• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

wiidii

#420
Voi ei, onpa harmi!  :(  Tällaista se on kun joutuu pelailemaan firmojen kanssa, jotka eivät itse Suomessa tee tuotteitaan.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Lilli+Ella

#421
Mulla olis lahjottaa muutama koiranäyttelystä saatu isohko ruusuke, kelpaako? jos teillä olis päälle tarrat läiskästä ni menis varmaan ihan ok. ??

Mustikkamaan

#422
Kelpaa! :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Lilli+Ella

#423
No mä tuon mukanani aamulla!

Nape

#424
Vois varmaan alkaa katseleen bokseja valmiiks aamua varten. Ei mitään jännitystä, ei mitään stressiä, oon tehny koko viikon jotai ylimääräsiä hommia normaalien lisäks ja siivonnu joten alan oleen niin finaalissa, että silmät seisoo päässä.  Viime yö meni jollain 3h unilla ja sitä edellinen myös. HUomena aamulla jos nousis siinä kuuden aikaan nii hyvä olis.

Anonymous

#425
Voi plaah, vielä boxit laittamatta ja muut kamat. Meni aika ku oli pupun lääkäri ja porukoilla käynti ku lähtevät huomenna etelään 2viikoksi. No jospa sitä täs kohta laittelis et pääsis nukkuunki joskus. Mitenköhän mulla on sellanen olo et unohdan jotain. :shock:

spellcaster

#426
^ Hyvä kun puhuit muistamisesta! Jos mä muistaisin mennä viel kaivaa sen juoksupyörän, mikä mun piti tuoda sulle, ennenkun se unohtuu matkasta!  :huh  :D

Anonymous

#427
^Hyvä juttu ja nyt tiedän mitä oon unohtannu tänään, et voi rähmä.

Mustikkamaan

#428
Mä täällä ruusukkeita laittelen, about tunnin verran menee vielä.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Takku-Turkki

#429
Meillä kamat aikalailla kasassa: lukemista, kamera, boksi ja porkkanat lillumassa vedessä, hedelmiä evääksi ja käteistä rahaa. Siis siellä on joku kirpputori vai? Saako sinne kuka tahansa tuoda jotain myyntiin (lueskelin täällä että porukka tuo sinne tavaroita)? Mulla tuli mieleen meinaan, että muutamat juoksupyörät pyörii tuolla kaapissa tyhjänpanttina.

EDIT// Ja jos voin tuoda sinne myyntiin hamsutavaraa, niin miten toimin? Minkälaiset hintalaput? Pitääkö mun tietää vielä jotain?  :oops:  :oops:

Näin viime hetkellä vielä :D
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

KaisaM.

#430
Noniin, parsakaalit on uimassa, boksit valmiina, hamsut katsottu läpi ja kamaliksi todettu  :D  Näyttelymaksu maksettu ja jos sitä vaikka lähtis kohta nukkumaan. :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

mirauh

#431
Yö meni sitten panikoidessa, kohta matkaan!
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Sohvi

#432
Kiitos mukavasta näyttelypäivästä! Erikoispalkinnot olivat mukavia sekä Choco ja Leo pärjäs todella hyvin ensikertalaisiksi. Poikettiin vielä Ideaparkiin matkalla...
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Takku-Turkki

#433
Oli mukavaa, vaikka mitään ei voitettu ja myynnissä oleva juomapulloni vietiin  :) Tärkeintä oli viettää mukava päivä. Ja melkein lähti hamsu mukaan, harmi kun ei ollu ylimäärästä boksia mukana. No, Ikaalisissa sitten..  :oops:
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Lilli+Ella

#434
Mukavan tilava näyttelypaikka oli. Kiva oli katsella näyttelytouhua. Ei löytynyt mieluista uutta tulokasta myyntipöydältä (onneksi), eikä kyllä mennyt meidänkään vauvat kaupaksi.
Ruusukkeet sain tuotua kotoa pois lojumasta ja niistä ehkä joku joskus on iloisena  xD
Rahaa tuolla reissulla paloi kyllä hirmuinen määrä kun tuli osteltua jos sun vaiks mitä!

Kiitos kaikille hauskasta päivästä!