Syysnäyttely Lempäälä, 11.9.2021, Pina ry

Aloittaja Ylläpito, 22.08.21 - klo:02:57

Ylläpito

Syysnäyttely 11.9.2021
Tervetuloa Pirkanmaan Nakertajien syysnäyttelyyn 11.9.2021 Lempäälän Manttaalitalolle! Näyttely järjestetään koronarajoitusten mukaan joko yleisölle avoimena tai drive in -näyttelynä, jolloin näyttelytila on suljettu yleisöltä (tarkemmat tiedot alempana). Lisäksi on varauduttava näyttelyn peruuntumiseen nopealla varoitusajalla. Tästä syystä ilmoittautumiset maksetaan vasta ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen. Paikka: Lempäälän Manttaalitalo, Manttaalitie 1, 37500 Lempäälä
Näyttelypäivän aikataulu:
Eläinten tuonti näyttelypaikalle 9.00-9.45
Arvostelut aloitetaan noin klo. 10.00

​Luokat ja tuomarit
Hamsterit Pet: Kasperi Karppinen
Kanit Pet: Elina Simola
Marsut Pet: Aida Depner (epävirallinen)
​Hiiret Pet: Susanna Seppälä (epävirallinen)

Ilmoittautumiset 4.9.2021 mennessä sähköpostilla osoitteeseen pirkanmaannakertajat@outlook.com. Viestin otsikoksi Syysnäyttely 11.9.2021.  HUOM! Epävakaasta koronatilanteesta johtuen ilmoittautumiset maksetaan vasta ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen. Ilmoittautuneet saavat ilmoittautumisen päättymisen jälkeen sähköpostiin maksuohjeet sekä näyttelyluettelon. Jälki-ilmoittautumismahdollisuutta näyttelyyn ei ole.
Katso ohjeet ilmoittautumiseen täältä: Ilmoittautuminen Lisäksi ilmoitathan puhelinnumerosi ilmoittautumisen yhteydessä, jotta omistajien yhteystiedot ovat saatavilla mahdollista yhteydenottoa varten.

Hinnat Pinan jäsenille:
1. ja 2. eläin 5€/kpl
3. eteenpäin 3€/kpl

Hinnat ei-jäsenille:
5€/kpl, ei paljousalennuksia

​Mikäli näyttely järjestetään drive-in näyttelynä, Manttaalitaloon sisälle ei oteta näytteilleasettajia. Tällöin arvosteltavat eläimet tuodaan aamulla näyttelypaikalle, jossa toimihenkilöt ottavat ne vastaan ja vievät sisälle arvosteluja varten. Myös marsut viedään tuomarille toimihenkilöiden toimesta. Eläinten kuljetusboksiin tulee merkitä selkeästi eläimen näyttelynumero. Arvostelujen päätyttyä pidetään palkintojenjako, joten aikatauluja kannattaa hieman seurata, mikäli viettää näyttelypäivää toisaalla. Eläinten kunnosta pidetään huoli koko näyttelypäivän ajan ja tarvittaessa niille lisätään ruokaa ja vettä. Näyttelyssä ei ole myöskään buffaa poikkeavista järjestelyistä johtuen.