• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely Hyvinkää 12.2.2011 (SHY)

Aloittaja Mustikkamaan, 22.12.10 - klo:10:18

« edellinen - seuraava »

tiiahei-

#105
Viime viikol lähetin ilmot ja saas nähä lähetänkö vielä yhden :D Täältä tullaan siis 3-4 voimin :)

Sabat

#106
Maiju*:haha. Jooh ehken nyt iha kuitenkaa.:D

GaneshaX

#107
Meiltä tulee varmaan osallistumaan vaan muutama hamsu. Kiva pakata keveesti  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Hessuinen

#108
Hitsit, mäkin taidan sittenkin päästä osallistumaan joskin asia selvinee varmasti vasta huomenissa, mutta saanen ehkä auton lainaksi. :yea:
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Sirpa

#109
Kiva että pääsen Eskelisen Niinan sihteeriksi   :hyper Tekee varmasti taas NIIN hyvää päästä katselemaan talvikoita lähietäisyydeltä, ettei takuulla ala tehdä yhtään mieli uutta talvikkoa...

Ninde

#110
Vielä olis pestejä jaossa! Tuija tarttis varmaan alkuun ainakin nopean ja osaavan sihteerin (oletan, että hälle tulee eniten arvosteltavaa) ja jos/kun Nape meinaa olla osan päivästä muissa hommissa.

Lainaus käyttäjältä: "ammie"standardiluokan syyrialaiset (lk & pk): Tuija Johansson
sihteeri: lentsu & Nape, assari:

koe- ja ei-standardiluokan syyrialaiset, vkh talvikot: Niina Eskelinen
sihteeri: Sirpa, assari:

vkh campbellit, vkh roborovskit ja kiinankääpiöt: Saija Kukkohovi
sihteeri: MirkkuH, assari: sarilau

lemmikkiluokan kääpiöt & lasten lemmikki: Niina Toivonen
sihteeri: KaisaM, assari: Nilla

lemmikkiluokan syyrialaiset: Salla Salonen
sihteeri: Maiju*, assari: Rossu

lentsu

#111
Mä voin olla osan päivästä Tuijan sihteeri jos Nape tarvii tuuraajaa.  :D Kunhan kukaan ei sit väitä että olsin vaikuttanut arvosteluun. Kirjotan ja pidän suuni kiinni. Mutta en sitten oo koko päivää, kun tämän yhden kerran elämässäni tuun näyttelypaikalle niin ettei ole nakitettu koko päiväksi hommiin. Aion sitä paitsi käydä katsomassa hiiriä.  8-)

Nape

#112
^ :D  
Joo mullahan on marlan kans hamsupuodin pito, niin sen takia mun täytyis varmaan välillä päästää marlaa siitä puodin pidosta vapaalle, ellei marla välttämättä halua olla koko päivää siinä puodilla  :angel
Mut kyl se passaa että lentsu on osanaikaa tuijalla nii saan välillä lepuuttaa kättäni :)

Juulia

#113
Mä voisin autella Nillaa lemmikkikääpiöiden ja lasten lemmikin assaroinnissa :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

sarilau

#114
Mä voin olla Saijalle assarina.
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

Nape

#115
lentsu: Ootko sä heti aamusta tulossa näytskään vai miten me jaetaan toi Tuijan sihteeröinti?
Kyllähän mä nopeeta osaan kirjottaa, mut tietenkään en oo ennen ollu sihteerinä, että jos haluut niin saat olla ekana sihteerinä, nii voin katsoa sun parit viimeset sihteeröinnit vielä sun selän takana ennenku itte alan homman :)

lentsu

#116
Voin mä olla ekana, kunhan saan vaan hamstereilleni numerolaput yms. Pakko mun on tulla sinne jo aamulla kun olen mennyt ilmoittamaan 5 hamsteria näytskään mukaan.   :c8 *tuo hymiö vain siksi että mä oon ehkä maailman aamu-unisin ihminen*

Nape

#117
^Okra! Hieno homma:)
Ite oon het aamusta ajoissa siellä hakemassa paikan avainta, mutta en väitä etteikö tuottais tuskaa nousta niin aikasten :P

lentsu

#118
ei muuten mitään mut matkaan menee noin 3 tuntia sinne. *painuu peiton alle itkemään etukäteen kellonsoittoa*  :cry:

Nape

#119
HUh, eli ei mulla tässä mitään hätää ole ko ei ole mitään pitkää ajomatkaa eessäpäin. Varmaan jos olis nii mun täytys valvoa koko yö, kun uni ei yleensä tule ennen klo 01-02.