• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely Hyvinkää 12.2.2011 (SHY)

Aloittaja Mustikkamaan, 22.12.10 - klo:10:18

« edellinen - seuraava »

Ely

#75
Eli olisi vaan parempi toivoa että hamsteri paranee näyttelypäivään mennessä?

Kävisikö sekään että haavoittuneen hamsterin tilalle toisi samaa lajia ja ikäluokkaa vastaavan yksilön, tietenkin ilmoittaen tämän hamsterin tiedot, vai pitäisikö tällaisessa tapauksessa maksaa kuitenkin ilmoittautumismaksu kahdesta?

Periaatteessa tuo vastaisi vaan tietojen muuttamista, kuten tuossa edellisessä viestissä mainitsemassani tapauksessa.

Vaan kiitos armollisuudestanne, täytynee nyt perua tuon raukan ilmoittautuminen.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Mustikkamaan

#76
Siis ei tää ilmoituskäytäntö oo muuttunut ollenkaan edellisestä. Ilmopäivään asti saa ilmoittaa just niin paljon eläimiä kuin huvittaa. Ainoa ero on se, että ilmoittautumiskaavake sulkeutuu juuri tiettyyn kellonaikaan - eli niitä minuutin yli puolen yön ilmoja on turha ees yrittää, aiemmin ne ovat pääsääntöisesti vielä menneet läpi. Suosittelen siis olemaan ajoissa eikä jättää viime minuutille :)

Mä oon kyllä ystävällisesti poistanut niitä ilmoja, jotka on ennen ilmopäivää peruttu. Mutta pakko sanoa, että koska joka paikassa on selkeästi kerrottu ilmoittautumisen olevan sitova, niin pitäis vähän myös harkita niitä ilmoja. Mulle meinaa on tullu jo useampi viesti näistä että "ei mun pitänytkään tota ilmoittaa, otatko pois". Eli otan niitä pois jos jotain täytyy ennen ilmopäivää perua, mutta olkaa mieluusti tarkkoja. Todella, jos hommasta alkaa tulla käytäntö niin voidaan sit joutua kiristelee sääntöjä - sana sitova kuitenkin tarkoittaa sitä itteensä. Toivotaan ettei tarvii kuiteskaan moiseen ryhtyä. Ilmopäivän jälkeen sit en ota enää yhtään mittään pois :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#77
Lainaus käyttäjältä: "Ely"Eli olisi vaan parempi toivoa että hamsteri paranee näyttelypäivään mennessä?

Vaan kiitos armollisuudestanne, täytynee nyt perua tuon raukan ilmoittautuminen.
Eläintä ilmoittaessa tulee huomioida, että syystä tai toisesta sitä ei välttämättä näyttelyyn voikaan tuoda. Silti kun eläimen näyttelyyn ilmoittaa, sitoutuu myös suorittamaan ilmoittautumismaksun sekä noudattamaan näyttelysääntöjä. Näyttelysäännöissä on kerrottu tilanteet jolloin ilmoittautumismaksuista voi vapautua.

Ely

#78
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Toistaiseksi ilmoittautumisen voi perua jos viimenen ilmopäivä ei ole mennyt
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Mä oon kyllä ystävällisesti poistanut niitä ilmoja, jotka on ennen ilmopäivää peruttu.
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Eläintä ilmoittaessa tulee huomioida, että syystä tai toisesta sitä ei välttämättä näyttelyyn voikaan tuoda. Silti kun eläimen näyttelyyn ilmoittaa, sitoutuu myös suorittamaan ilmoittautumismaksun sekä noudattamaan näyttelysääntöjä. Näyttelysäännöissä on kerrottu tilanteet jolloin ilmoittautumismaksuista voi vapautua.

Siis voiko ilmoittautumista perua vai ei (ennen viimeisen ilmoittautumispäivämäärän umpeutumista)?
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Ninde

#79
Kuten jo kirjoitin:
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Toistaiseksi ilmoittautumisen voi perua jos viimenen ilmopäivä ei ole mennyt

tiiahei-

#80
Onkos tänne jo kuin isot eläinmäärät tulossa? :)

Mustikkamaan

#81
Kerron vasta ilmopäivän jälkeen :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

tiiahei-

#82
Okei :D Anteeks kun utelin jo :P

jennu

#83
Noniin, mekin saatiin aikaiseksi ilmoittautua. Vähän myöhäselle jäi, vaikka yritin muistaa ilmoittautua aikaisemmin :D
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

jensku

#84
Miunki pitäs laittaa ilmot menemään nyt lähipäivänä. :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Sabat

#85
Minunkin pitäisi pian tehdä päätökset tuon suhteen että tuonko sen vai en... Mites jos näyttelypäivänä huonaan että hän onkin pahalla tuulella voiko sen paikan päällä peruuttaa?:D

Mustikkamaan

#86
Kyllä sen peruuttaa voi, mutta se on maksettava joka tapauksessa.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Rossu

#87
Mä muistin tässä just, että kun mun hamsu on keltainen umborous, niin kerkesin sen jo ilmota, tosin ei-standuun, joka se vielä ainakin tällähetkellä on. Mut mites, jos se vaihtaa luokkaa standukokouksessa, niin siirretäänkö se näyttelyssä oikeaan luokkaan?

Toivottavasti joku saa tästä selvää :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Mustikkamaan

#88
Siirretään.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Rossu

#89
Ok, kiitos.
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous