• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamstereidenne nimien selitykset

Aloittaja Juulia, 17.09.07 - klo:21:55

« edellinen - seuraava »

kiivi112112

#150
Nyt ollaan vielä mietitty...ja nimeksi tulee Rico

Hamppeliini

#151
Tytär 5v sai päättää nimen ja alkuun oletimme saavamme pojan jonka nimeksi piti tulla salama :) Salama olikin sitten tyttö niin nimi muuttui Melodyksi, Arielin tyttären mukaan. Melliksi sitä kuitenkin olemme kutsuneet, tosin tyttö aina korjaa heti että se on MELODY! :D

Rose

#152
Caressa on lyhennys kasvattajan antamasta nimestä joka on Cayla Caressa, ja Danil on vaan omasta mielestä sulonen ja kaunis nimi, kuten venäläiset nimet mun mielestä yleensä, saattaa johtua siitäkin osaksi että oon ite puoliks venäläinen niin halusin venäläisen nimen  :P

Pipatus

#153
Onerva:
Onerva nimi tulee siitä, kun oma nimeni liittyy luontoon, sitä kautta ajattelin sitten jotain luontoon liittyviä nimiä, ja päähäni pyhähti ajatus Onervasta.  :sydan  ( Onerva muistuttaa jotain kukkaa )

Alun perin minun piti saada 2kpl. hamsteria, mutta päädyin yhteen Talvikkoon!
Jos olisin saanut kaksi niistä olisi tullut Onerva ja Orvokki!
Syrkkityttöni Unelma <3

Eve87

#154
Hmm..no selitän ensimmäisen hamsterini nimen, kun en kaikki jaksa tässä alkaa sepustamaan :D

Manson Sweet Tooth = Manson tuli siitä kun minä rakastan Marilyn Mansonia, ja Sweet Tooth tuli sitten kun avoke tykkää my little ponyistä  xD
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

hamsuli

#155
Mun edellinen hamsu oli Maisa. Sen nimen selitys oli totaa... En muista... XD
Mulle tulee ehkä uus hamsu... :mrgreen:
~Mää vaa

Sahapukki

#156
Knut "Aapeli" = En tiedä mistä tulee, en ole keksinyt itse.  ;)
Vikinä "Viki" = Itse keksin. Viki on vikissyt poikasesta asti. :>
Amanda Amalia "Aada" = Aada vain vaikutti sopivalta.
Rääpäle "Räpsy" = Rääpäle oli kaikkein pienin poikueesta ekat 3-viikkoa syntymisestään.

Anselmi = Äidin keksimä. Kun tämä nosti Anselmin käteensä, kuului vain sama "Voi Anselmi"...  xD
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Milli-10

#157
Ensimmäisenä tuli mieleen kun tuo on NIIN pikkunen tai oli :<  Mut...noh .... jotenki eka mietin Penniä...ei tuntunu oikeelta... Centti kävi mielessä (tykkään 50centin musasta) ...sit vaa yhtäkkii välähti MILLIhän se on :) Ja siitä lähtien se on ollu meidän pikku Milli-vaavi  (vaikkei enää vaavi iässä olekkaan :( )   :lov

kiivi112112

#158
Rico siitä tuli. Hellittely nimiä on: Rotta,Rudolw  xD

p@llero

#159
Mocca: Nooh Mocca on vaalean kahvin värinen ja tyksin sanasta Mocca niin siitähän se sitte lähti  :D Alunperin siis hänen nimensä piti olla Mocha mutta jotenkin tuo Mocca juurtui ja niin se sitten jäi :)
Syrkkinaaras Mocca *29.11.2011

Eläimet ovat paranneltu versio meistä?

Joku

#160
Toope on vain venytetty nimen(Pekka-Top) viimeisestä tavusta  :roll:  Ja kuvakin selittää nimen valinnan :D
-Vkh talvikko Pekka-Top  ?, tutummin Toope 3.8.2010-21.6-2012
-Syyrialainen Jemma Peteriina ? s9-10.2011
-Maatiaiskissat Eero ?, Vilkas ? ja Noora?  26.7.2011
-Risteytyskani Juuso ? s. joskus talvella vuonna 2003

MortimerRiddle

Salazar Saksanpähkinä - ensimmäinen nimi tulee Potter-sarjasta ja jälkimmäinen kuulosti hyvältä sen perässä. Kutsumanimi "Peetu" taas on annettu Peetu Piiroisen mukaan, joka voitti tuolloin muistaakseni MM hopeaa Vancouverissa.  :hauskaa:

Timotei Aamuruska - Timotein nimi oli pitkässä harkinnassa, mutta lopulta ollessani Espanjassa näin Timotéi shampoo mainoksen ja kun muutenkin pidän tuosta nallekarhumaisesta nimestä niin se sitten pojalle annettin. Poikueen teemana oli A, joten siitä Timpan jälkimmäinen nimi.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13