Juhlanäyttely, 17.5.2014 Lahti

Aloittaja jensku, 07.04.14 - klo:15:30

Susanna

Ok kiitos tiedosta, nähdään huomenna vaikka tulee melko kiireinen aikataulu kun on gerbiilinäyttely samana päivänä jonka takia pitää ajaa tukka putkella... :icon_e_biggrin:
Say -talvikot / http://say.hamsterit.net/

Vevve

Kiitos kivasta näyttelystä!  :sydan: :sydan:

Roborovskeissa emme saaneet juurikaan menestystä, mutta kiinareissa meni paremmin kuin hyvin:

S1+sert Goldilock's Niskavuoren Naiset**
S2+sert Goldilock's Quantum of Solace
S3+sert Lilliput's Neville Longbottom (Englannin tuontipoikani  :sydan:)

Rakas Niskis -kiinarini sai viimeisen valionarvoon oikeuttavan sertinsä, valioanomus lähti samantien postiin. Quantum Of Solacen sertifikaatti oli sen sijaan pienoinen yllätys!

Äitini talvikoista toinen sai EH:n ja KuMan, joten eiköhän tästä näyttelyura heillekin urkene :icon_cheesygrin:

emmesyys

Meidän robo Viuhti sai lemmikkiluokasta EH:n, oon supertyytyväinen! Ja meidän syrkki Ninni sai lemmikistä EH:n ja ulkomuodosta ERI-, ulkomuodosta sai myös KUMAn päästä ja oli S4. Ylitti kaikki odotukset ja jäi muutenkin näyttelystä tosi hyvät fiilikset!
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"

viiru

Tulokset näpytelty foorumille, kiitti Veera avusta!  :sydan:

Mukava oli taas tavata ihmisiä ja sihteeröidä rautaisella kokemuksella arvostelevalle Saijalle. Harmi, että näin järjestäjänä päivä menee hujauksessa ohi säntäillessä miljoonaan suuntaan, eikä juuri ehdi kuulumisia vaihdella. Ehkä joskus si taas! Tulimme vasta tänäaamuna kotiin, ja vielä ovat nämä näyttelyn jälkeiset työt vaiheessa.

Ruusukepalautuksia nlyssä tehneet, ottakeehan yhteyttä johonkin hallituksen jäseneen, niin päivitetään lista ajan tasalle.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

Pieni jälkikäteen-huomautus boxeista pöydillä näin koearvostelijan kannalta:
Jos ette ole vielä lähdössä näyttelystä, älkää pliis ottako boxeja pöydiltä vaikka ne olisi jo arvosteltu ja palkinnot jaettu! Koearvostelijat saattavat tarvita niitä. Tarkoitus olisi arvostella kaikki samat eläimet kuin oikeakin tuomari, ja se on harmillista että osa eläimistä häviää pöydiltä ennen kuin koearvostelija ehtii ne arvostelemaan...  :eijei: