• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Vevve

Ketkä tulossa?
Me ainakin, ja taas löytyy aika iso porukka ensikertalaisia  :D

GaneshaX

#1
Mä olen NIIN tulossa sinne  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nape

#2
Me!!!!!
Jos ei muuten niin yleisöksi!!!

Rose

#3
Mun ois tarkotus tulla kun on noin lähellä :) näillä näkymin kahden kanin ja kahden hamsterin voimin. Jos ei vaan tule mitään esteitä.

Minski

#4
Kyllähän siitä oli viime Tampereen kimppakyydissä puhetta, että tännekin lähdetään kimppakyydillä :) Mutta en yhtään osaa kyllä sanoa, että keitä tuonne on mukaan tulossa; näyttelyynhän on vielä 2,5 kk aikaa niin on liian aikaista miettiä vielä lähtijöitä.
Hamsteriton tätä nykyä

Mustikkamaan

#5
No meitsi tulee tietty  :lov Ehkä jopa saatan ilmoo jotain näytillekin!

Muutama ilmo on jo nyt tullut! Muistakaahan laittaa ajoissa, viimeinen ilmoittautumispäivä ei tarkoita, että se olisi ainoa ilmoittautumispäivä! Laittakaahan ilmoja siis jo ennen vimosen ilmopäivän kello 23:59:ää :D

Meitsi tulee pitkästä aikaa yleiseks häärääjäks, varmaa sihteeriköks tai sit änkeen puffaan tai jotain! Lupasin tehä ruokaakin ja pullaati.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

#6
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Muutama ilmo on jo nyt tullut! Muistakaahan laittaa ajoissa, viimeinen ilmoittautumispäivä ei tarkoita, että se olisi ainoa ilmoittautumispäivä! Laittakaahan ilmoja siis jo ennen vimosen ilmopäivän kello 23:59:ää :D
Ou nou, mä oon luullu, et toi on se ainut aika millon saa ilmot laittaa. Oon joka kerta noudattanu sellasta ohjetta. :pihalla:

Mut joo, tulossa ollaan! Oon myös lemmikkisyrkeillä tuomarina.

Nape

#7
Saako värkätä jotain palkintoja?
Minkälaiset olis mukavia / minkälaisia yleensä värkkäätte?

Marla

#8
Lainaus käyttäjältä: "Nape"Saako värkätä jotain palkintoja?
Minkälaiset olis mukavia / minkälaisia yleensä värkkäätte?
Lahjoituspalkinnot ovat enempi kuin tervetulleita olleet. :) Kaikenlaista hamsteritavaraa on ollut, hamsterinherkuista Pilttiin ja pahviputkiin - onpa ollut jotain virikettäkin.
Itse oon yleensä jotain herkkunyssyköitä tai muita hamsuherkkuja tuonut - sellaisia, joita itsekin olisi kiva saada.


Vaikea sanoa vielä näin ajoissa, keitä tuonne ilmoitan. Of corpse ilmot lähtisivät jo matkaan, jos osais ennustaa. :D Varmaan noita nuoria tuon ainaskin, ei välttämättä hirveän suurella kokoonpanolla tulla - riippuu vähän, missä jamassa nuo veteraanipään edustajat ovat.

Anonymous

#9
Tullaan tullaa kun tuo matkakin on niin lyhyt  :mrgreen:

Minski

#10
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Ou nou, mä oon luullu, et toi on se ainut aika millon saa ilmot laittaa. Oon joka kerta noudattanu sellasta ohjetta. :pihalla:
Mä oon kans kello kourassa ja sähköposti valmiiks kirjotettuna kytänny, että millon kello tulee 23.59, että saan klikata "lähetä"-painiketta :P

Joo kyllä mulla aika lailla vikalle tai tokavikalle päivälle ne ilmot aina jää, pitäs opetella laittaan ne vaikka sen vikan ilmoviikon alkaessa niin ei olis aina niitä viimesiä ilmoajia :oops: Mutta toisaalta oon kyllä myös sitä mieltä, että on ihan "laillista" laittaa ne ilmot siihen aikarajaan mennessä kuin on näyttelykutsussa annettu. Jos tuntuu, että se on liian myöhään niin sitten sitä viimeistä ilmopäivää ei yksinkertaisesti kannata laittaa niin myöhäiseksi, en mä siinä muuta ongelmaa näe. On kuitenkin aina "riskialtista" laittaa ilmoja kovin aikaisin näin lyhytikäisillä eläimillä, koska rahoja ei saa takaisin, jos hamsu ei sitten olekaan sen näköinen, että sitä kannattaisi tuoda näyttelyyn ja hamsterin sairastuessa tai kuollessa vaaditaan se eläinlääkärintodistus eli maksettava 50 euron eläinlääkärimaksu saadakseen näyttelymaksun takaisin. Mutta ehkä mä tällä kertaa saisin laitettua ilmot vaikka 3 päivää ennen ilmottautumisajan päättymistä, edistystä jo sekin :)


Ja lahjoituspalkintoja tietty saa tuoda, ne on aina kivoja ! Ja kaikenlaiset käy, joista on jotain iloa hamsulle :)
Hamsteriton tätä nykyä

Sirpa

#11
Minäkin olen aika varmasti tulossa. Näyttäisi olevan melko lailla kävelymatkan päässä juna-asemalta tuo näyttelypaikka, joten kyyti ei ole ongelma. Tällä kertaa minä en kuitenkaan taida pystyä järkkäämään mitään kimppakyytiä sinne, koska jos minulla on auto käytössä, niin olen sitten viikonlopun siellä suunnassa hamstereiden kanssa. Tai hamsterin, Hilmaa en ota sinne enää mukaan, se alkaa olla jo sen verran iäkäs täti silloin. Ja jos silloin sattuu olemaan vielä kovin kuumakin...

Sitä olisi kiva itsekin lahjoittaa jotain pientä palkinnoksi, vaikkapa päivän parhaalle kilpparitytölle oma erikoispalkintonsa. Kun vain keksisi että mitä, koivuhalko ihan sellaisenaan voi olla vähän tönkkö palkinto  :haha

Mustikkamaan

#12
Niin minäki aina ennen luulin, että pitää lähettää vimosena ilmopäivänä klo 23:59! Mut eilen kuulin toisin, niin pitihän mun heti esittää viisasta.

Sillon kun minä olin nuori, niin ilmot laitettiin postilla oikein hyvissä ajoin. Soli paska nakki, jos joku ehti kuolemaan/nahistumaan ennen näyttelyä - mutta se prosentti oli aikalailla sama kuin nykysinkin sähköposteilun aikaan. Mut joo, mä pyysin ihan tahallaan tarpeeks aikasen ilmopäivän, että mulla on aikaa väkerrellä. Ideana onkin se, ettei tuu näitä "pliispliis saanko vielä ilmot läpi ku lähetin ne kello 00:02 väärää vuorokautta", jotka on saa mut näkee punasta :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sara

#13
Meiltä ollaan tulossa näillä näkymin 1-3 hamsterin voimin, mikäli vain saan kyytiasiat sumplittua kuntoon. :)
vhk roborovskit

GaneshaX

#14
Mä koitan yleensä säpottaa ilmot paria päivää ennen vikaa ilmopäivää...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki