautuminen V.I.Pet liikkeet
                   Ilmoittautuminen matchareihin alkaa,
                   ennakkoilmoittautuminen V.I.Pet liikkeet
Klo 12.00  Kanien esteratakilpailu alkaa
                  Kissojen agilitykilpailut alkaa
Klo 13.00  Koiratanssiesitys
Klo 14.00  MatchShow –tyyppinen koirien rotuesittely
Klo 15.00  Kissarotujen esittely
Klo 16.00  Koiratanssiesitys
Klo 16.30  Koirien kiihdytyskilpailu 40 metriä
Klo 17.00 Lipunmyynti loppuu
Klo 18.00  Tapahtuma loppuu


Su 29.08.2010
Klo 9.00-10.30 Lääkärintarkastukset eläimille
Klo 11.00  Tilaisuus aukeaa yleisölle
                   Kotikissojen arvostelu alkaa
                   Kanien arvostelu alkaa
                   Hamsterien arvostelu alkaa
                   Ilmoittautuminen koirien kiihdytyskilpailuun alkaa,
                   ennakkoilmoittautuminen V.I.Pet liikkeet
                   Ilmoittautuminen matchareihin alkaa,
                   ennakkoilmoittautuminen V.I.Pet liikkeet                  
Klo 12.00  Kanien esteratakilpailu alkaa
                  Kissojen agilitykilpailut alkaa
Klo 13.00  Koiratanssiesitys
Klo 14.00  MatchShow –tyyppinen koirien rotuesittely
Klo 15.00  Kissarotujen esittely
Klo 16.00  Koiratanssiesitys
Klo 16.30  Koirien kiihdytyskilpailu 40 metriä
Klo 17.00  Lipunmyynti loppuu
Klo 18.00  Tapahtuma suljetaan
                   Tapahtuman purkutyöt alkaa


Sitten ennen kun kukaan kerkii sanoon mitään tuosta meidän arvostelun alkamisajasta niin olen siitä jo huomauttannut järjestäjälle!!!!!