• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Ken_G

#450
Toisessa päässä hallia olikin sitten jumalattomasti aivan tyhjää tilaa. Joku kani-ihminen muuten tuli huomauttamaan aika kärkevään sävyyn, kun istuin "heidän puolellaan" - omalla telttatuolillani. Muuten siinä kohtaa lattiaa ei mitään muutakaan ollut kuin käyttämätön tyhjä tila, mutta ilmeisesti tällä naisihmisellä sattui pipo kiristämään tai hamsteriporukka harmittamaan..

Ei kiitos messunäyttelyille myös täältä juuri tuon yleisen hälinän ja metelin takia. Pidettäisiin jatkossa näytskät vain omalla porukalla.

AnsaLucia

#451
Juu, kyllä eläimet ihmeen hyvin hälinänäyttelyt taklaavat, se ei yleensä aiheuta ongelmia. Ainakin meidän katraan tapauksessa ne sydämentykytykset ovat ihan minun puolella. Messunäyttelyissä kiertää paljon yleisöä, kuten pitääkin, tapahtuman luonteen huomioiden. Mutta useinkin  tilat ovat varsin ahtaat ja pöytätilaa rajallisesti, jopa puutteellisesti. Joskus tulee katseltua sydän kylmänä että milloin eka boksi sieltä kaatuu / putoaa. Ei siis niin että kukaan niitä tahallisesti vaan yksinkertaisesti vahinkoja voi sattua. Ja toki jos oikein innokas, puuhakas lapsiparvi siihen pelmahtaa ilman että vanhempi ehtii joka tilannetta hallita, ylläreitä voi käydä.
Lisäksi voisin kuvitella että tavisnäyttelyyn olisi helpompi saada työntekijöitä kun porukalla ei ole tarvetta erikseen kierrellä ympäröivissä tapahtumissa. (Noh, nää näitä omia pohdintoja. Kaikki näyttelyt on kivoja, mie tykkään!)
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Vevve

#452
Kaniosastolla tosiaan oli ihan hirmusti tilaa, ihmettelin kun niiden palkintopöytäkin oli siinä ihan hamsuosaston vieressä jotenkin ihan erillisenä koko kaninäyttelystä.  :pihalla:

Yökyöpeli

#453
Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"Toisessa päässä hallia olikin sitten jumalattomasti aivan tyhjää tilaa. Joku kani-ihminen muuten tuli huomauttamaan aika kärkevään sävyyn, kun istuin "heidän puolellaan" - omalla telttatuolillani. Muuten siinä kohtaa lattiaa ei mitään muutakaan ollut kuin käyttämätön tyhjä tila, mutta ilmeisesti tällä naisihmisellä sattui pipo kiristämään tai hamsteriporukka harmittamaan..


"Kanityypit"  nyt vaan on sellasii  :angel   Mulla olis monta kivaa tarinaa kerrottavana heistä ajalta jolloin olin Jyrsijäliiton hallituksessa....
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Marla

#454
Lainaus käyttäjältä: "Yökyöpeli""Kanityypit" nyt vaan on sellasii :angel Mulla olis monta kivaa tarinaa kerrottavana heistä ajalta jolloin olin Jyrsijäliiton hallituksessa....
Mitä niistä itellä on näyttelyiden saralta kokemusta, hamsuporukat saa olla onnellisia siitä, että väki näinkin hyvin siivoaa jälkensä ja on ylipäätään paljon ajattelevaisempaa kanssaihmisiään kohtaan. :roll: Lauantaina sai taas pyöritellä silmiään, kun kani-ihmiset lähtivät näyttelyistä ja jättivät kaikki heinät sun muut lojumaan minne sattuu - ja kaiken huipuksi hamsupöydän vieressäkin oli tallattua kaninsontaa, kun porukka juoksutti kanejaan eikä vaivautunut siivoamaan jätöksiä.

karov

#455
^ jospa sitten siirryttäis taas ihan hamstereihin Hyvinkään näyttelyissä ja jätetään kanipuoli ihan omaan arvoonsa  :)

Pitkä päivä oli tämä Hyvinkään näyttely, kun täältä kauempaa asti tulee, mutta todella mukava näyttely oli! Itse en juurikaan negatiivista keksi, kun muutenkin yritän ajatella kaiken mahdollisimman positiivisesti. Assarina toimin taas vaihteeksi ja kyllä se niin on, että alkaa sujua paremmin kun on aiemminkin ollut! Kokemusta tulee  xD Pystyy hyvin hoitelemaan muitakin pikkujuttuja aina väleissä. Kiitos ihan kamalasti vielä Heidille kyydistä, Marjutille, Martinalle ja Saanalle juttuseurasta kun heidän kanssaan tuli eniten höpistyä kun siellä tuomaripöydän takana istuivat  :) Tosi hyvin menivät loppusiivouksetkin, kivuttomasti ja nopsasti :D

Mun hamstereilla meni ihan kivasti, Juliukselle tuli PLH4 (?) sija lemmikkisyrkeissä ja ulkkiksesta irtosi se L1 mitä haettiinkin. Timi yllätti jälleen ja oli lemmikkisyrkeissä eka ja lemmikeissä BIS2  :sydan Timi oli lemmikissä myös paras vetsku  :) Kaikkien arvostelut olivat ihan sellasia kun ajattelinkin ja ihan hyviä siis. Näyttelyistä kotiutui meille ihana pieni lk satiini hopeakyyhkynharmaa neiti Paris (pidemmin Two Minutes To Midnight)  :lov Aivan ihana tyttö, mutta vielä on parantamista ennen kuin ollaan näyttelyiden kuningattaria ;)

Joulukuussa sitten luultavasti Helsinkiin, odotan jo innolla! Kiitos kaikille kivasta näytskistä!
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

TiBe

#456
Mukava näyttelypäivä oli, tilat oli tosin hivenen ahtaat, mutta ilmeisesti ilman vahinkoja näyttely saatiin kuintenkin päätökseen, hyvä niin :)
Olikohan nämä sitten viimoiset messunäyttelyt vai mitenkä?

Meillä meni kivasti näyttelyt, oma kasvattini normaali talvikko uros Risti-Jätkä oli talvikoiden kakkonen saaden ensimmäisen sertinsä arvosanalla L1 Eh, oma kasvattini safiiri neiti Satukirjan Prinsessa sai kunniamaininnan yleisvaikutelmasta arvosanalla L1 Eh. Syrkeistä pk s creme naaras Kevään Kimallus sai kunniamaininnan turkista, ja nappasi suoraan sanottuna yllätyksenä aivan olan takaa tulleen irtosertin myöskin L1 Eh :) Muut mukana olleet saivat L1 ja arvosanaksi Hyvä. Tavoitteena oli saada nuorisolle ainakin L1 maininnat ja nehän me saatiin "bonusten" kera  ;)
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/