Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

Minski

Pitäsköhän alkaa tätäkin näyttelyä miettimään tässä, kolmisen viikkoa ilmottautumisaikaa kuitenkin enää ja kaikeiti ehkä mahdollisesti olen tänne tulossa, tosin ei taida löytyä taaskaan montaakaan lähtijää meiltä, mitä nyt noita hamsuja tuossa katselin.

Millanen toi näyttelypaikka on tilana ? Sori, jos siitä on jo ollut tässä ketjussa, en ole lukenut tätä topiccia varmaan kuukauteen.

Onko joku Treläinen menossa tänne nyt silleen, että mahtuisi kyydissä ? Kaikt tuonne jollain julkisellakin pääsee jos kyydit on jo täynnä tms ?

Marla

Vähän samaan tyyliin kuin se Lempäälän paikka...?

Mä en Minski uskalla luvata mitään, mut saattaisi olla kyytipaikka jäljellä. Se nyt riippuu siitä, pysyykö tämänhetkinen kokoonpano tällaisena vaiko ei. Mut jos jollain muulla löytyy varmempi kyyti niin sinne sit, kun on niin epävarmaa, vaikka kyllä tuonne ainakin teoriassa mahtuu kolme taakse, tosin onpahan kokeiltu, että hamsumäärä on sen verran suuri, että se viides matkustaja on lähes mahdoton käytännössä.

Ninde

Siis onko täällä jotain muitakin näyttelyitä? Kanit ilmeisesti ainakin, mutta mikä tämä VIP Lemmikit 2010 -tapahtuma on? Jotkut messut? Huonosti on tietoa tarjolla.  :|

X-File's/JonnaMilaya

On kyllä tosi huonosti ilmoitettu. alussa meinasin silleen,kun kuulin että Hyvinkäällä ois sekä hamsteri että kaninäyttelyt, että ottaisin hamsterit kaninäyttelypaikalle mukaan,veisin ne jossain välissä hamsteripaikalle ja sit tilaisin taksin niille kaninäyttelypaikalle ku näyttely ois loppu.Sit vasta tuli tieto että ovatkin samassa paikassa.Mitään muuta en ole kuullut ja mutama tieto on vieläkin ristiriidassa toisen kaa.Kanit ovat siis ensisijaisia,mutta jo nyt on tullut 2 potentiaalista hamsteria vastaan ku läpi olen käynyt.
~Solnechnyi Trusha~

Jinny

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Tila on vanha tehdas"halli" tiilinen sellanen ja siellä on pidetty paljon eri lajien näyttelyitä.
Jep, mä olen ollut tuolla pari kertaa koiranäyttelyssä, eli mistään ihan pienestä paikasta ei ole kyse :)

Tuosta VIP Lemmikit 2010 -jutusta löytyy aika huonosti tietoa, mutta tältä yritykseltä voisi varmaan kysellä lisätietoja, jos siltä tuntuu? Jotenkin vaikuttaisi siltä, että voisi olla joku heidän järjestämänsä juttu. Tai vaikkei olisikaan, niin varmaan tietävät asiasta jotain kerran se on heidän tapahtumakalenterissaan mainittu :D

Anonymous

^ On juurikin heidän järjestämä juttu ja ajattelin laittaa tänään säpostia hekilölle kenen kanssa olen ollut yhteyksissä.

Minski

Okei, kiitos. Iso tila siis mitä ilmeisimmin. Jos osoittautuu hyväksi niin kannatan sitä näyttelypaikaksi tulevaisuudessakin, onhan sinne kuitenkin ilmeisesti aika hyvät kulkuyhteydet julkisillakin aika monesta suunnasta ja taikahamsun energiallahan siellä pykää jo yksinään näyttelyn pystyyn :)

