• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Modattuun muovilaatikkoon tasoa?

Aloittaja emeu, 11.04.13 - klo:13:44

« edellinen - seuraava »

emeu

Onko kukaan keillä tämmöinen modattu muovilaatikko niin tehnyt ikinä tasoa sellaiseen? Oispa jännä jos sais jotenki turvallisen pikkutason tommoseen modattuun :) Periaatteessahan kuumaliimalla sais jonkun muovitason siihen liimattua :D

Vevve

Olen tehnyt puusta omilla jaloillaan seisovia tasoja terroihin ja muoviboxeihin.

Minttu

Ja jos haluaa jalattoman mutta irrotettavan niin poraa neljä seikää ja tekee "hyllypidikkeet" pulteista ja muttereista ja levy siihen päälle.

En ole kylläkään kokeillut mutta tällainen visio mulla oli yhdessä vaiheessa  :icon_cheesygrin:

emeu

Voi jes oispa kiva kun sais jotain väkerrettyä noihin vielä kun viikonloppuna jyväskylästä saapuu 2syrkkiä hauskuuttamaan mun kiireistä elämää. Oisko sulla Vevve kuvaa/kuvia tommosesta puutasosta?

Alkemistin

Multa löytyisi kuva tasosta tuolla: http://www.halimaa.fi/kahden-kerroksen-vakea/#more-44
On vaan aika krouvi ja tason päällä on kuvassa kaikkea rojua. Tukeva se on ja vieläkin käytössä.  :yes:

emeu

Hyvältähän toi näyttää! :yes: Mitä puuta toi on?

Alkemistin

Ööö.. mitä nyt Bauhausista levynä saa.  :tongu: Muistaakseni kyllä koivua, ja siltä se muuten lähemmin tarkasteltuna näyttää.

emeu