• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Saana

#15
Meikä tykkäs myös Turun näytskän suklaalevyistä eli saa ne lahjotuspalkinnot olla jotain kivaa myös omistajille! :grin

jensku

#16
Täältäkin ollaan tulossa. :)  Jos kyyti järjestyy.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

NormaJeane

#17
Minäkin tulen jos kyyti järjestyy. Näillä näkymin tulen varmaan ainakin kahden hamsun voimin mutta ne saattaa lisääntyä :D Voi olla että niitä onkin lopulta kymmenen mukana.
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Juulia

#18
Tulossa ehdottomasti :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

KaisaM.

#19
Ihanan lähellä, eli ehdottomasti tulossa ollaan ja multa tulee varmaan 50 hamsua!  :D  No okei, varmaan useampi kuitenkin. :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

PiiaL

#20
Tuonne Hyvinkäälle ei näyttäis olevan mitään järkeviä yhteyksiä tuolloin  täältä suunnasta, niin pitäskö mun taas heittäytyä yökyläilijäksi, jos kerta Marla oot menossa ;)

Edit// Jesh Marla, messissä ollaan !

Marla

#21
Lainaus käyttäjältä: "PiiaL"Tuonne Hyvinkäälle ei näyttäis olevan mitään järkeviä yhteyksiä tuolloin  täältä suunnasta, niin pitäskö mun taas heittäytyä yökyläilijäksi, jos kerta Marla oot menossa ;)
Joo, totta kai! :) Tuolloin lauantaina on PiNan näyttelykin vissiin, että jos sinne haluat tulla, niin voit tietty jo perjantaina/lauantaiaamuna tulla. Siellä on vissiin ainoastaan lemmikkiluokka taasen hamstereille.

Rose

#22
Taitaa tulla mulle aika kalliiksi kun joudun omilla rahoilla ton maksamaan kun äitiä ei voisi vähempää kiinnostaa. Mut kai mä sen 50e saan jostain kerättyä kun on tohon vielä aika kauan aikaa. Tai sit jätän jonkun noista kotiin.

Nilla

#23
Joo olis tarkotus tulla  :)  Toivottavasti sais vaan sen kyydin isukilta, kun en hirveesti tykkää noilla junilla säätää näyttelyihin, ainakaan jos on paljon hamsuja mukana. Ja sit tulee paniikki että jos en löydäkään asemalta näyttelypaikalle ajoissa.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Anonymous

#24
Mä voin tehdä opastusta tuolta asemalta näyttelypaikalle jotta tuollaiselta vältytään.

Kirppu

#25
Täältä oltaisiin kovin innokkaita lähtemään, jos vain kyyti jotenkin järjestyisi. En tykkää julkisilla ihan vieraaseen paikkaan kulkea. :s
Onko ketään Turun suunnalta tuonne menossa, ja kyytiin mahtuisi yksi immeinen hamsuineen..?

Louna

#26
Olisko kukaan muu Etelä-Pohjanmaalta menossa Hyvinkäälle? Mä haluaisin lähteä tonne, pitää varmaan jo alkaa suostutella miestä viemään... :D
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)

Anonymous

#27
Kauas hyvinkäälle kestää ajaa espoosta? En muista missä Hyvinkää... (:

Anonymous

#28
^N. 40-45min menee matkaan jos ei oo mitää hässäkkää.

Anonymous

#29
Ok, eli aika lähellä. Jos ei oo mitään tona päivänä voisin ihan hyvin tulla. (: