• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely Hyvinkää 12.2.2011 (SHY)

Aloittaja Mustikkamaan, 22.12.10 - klo:10:18

« edellinen - seuraava »

Hamsu_86

#45
Luin että hyvinkään näyttelyssä on hamstrauskisa, paljonko ja mihin se maksetaan?

Vevve

#46
Lainaus käyttäjältä: "Hamsu_86"Luin että hyvinkään näyttelyssä on hamstrauskisa, paljonko ja mihin se maksetaan?

Kaikissa SHY:n näyttelyissä järjestetään hamstrauskisa. Osallistumismaksu on 0,50-1€ (en nyt muista) ja se maksetaan paikan päällä.

Hamsu_86

#47
Mä olen menossa ensimmäistä kertaa hamsunäytelyyn, taitaa minua enemmän jännittää kuin hamsteria. :D . Isäntä tulee mukaan myös tarvitaanhan me kuskia. sitten auto onkin täys, kun takapenkillä on iso kassi jossa hamsut on matkan ajan.

Silloin on myös hamstrauskilpailu mitähän se maksaa? Vois meidän HElium siihen ilmoittaa paikan päällä

Niina-03

#48
Tulossa ollaan, muutaman hamsunkin otan mukaan (& perheen kanssa).
Kiva nähdä tasoa nykyisin :)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Lakupekka

#49
Mikäli kuski suostuu viemään niin ehdottomasti olen tulossa täältä Ryttylästä. :)
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Maiju*

#50
Tullaan.  :yes:

Pitänee vaan hommata jostain toinen iiiiiiiso boksikassi, että saa sekä hiiret että hamsterit paikalle.  :mrgreen:

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Juu näillä näkymin tulossa jonkunnäköinen porukka mukana  :)
Tuleeko Kaisa taas kyytiin?  :)
Tällä kertaa pääsee ihan Lahdesta saakka.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Nooruli

#51
Millai toi hamstrauskisa toimii?
Siis et missä ne hamsut on kun ne hamstraa jne?  :)
vkh talvikkotyttöni Kurpitsa ? 13.10.10
Bostoninterrieri Saara ?
Muistoissa marsuni]?[/color] 27.06.03-05.05.08
Minni ? 27.06.03-04.03.10

Katitar

#52
Hei tuli mieleeni sellainen kysymys, että jos ilmoaa netin kautta, niin tuleeko näyttelyvahvistus silti sähköpostilla?  :pihalla:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Mustikkamaan

#53
^Joo sieltä ilmokaavakkeesta tulee sähköpostiisi kuittaukset että mitä oot ilmonnut ja mihkäki luokkaan :) Sit lähetän vielä ennen näyttelyä sen perinteisen "näyttelytietoviestin", missä on eläinmäärät ym.

Nooruli: Useimmiten ovat boksin kannella hamstraas, osa pitää kädessäkin. Ja niitä hamstrattavia pähkinöitä/ak-siemeniä saa ihan tuputtaakin :D Eli sinänsä kisa on varsin letkee!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Hessuinen

#54
Ei ilmeisesti tullakaan pääsemään tänne kun "varma" kyyti peruuntui eikä kukaan taida olla menossa täältäpäin näyttelyyn tai ainakaan autossa tilaa. Autoakaan en saa lainaksi, siskolla on just silloin työpäivä ja tarttee omaansa. :kieli

No, Turun näyttelyyn sitten, sinne onneksi ei tarvitse kyytejä hankkia.
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Mustikkamaan

#55
Te, joilla on miljuuna ruusuketta kaapissa piilottelemassa, niin lukekaahan tämä ja ottakaa tarvittaessa yhteyttä minuun sähköpostitse, mikäli onpi jotain kysyttävää :)

viewtopic.php?f=20&t=8360
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#56
^ Hitsi kun muuten olis ei nyt miljoonaa, mutta melki 999 999 ruusuketta, muuten hyväkuntosia, mutta oon kaikkien taakse kirjottanu hamsun nimen, päivämäärän ja paikkakunnan niin ei sit tietty voi semmosia kellekkä antaa :) Ja pokaaleista en vaan muuten raski luopua :)

---

Meiltä tuskin tullaan tähän(kään) näyttelyyn.
Hamsteriton tätä nykyä

Sirpa

#57
Minäkin voisin tulla mukaan, mutta ilman hamsteria tällä kertaa. Mikäs on sihteeritilanne tuomareilla, joko kaikilla on ja tarvitaanko mahdollisesti back-upia?

Mustikkamaan

#58
Lainaus käyttäjältä: "Minski"muuten hyväkuntosia, mutta oon kaikkien taakse kirjottanu hamsun nimen, päivämäärän ja paikkakunnan niin ei sit tietty voi semmosia kellekkä antaa :)

Muokkasinkin tonne heti, että EI HAITTAA! :D Minä korjaan senkin asian :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

ammie

#59
Ja taas kaipailtaisiin ahkeria sihteereitä ja assareita, jotta saadaan vuoden ensimmäinen näyttely rullaamaan ja hamsterit arvosteltua ajallaan.  :) Toimihenkilöt saavat lämpimän ruuan ja kivaa puuhaa näyttelyn ajaksi, jottei tylsyys pääse iskemään.

Molemmat hommat on helppoja ja varmasti opastetaan, jos on jotain epäselvää! Myös ensikertalaiset voivat toimihenkilöiksi ryhtyä ja assarina ei tarvitse kuin kannella lähinnä bokseja tuomareille ja takaisin. Sihteerin hommassa on tietysti etu, jos kirjoitus sujuu rivakasti.

Sihteerinä saa vielä mukavan istumapaikankin, näkee läheltä hamsterit ja kokemus värien ja hamstereiden kunnon kanssa karttuu, jos on tarkkana! Suosittelen ehdottomasti kaikille, joita homma vaan kiinnostaa.  :)

Sirpa, onko jotain toivetta, kenelle tuomarille menisit sihteeriksi?

Ja tässähän nämä kaikki tuomarit, jotka assaria ja sihteeriä tarvitsevat:

standardiluokan syyrialaiset (lk & pk): Tuija Johansson (sihteeri: Nape, assari:  )
koe- ja ei-standardiluokan syyrialaiset, vkh talvikot: Niina Eskelinen (sihteeri: Sirpa, assari:  )
vkh campbellit, vkh roborovskit ja kiinankääpiöt: Saija Kukkohovi (sihteeri: MirkkuH, assari:  )
lemmikkiluokan kääpiöt & lasten lemmikki: Niina Toivonen (sihteeri: KaisaM, assari: Nilla )
lemmikkiluokan syyrialaiset: Salla Salonen (sihteeri: Maiju*, assari: Rossu)

Mun täytyy vielä tota muuttoaikatauluani ja rahatilannetta katsoa, että pääsenkö itse paikanpäälle. Jos pääsen, niin voin kans toimia sihteerinä tai assarina.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.