Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Embuskaa

Mulla ja äitillä on molemmilla eläinallergia ja astma mut mulla ei tuu kaverin talvikosta mitään. Mut äitin pitäs ja munkin kyl kannattas viel testata allergiaa nii missä pystyis testaa?  :icon_cheesygrin:
Tässä muutamia kysymyksiä:
- pitääkö/kannattaako kahdelle robolle olla omat juoksupyörät?
- onko tästä juoksupyörästä (http://www.reptilemaniacs.com/super-pet-silent-spinner-p-2034.html) parempi S vai M koko?
- pitääkö hiekkakylpyastia olla "tarjolla" kokoajan?
Okei kiitti sullekkin!  :icon_e_biggrin:
Kiitos Hajime!  :peukku:
Lainaus käyttäjältä: Marin - 14.11.14 - klo:21:09
Tässä robotyttöjen asumus: terra 70 x 35x35cm.
Kuva ennen kuivikkeita ja kuivikkeiden lisäämisen jälkeen. Nää tykkävät selvästi kaivella puruissa,
joten purua kohtuullisesti (toi yks nurkka, missä Melody kaivelee, on nyt myös täytetty :)

Vau ompa hieno!  :puna: :enkeli:
Kiitos molemmille :) Luulen että osaan nyt "jatkaa" jotenkin  :icon_e_biggrin: Kiitos!  :sydan:

Ja hyvä idea tuo liittää kulut mukaan sillä vanhemmat ovat kyselleetkin eläinlääkäreistä ja muista kuluista jne  :icon_e_wink:
Okei, kiitos kun vastasit :) Onko hamstereilla mitään sellaista niinkuin vaikka koirilla pitää tehdä joka vuosi joku perustarkastus kai ja rokotteet niin onko hamstereilla mitään tällasta?
Kuinka paljon eläinlääkärikäynnit maksaa?  :kankaalla: :icon_exclaim: Äiti vaatii tietää.. :pilehile:
Otsikkoon ei mahtunut kysymysmerkkiä  :nuija:

Eli olen 12 vuotias ja kiinnostunut monista eläimistä ja olen hyvin eläinrakas ihminen, että en hylkäisi hamsteriani kun kykkästyn, silllä en kyllästyisi, vastuu jostakin olisi minusta jännää, hauskaa ja opettavaista.

Miten saisin vanhempani ns. vakuutettua että olisin valmis hamsteriin? Toki se ei saa olla alaikäisen vastuulla kokonaan, mutta btw ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan  :haha: Keskustelin asiasta mummini ja kaverini kanssa, heidän mielestä olisi hyvä tehdä ensiksi jonkinlainen esitelmä niistä syyrian hamstereista joihin olen nyt kiinnostunut  :yes: Mitä te "suosittelisitte"? Meillä ei ole entuudestaan lemmikkiä.

Myös muutkin "samassa tilanteessa" olevat saa tulla keskustelemaan kanssani, sillä on kiva jakaa mietteitä asiasta muillekkin  :jiihaa:
Okei, hieno juttu  :peukku: Kiitoksia avusta!  :icon_e_biggrin:
Eli on tuollainen 90x40x40 kokoinen liukulasiterra, jossa takaseinässä reitettyä metallia, ja katossa. Käykö tämä syyrialaiselle vai pitääkö ostaa uusi?  :icon_cry: :icon_eek: :nuija:  Mielipiteitä..?
Joillekkin jyrsijöille olen saattanut nähdä, jos oikein muistan  :nuija:
 :icon_lol:Pitääkö syyrialainen madottaa AINA tiettyyn aikaan vuodesta, onko pakko ollenkaan?  :wassat:

Ja toiseksi, paljon eläinlääkärikulut maksaisivat yleisesti? 100e ylöspäin vai alaspäin? Äitiäni kiinnostaisi..  :juuu: Meillä ei siis ainakaan toistaiseksi ole hamsteria.  :no: Onko ns. pakollisia tarpeita joita hamsulle täytyy eläinlääkärin tehdä? Kuten koirilla rokotukset jne..

Pöliseekö mörtti-röpö? Kaikki suosittelevat sitä.

Tarvitseeko syyrialainen kylpyhiekkaa? Missään hoito-ohjeissa (joita olen lukenut) ei ole siitä mainittu  :icon_rolleyes: Ystävälläni on talvikko ja sillä on kylpyhiekka kuppi.

"Pöliseekö" terraariossa vähemmän kuin häkkidunassa, siis niin että pölyä on ulkopuolellakin sitten.. :wassat:

Milloin syyrialainen kannattaisi hankkia? Talvella, keväällä, vasta kesällä? Onko sillä merkitystä..?   :wassat:

Anteeksi useista kysymyksistäni, mutta hamstereista kiinnostunut kaipailee vastauksia, ennen lopullisia päätöksiä  :nuija: :nuts: :haha: