• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Ystävänpäivänäyttely 14.2.2010 Lempäälässä

Aloittaja Jane_O, 23.11.09 - klo:22:04

« edellinen - seuraava »

Jane_O

Pirkanmaan Nakertajat ry järjestää

YSTÄVÄNPÄIVÄNÄYTTELYN

Piippo-keskuksessa (Piiponraitti 1, Lempäälä) sunnuntaina 14.02.2010

Näyttelyssä järjestetään lemmikkiluokat kaikille jyrsijöille ja kaneille, sekä ulkomuotoluokat hamstereille.

Tuomarit:

Ulkomuotoluokka; hamsterit: Susan Washbrook ja Andrew Bryan, UK.


Ilmoittautumiset 04.02.2010 mennessä osoitteeseen Johanna Revonniemi, Kuninkaankatu 5 H 203, 33210 Tampere, tai sähköpostitse osoitteeseen outi.nikula@elisanet.fi, sekä http://www.pirkanmaannakertajat.net

Pääsyliput: Lapset 1e./kpl, aikuiset 2e./kpl.

PiNa:n näyttelyihin ei saa tuoda koiria, joten jätäthän koirakaverisi ystävällisesti kotiin.

TERVETULOA!!
_____________________________________________________________________

Nyt olisi PiNan järkkäämänä hamsujen ulkkikset ja vieläpä ulkkistuomareiden kera!  :aplodit:

Vielä hetken aikaa Pinan hallituksessa olevana toivotan kaikki tervetulleiksi näyttelyyn Pinan hallituksen puolesta!

Ja muistuttaisin vielä, että työntekijöitä tarvitaan, itsensä voi ilmiantaa Nikulan Outille (tiedot löytyvät yllä olevasta kutsusta).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Marla

#1
Ja sitten niin varmasti ollaan tulossa tuonne! :D Varmaan useampi syrkki lähtee mukaan.

wiidii

#2
Eiköhän sitä paikalle olla tulossa. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Mustikkamaan

#3
Tänne saattasin tulla minäkin piipahtamaan!  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#4
^Mä mietin ihan samaa, Andyä ainakin tarttis tulla moikkaamaan! :)

Hamsufani97

#5
Hehhehee,muutama sata kilometriä meiltä Lempäälään,jääköhän tämäkin näyttely välistä...  :rant:

Minski

#6
^ Sun täytyy muuttaa parempaan paikkaan :p


Mä sanon ihan samoin kuin Marla eli ollaan tulossa varmasti (ainakin näillä näkymin).


Hienoo, kun on ulkomuotoluokka tällä kertaa :sydan :pileet: Hyvä Pina !
Tuolla Piippo-keskuksessa ei ookkaan tainnu olla vielä näyttelyä ennen, yleensä Lempäälän näyttelyt on mun muistaakseni ollu aina Manttaalitalolla ? Kumpikohan tuomaroi syyrikset, onks toi Susan kääpiöihmisiä ? On kyllä tosi ahkera Suomen kävijä toi Andy, monet munkin hamsut ehtinyt jo arvostella, vaikken ole ulkomuotoluokissa kuin vasta 3 vuotta hamsuja näyttelyttänyt.
Hamsteriton tätä nykyä

Ninde

#7
Muistaakseni Susan olisi enempi syrkki-ihmisiä, mutta hän on kasvattanut myös ainakin kinkkejä. Tuomari kuitenkin kaikille lajeille, kuten Andykin.

wiidii

#8
Minulla on käsitys että Susan olisi syrkkituomarina ja Andrew kääpiötuomarina, saa toki korjata jos on virheellinen. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

#9
Juu ok. No eipä sillä oo oikeestaan mitään väliä kumpi tuomaroi mitäkin, koska joka tapauksessa ollaan lähdössä ja nyt kun mulla on uusi sukupolvikin, jota näyttelytän niin näitä ei oo kumpikaan noista tuomareista vielä koskaan arvostellut :)
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

#10
Multa on mennyt ihan ohi että tämmönenkin tulee!  :shock:
Lempäälä ei ole Helsingistä kovin kaukana. Varmaan olen tulossa.

viiru

#11
Todellakin ollaan tulossa, kerta Susan ja Andy lennätetään paikalle!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

GaneshaX

#12
Tarttee katsoa, jos rahatilanne sallii, niin saatan tullakkin. (sikäli, mikäli mulla edes on mitään näyttelytettävää silloin.)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Saana

#13
Kerran tuossa naapurissa on näytskä niin tottahan sinne mennään! :) Loistoa, että on ulkomaiset tuomarit sielläkin!

Tatu

#14
Eiköhän tänne olla tulossa kanin ja muutaman hamsterin voimin :)