• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#945
Pimp my juoksari...ja hieno tuli :P

Sintturainen

#946
Täällä pohjoisessa on TOSI kova kysyntä kääppäreistä, ja kukaan ei kasvata niitä.. Noi tuunatut laatikot menis kyllä aika pieneen tilaan  :oops:  Niitähän mahtuis esim. gerbuterraarion alle vaikka kuinka monta...  :c8

Rossu

#947
Hieno juoksari ja kätsy idea :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

tintsku

#948
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Täällä pohjoisessa on TOSI kova kysyntä kääppäreistä, ja kukaan ei kasvata niitä.. Noi tuunatut laatikot menis kyllä aika pieneen tilaan  :oops:  Niitähän mahtuis esim. gerbuterraarion alle vaikka kuinka monta...  :c8

Musta tuntuu, että syrkeistä on tosi huono kysyntä pohjoisessa. Huomenna Berryn poikaset jo 4 viikkoa, eikä yhtään varattu :roll: Oon laittanu ilmoitusta ties kuinka moneen paikkaan, mutta eipä vaan ole löytynyt ostajia.
Mie haluaisin roboja, talvikoita ja kinkin, harmi vaan, että kukaan ei niitä kasvata pohjoisessa :|

Sintturainen

#949
^Kyllä täällä Oulun korkeuksilla ainakin on ihan hyvä menekki ollut syrkeilläkin. Mullahan tuli viime keväänä 3 poikuetta kahden kuukauden sisään ja vain 2 pentua vein tuttuun eläinkauppaan, ja nekin oisin saanut suoraan kun saman päivänä tuli sit kaks kyselyä...

mesis

#950
Oi että kun Nape on tehnyt juoksupyörästä hienon! Juoksijakin on jo sinne tiensä löytänyt  :sydan

wiidii

#951
Tintsku, sä alat oleen jo liian pohjosessa.  :)  Keski- ja pohjoispohjanmaalta mulle ainakin tulee ylivoimasesti eniten kyselyitä, kun suurin osa tietää että ramppaan Turku-Tampere-Oulu -väliä junalla aina sillon tällön.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Pähkinä

#952
Mullakin on tullut paljon kyselyitä poikasista ja enään ei ole kuin yksi vapaana.

helmi

#953
Minä olen alkanut haaveilemaan roboista.. tai no, suoraan sanottuna mulla on ihan valtava robokuume! Robot on ainoa hamsulaji mitä en oo vielä omistanu ja en tajua miten oon voinu olla ilman niitä. Asia on selvästi pakko korjata jossain vaiheessa.  :D

HamsterSailor

#954
Lainaus käyttäjältä: "helmi"Minä olen alkanut haaveilemaan roboista..

Sama vaiva :oops: Olen koittanut hillitä itseni, mut nyt on kyl pikkuhiljaa hillintäni alkanut rakoilemaan... Todennäköisesti sortuminen on jossain vaiheessa edessä :mrgreen:

Yadell

#955
No niin, nyt ei tarvitse Hennin enää kärsiä koko elämän kestäneiden lääkityksien ja sairauksien takia. Luultavasti kasvain vei neidin voimat ja parin päivän aikana se meni huonompaan kuntoon, näin sitten parhaaksi päästää Hennin paremmille hamstrausmaille.
Rest in peace dear? Kova ikävä on.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

tintsku

#956
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Tintsku, sä alat oleen jo liian pohjosessa.  :)  Keski- ja pohjoispohjanmaalta mulle ainakin tulee ylivoimasesti eniten kyselyitä, kun suurin osa tietää että ramppaan Turku-Tampere-Oulu -väliä junalla aina sillon tällön.  :D

Niin kai se sitten on, mutta mie oon kyllä ilmoihin laittanu, että Oulun alueelle onnistuu kuljetus. Kai ihmiset sitten ajattelee, että Rovaniemi on silti liian kaukana vaikka kuljetuskin voisi onnistuis :roll:

Saana

#957
Kaikki Jyväskylän pohjoispuolella on Lappia. Ei täältä Tampereelta katottuna osaa ajatella ees välimatkoja siellä. :angel

Marla

#958
^ Tampereelta tuntuu olevan Ouluunkin todella pitkä matka, mutta kun meneekin Kilpisjärvelle saakka, se on hiiiiukan eri luokkaa. :D On tullut reissattua se väli joskus, siinä iskostuu aika hyvin nää välimatkat.

Ken_G

#959
Minnekähän "Hamstereiden syntymäpäivälista" -ketju on kadonnut? En millään löydä edes hakutoiminnolla. Toivottavasti sitä ei ole poistettu, jos on niin mistähän syystä..