Aika jännä, ettei tuosta Vip lemmikki-jutusta ole ollut isompia mainoksia kuin vain noita mainintoja jossain. Itekään en ollut kuullut siitä mitään. Tuo Jinnyn mainitsema taho tosiaan näyttää olevan järjestäjänä, löysin viime vuotisesta Vip lemmikki-jutusta tällaisen tekstin "Tervehdys ! Olemme järjestämässä Hyvinkäälle 12-13.9.2009 VIP Lemmikit 09 tapahtumaa, johon haluaisimme lemmikkejäsi näytille. Jos haluat edistää oman lemmikkisi tunnettavuutta yleisölle niin otathan yhteyttä niin neuvotellaan mukaantulostasi tapahtumaan. Tapahtumaan osallistuminen on luonnollisesti ilmainen. Jos ystävilläsi tai tutuillasi on lemmikkejä ja he olisivat kiinnostuneet tulemaan mukaan tapahtumaan niin anna heille yhteystietoni niin edistetään lemmikkiharrastusta tällä tavalla. terveisin Pentti Kallela mailto:pena@vipet.fi">pena@vipet.fi V.I.Pet Oy" Minkähän takia eivät ota yhteyttä suoraan eri lajien yhdistyksiin, luulisi yhteistyötä haluavia olevan ja samalla tulisi sitä mainostakin.

Anonymous

Tää meijän näyttely hommahan lähti siitä kun kävin heidän liikeessään ja sattumalta kerroin olevani hamsu yhdistyksen hallituksessa ja he kysyivät että olisko innostusta osallistua. kyselin Viirulta asiasta ja näimpä saimme Hyvinkään listoille. Taidetaan täällä tartte ehkä muidenkin kuin vain minun panostusta, mutta parhaimpani koitan tehdä kun täällä olen. Laitoin Penalle viestiä ja kertoilen kuhan saan joitain tietoa.

Tässä uusimmat tiedot:
Teemme ohjelmalehtisen n. viikon sisällä, josta selviää mitä tilaisuudessa
tapahtuu ja mitä kaikkea on luvassa.
Ainakin Kotikissanäyttely, Kaninäyttely, Koiratanssia, Koirien Mätsäri,
Kissojen Rotuesittelyä, Aarniwalkean satupiha, Karkkipate, Vuorikatin
Lemmikkitarvike ym on tulossa paikalle.

Mustikkamaan

Kantsis mainostaa tätä enempi ihan yhistyksen etusivuilla (ja Poskipussissa tietysti) jne., että ne jotka empii vielä sen yhden hamsterin tuomista, sais lisäpontta siitä että toi on isompikin eläintapahtuma.

Tietysti tästä ihmisten pitäis saada kunnolla tietää jo ennen ilmopäivää siksi, että voivat olla allergisia muille eläimille.

Onko sisäänpääsy maksullinen vai maksuton?
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

Ai siel on mätsärikin. Tarttiskohan ottaa toi kersa mukaan kun se tarttis hallikokemusta...

Minski

Vaikuttaa hauskalta tapahtumalta :) Tosin kun ohjelmaa on tuon verran niin saas nähdä miten käy taas assari-sihteerihommien kanssa, käykö tuttuun messutyyliin. Ite haluisin mielelläni auttaa, mutta haluaisin myös ehtiä katsella mitä tuolla paikan päälläkin on, joten voisin vaikka puolittaa jotain assarointia jonkun kanssa, jos siis ei joku välttämättä tahdo olla koko ajan assarina, mutta koko aikaa en haluaisi ite olla nyt hommissa :) Siellä on ilmeisesti jokin myyntikojukin, kun on joku Lemmikkitarvike paikalla (edit. näyttääkin olevan kissatarvikeliike + koiratarvikkeita myös, jyrsijöille ilmeisesti ei mitään).

Marla: Milloin tietäisit varmemmin tuosta kyytiin mahtumisesta ? (taitaa mennä jo yksityisviesti-keskustelun puolelle tämä :oops: )

Marla

Mätsäri? Oi että, mä niin mietin, minne tungen koiran siksi aikaa, mutta sehän tulee mukaan! Talvella olis tarkoitus tauon jälkeen mennä taas näyttelyihin sen kanssa, ja vähän vois reenata. :)
Varmaan kaksi pientä perhosta tulee autokyytiin, kun tuo nuorimmainenkin kaiketi tulee harjoittelemaan.

//edit.
Sitten kun ammie palaa pusikosta ihmisten ilmoille. Eli varmaan lähipäivinä. Saas nähä, miten Martti tyksii autossa - se kun pelkää hamstereita. :D

^ Ok.

Ammie hoi, pois pusikosta !

Saako tuonne tulla koiran kanssa, jos se ei osallistu tuolla mihinkään ? Siis, että tulisi vain muuten mukaan ?

Anonymous

On luultavammin Riihimäeltä tulossa ainakin yksi jyrsijä tarvikkeita myyvä liike paikalle. Ilmotteln kunhan saan lisää tietoja.