Pinan elonäyttely 28.8.2010 (hamsuille lemmikkiluokka)

Aloittaja Minski, 18.07.10 - klo:02:19

Marla

^ Mä unohdin kameran, ei siis multa kuvia tulossa...

Mutta joo, oli mukava olla ekaa kertaa elämässä sihteerinä, vaikka vähän välillä aivot meinas jumittaakin. Ihania kääpiöitä tuli kyllä vastaan, varsinkin vetskukiinari oli aivan ihana. :lov

Oma menestys syrkkien osalta oli heikkoa, Netta edusti ainoana tapauksena ja sai T:n. Juu, ei ole neiti aivan parhaassa iskussaan, ei.
Tietty oma kasvatti sijoittui, mikä oli hieno juttu. :) Onnea Hennille - Selma oli kyllä hienossa kunnossa, kasvanut ja sellainen mukavan pätäkkä paketti, vaikka iso olikin ollakseen niin nuori.

Ja kiinarineito Bella oli PLH2 ja Tuomarin suosikki, aika jees yllätys. :)

Piian puolesta mainitsen (samassa hamsuntäyteisessä yksiössä ollaan), että sinnekin päin tuli menestystä, Jago sijoittui kolmanneksi - ihan kiva, toinen kerta kolmantena, olisko huomenna se kolmas? :D

Paluumatkalla tuli poikettua Ideaparkissa - olipas jokin hopeakyyhkiksen tapainen Faunattaressa myynnissä ja näin, muttei mitään muuta kuin kolme hamsterimagneettia tarttunut mukaan. :sydan

Henni

Lainaus käyttäjältä: "Marla"^
Kiitos :)

Selma tosiaan oli syyristen neljäs arvosanalla ERI-. Kääpiöpuolella Maisa sai arvosanaksi EH ja Kuman hyvin leikatuista kynsistä. Roope sai syrkeissä EH+.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

ammie

Ja minä puolestani tänään ensimmäistä kertaa toimin assarina. Täytyy myöntää, että sihteeröinti on enemmän se mun juttu, kun siinä näkee ne suloiset nallukat niin läheltä ja on koko ajan tekemistä! Assaroinnissa kun tarvii aina odottaa, että voi kuskailla bokseja pois ja uusia tilalle.  :haha Mä sit majottauduinkin siihen tuomaripöydän luokse myös siksi aikaa, kun olin assarina ja siitä vierestä seurasin siis myös kääpiöhamsujen arvostelut.  :)

Onnittelut kaikille voittaneille hamsuille ja näiden omistajille! Sijoittuneet hamsut olivat kaikki ihan mahtavia esimerkillisiä eläimiä.

Näyttelypaikka oli kyl niin paljon mukavampi, kuin se Ikurissa ollut pienen pien paikka, missä kaksi viime PiNan näyttelyä oli. Tuolla vaan tuppas olemaan mun mielestäni vähän turhan vilponen ja mun sormet tosiaan oli ihan kylmissään varsinkin näyttelyn loppupuolella. Pitäis vissiin näin kylmillä keleillä käyttää jo niitä tumppuja, mut ne kädessä on vähän huono kirjottaa.  :D

Marlan porukalle kiitokset, kun otitte mut kyytiin näyttelyn loputtua ja heititte Hervantaan! Ois ollut kurjaa joutua lähtemään kani-ihmisten aikataulun takia kesken hamstereiden arvostelun.  :)

Mun osaltani päivä kului nopsaan ja oli tosi mukavaa!
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

NormaJeane

Suuri kiitos Marlalle rottieni kuskaamisesta. Ilman sinua olisi Fujin ROP3:n jäänyt saamatta. Oli todella hyvät arvostelut saanut joten ens kerralla rottia on varmaan 4 mukana. Olen ihan hullaantunut näihin näyttely juttuihin ja odotan innolla seuraavaa näyttelyä. Voitte olla varma että minäkin ilmestyn paikalle, vaikka väkisellä jos en muuten pääse :D
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen